Son Aldığınız ve Sipariş Listenizdeki Kitaplar

Prime Day’da kitaplara %60 görür müyüz sizce? Ben sanırım 30-35 kitap alacağım alışveriş için Prime Day’i bekleyeceğim.

Bir de Omelas’ta Kalanlar isimli bir öykü var. Gurur Asi’nin Cam Dünya isimli öykü kitabında yer alıyor. Yanlış hatırlamıyorsam Omelas’ı Bırakıp Gidenlerden etkilenip yazıldığı şeklinde bir dipnot vardı öykünün sonunda. Akşam eve gidince kontrol ederim.

1 Beğeni

Prime Day indirimlerine tıkladığımızda kitaplarla ilgili bir indirim görünmüyor. Zaten olmazsa ben hesabı direkt kapatacağım.

2 Beğeni

Gurur Asi’yi ve öykülerini çok severim. En çok da o öyküsünü. Kitabını bulmak çok zor ama bulanlar kaçırmasın Cam Dünya’yı.

İnsana kendini sorgulatan, muazzam bir öykü bence de. Okuduktan sonra uzun uzun düşünmemi sağlamıştı. Düşündürebilen yazılar gerçekten çok değerli oluyor benim için. :slight_smile:

2 Beğeni

Nadirden Kitap alalım dedik (Philippa Gregory Kızıl Kraliçe) adamlar bildiğin korsan kitap gönderdiler :frowning:

1 Beğeni

Hayda! Mesaj attınız mı durum hakkında?

Yayıncılar Birliği, yaybir veya Türkiye Basım Yayım Meslek birliğine ihbar edin bence.

http://www.yaybir.org.tr/korsan-ihbar-hatti

3 Beğeni

Amazon siparişim;

Toplam 100 TL tuttu. Güzel bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum. Watchmen için biraz heyecanlıyım. Daha önce çizgi roman okumadım. (Sandman’a şöyle bir baktım ama sarmadı.) Ama bu kitabın filmi çıktığında sinemada izlemiştim ve beğenmiştim. Bakalım çizgi roman benlik mi göreceğiz. :slight_smile:

10 Beğeni

Gerekli yerlere mesaj gönderdim şuan bekliyorum.

1 Beğeni

@Tobizume Kor ile konuştum. "Telif hakları her iki yayınevi tarafından da alınmış durumda olduğu için ayrı ayrı yayımlayabiliyoruz " dediler. Daha fazlası ticari olduğu için beni ilgilendirmez diye sormadım. Yeni baskı yapılacakmış ama şu dönemin sıkıntıları nedeniyle tam bir tarih veremediler.

1 Beğeni

Nadir den gelen mesaj bu şekilde

Öncelikle yaşanan tatsız durumdan dolayı özürlerimizi iletiriz. Mevcut yasalar ve satıcı üyelerimize onaylattığımız kullanıcı sözleşmemiz gereği sitemiz üzerinde korsan/fotokopi vb ürünlerin satılması kesinlikle yasaktır. Bu tür durumların tespitinde satıcı üyelerimizin üyeliğini iptal ettirmeye varan yaptırımlar uygulamaktayız. Belirtilen ürünleri aşağıda yer alan adres bilgilerimize tüm kargo masrafları tarafımızdan karşılanacak şekilde göndermenizi rica ederiz. Ürün üzerinde inceleme yaptıktan sonra sizi bilgilendireceğiz.

7 Beğeni

Uğraş ki uğraş. Tek kitap olunca can sıkıyor böyle şeyler. Umarım uzun sürmez süreç.

1 Beğeni

Aynen vallahi uğraş dur şimdi kargo gönder bekle tekrar gelecek falan filan. Kitabın da baskısı yok :frowning:

Hangi kitap merak ettim?

Philippa Gregory - Kızıl Kraliçe

Teşekkürler bu kafa karışıklığını giderdiğiniz için.

1 Beğeni

Son Amazon siparişim günlerdir ulaşmadığı için sipariş verip vermeme konusunda kararsız kalmıştım ama Yerdeniz’in ciltli versiyonunu uzun zamandır almak istiyordum. Fırsatı kaçırmayayım dedim. Bu siparişim elime ulaşır umarım. :smiley:

12 Beğeni

Sanırım dediğiniz gibi ince kağıt kullanıldığı için kitap da toplamda çok ince duruyor. Daha önceki baskılara oranla yarı yarıya ince olduğu için aklıma takıldı. :sweat_smile:

1 Beğeni

Zahmet olmayacaksa korsan ürünün fotoğrafını atabilir misiniz?