Yok artık daha dün hasretinden 2.oyunu indirdim. Aman yarebbi.
TLD WINTERMUTE beşinci bölüm için fragman paylaşmışlar. Mart sonu demişler.
2026 Martta hikayenin sonu gelmesi iyi oldu sene sonunda ise The Long Dark Blackfrost çıkacak deniyor. Çayımı kahvemi şimdiden stokluyorum ısınmak için lazım olacak.
Hasretle ve özlemle bekliyoruz efendim.
Keşkeeee. Baldur’s Gate sonrası kaliteli bir crpg ye hayır demem.
adamlar daha az reklam basmak için hindistan da ki bir netflix tarz platform ile bile anlaşmışlar. ve bildiğim kadarıyla bu platform hariç prime video ve youtube da yayın yapacaklar.
Resident Evil Requiem fragmanı ve Leon’a ilk bakış
Star Wars Fate of the Old Republic:
https://x.com/i/status/1999287406755799248
Ontos:
https://x.com/i/status/1999293101878190400
Control Resonant:
https://x.com/i/status/1999299822117913065
LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight:
https://x.com/i/status/1999302926192292268
Tomb Raider: Legacy of Atlantis:
https://x.com/i/status/1999305695892767168
Tomb Raider: Catalyst:
Forest 3:
Expedition sweep ooooooooooooohhhhhh
2013 de çıkan çizgi romanla birlikte 2018 de ki film hariç çıkan tüm oyunlar, çizgi roman, kitap ve animasyonlar aynı evren de geçiyormuş. hata yeni gelecek 2 oyun da bu evren de geçecek hata burada belirtilmez de amazon yeni dizisi de öyle olacak.
Hollow Knight Silksong: Sea of Sorrows dlc’si geliyor. Hem de ücretsiz olacakmış. Helal olsun be Team Cherry. Bu arad yapılan yorumlar hayal kırıklığına uğratmadı. “ Oyuncuların gözyaşlarından yapılan deniz” ve “ Dlcyi yaparken çok keyif aldık o yüzden yeni oyuna çevirdik ve çıkışı ertelendi” gibisinden yorumlar yapılmış hep ![]()
internette bir az araştırdım da; ‘o’ dediğim imkânsızmış çünkü 2014 de ki reboot’un İlk oyunu Lara nın ilk görevi, 2026 da gelecek oyun ise 1996 da ki remake ve daha sonra geçecek bir hikaye sahip, Reboot un ilk oyunun da Lara 18-19 mu ne bu yeni oyunlar da 20 lerin sonu ya da 30 ların ortası bir yaş aralığınd da gelecek a olacak. ama her şeyi aynı evren de geçtiği doğru sanırım.
üye olduğum yabancı forum da zaman çizelgesin ufak tefek değişiklikler yapıp devam edileceğin yazmış birisi. yani ret con yapacaklar.
Steam sayfasına yeni ekran görüntüleri eklenmiş yakında çıkacak gibi duruyor.
Güzel gözüküyor baya. İlk oyunu zevkle oynamıştım. Soğuk atmosferi ve çaresizliği güzel hissettiriyor.
Ghost of Tsushima’ya 3.kez baştan başladım. İlk iki sefer oyun inanılmaz zor gelmiş ve bırakmıştım. Orta zorlukta oynamama rağmen saniye başı ölüyordum. Bu sefer indirip denediğimde ise tam tersi yine orta zorlukta, aşırı kolay gelmeye başladı. Oyunda mı bir problem var acaba diye düşündüm, yani ilk iki seferde oynarken aslında ortada gözükmesine rağmen en zorda mıydı? Ya da şimdi ortada gözükmesine rağmen kolay zorlukta mı?
Saçma geliyor kulağa ama. Ya da artık 3. sefer olunca ben mi alıştım ondan kolay geliyor bilmiyorum.
Bu oyun çok sık kendini tekrar ediyor ama ben karakterleri, hikâyesini ve atmosferini çok seviyorum. Çok güzel bir dünyası var. İnsanın içini açıyor.
Bu sefer bitireceğim. ![]()
Ben de Control’ ü oynamaya çalıştım 2 kere. Aslında çok seviyorum ve bence çok güzel bir oyun ama biraz ürpertici gibi belki de ondan devam edememişimdir. Geriyor sanki insanı. Şimdi yeni oyunu duyurulunca tekrar yükleseyim geldi.

