Birkaç sene önce bunu söyleyeceğimi düşünmezdim ama GTA VI için 4000₺ çok iyi fiyat. Çok daha sıradan oyunları bu fiyatlara alıyoruz zaten. Zam gelme ihtimali de var bana göre
Alırım eninde sonunda hocam zaman içerisinde fiziksel çıkarırlar bence de. Zaten PS5’i en başta GTA6 için almıştım hahaha. Ama büyük/sevdiğim oyunları fiziksel almayı tercih ediyorum. Biraz daha beklemek bana koymaz gibi bakalım, belki oyun da aşırı iyi çıkar ve prensiplerimi yerim.
Hem belki switch’e de yaparlar bu sırada, switch’e alırım oyunu
.
Hadi geçmiş olsun. Gelen haberlere göre ps6 da önümüzdeki sene çıkış yapacakmış. Belki ona diskli çıkar diyeceğim ama kutulu oyun işi öldü gibi bir şey. Çok üzücü bir durum. Şirketler çok limitden birer birer güzel şeyleri alıyorlar. Hiçbir şeye sahip olmamızı istemiyorlar. Oyuncular olarak bizler de sözüm meclisten dışarı epey alık olduğumuz için her şeye okey diye diye bu hale getirdik bunları.
Bence fizikseli çıkması çok zor tanıtılan bütün görseller in game engine ile çekilmiş görüntüler o yüzden oyunun minimum 400-500 gb olduğunu düşünüyorum.
Sabah Ultimate sürümünü aldım. Normalde standart alacaktım fakat ekstraları görünce dayanamadım.
https://x.com/demarkegaming/status/2070430100168831148?s=20
Son madde sıkıntı. PS5 Pro sahibi olarak bu tip ayrıştırmalardan oyuncuya pek fayda çıkmaz gibi.
Alien Isolation 2’den yeni bilgiler geldi.
• Hikaye, ilk oyundan birkaç ay sonra geçiyor
• Yeni protagonistin adı Blake
• Xenomorph tamamen scriptsiz, ses ve harekete göre dinamik olarak avlıyor
• Amanda Ripley oynanabilir karakter değil ama bazı sahnelerde anlatıcı olarak yer alıyor
• Oyun hem dış hem iç mekanlara sahip. Bu sefer gezegenin yüzeyini de keşfedebileceğiz, ayrıca yeni Kurasaki İstasyonu var
• 30 dakikalık demonun büyük kısmı, ilk oyunda Sevastopol’dan fırlatılan aynı laboratuvarda geçti (içinde bir sürpriz de vardı)
• Devam oyununun yönetmeni orijinalle aynı ve birçok aynı ekip üyesi görev alıyor
• Temel oynanış ve gerilim, orijinal hayranlarına tanıdık gelecek
• Grafikler ilk oyuna göre nesil atlamış seviyede
• Atmosferi ve deneyimi tam olarak şekillendirmek için özel aydınlatma ve ses sistemi tasarlanmış
• İç mekanlar klostrofobik hissettirirken, dış mekanlar seni tamamen açıkta ve savunmasız bırakıyor
• Dikkati dağıtmak, oyalamak ve engellemek için kullanabileceğin farklı araçlar ve gadget’lar olacak
• Ekip özellikle bu araçları ve fırsatları kullanacak şekilde oynanış tasarlıyor, sadece “dolaplara saklanmak” yerine
• Oyun öncelikle 1979 Ridley Scott filmi Alien’dan ilham alıyor
GTA serisi ilgimi çekmiyor.
Vay sen nasıl dersin bunu. Git buradan.![]()
