Video Oyun Dünyası

Ben de 80 dolar olur diye düşünüyorum.

1 Beğeni

Gerek yok ya, zaten hocam bence late ps3 döneminden daha iyi grafikler israfa girer :roll_eyes:

Aynen, kal-ü beladan beri 60 kağıt standart fiyat. Sektör fiyat yükseltmek için bahane arıyor gibi epeydir, düşünürsen onlar da haklı. Yine de 80 olursa söve söve gider alırım, lakin 100’ün üstüne çıkarlarsa ben indirim kovalarım hocam :roll_eyes::roll_eyes:

2 Beğeni

Ben pek Gta insanı olamadım hiç. Öyle ki Gta 5’i almadım Epic bedava verdi 2 saat kadar bakıp kapattım. Bunda ama işler değişik gibi. Gördüğüm bir takım şeyler hoşuma gitti. İlk günden deneyimlemek isteyebilirim. Fiyat olarak standart 80 kağıt bence makul. 100 ve üstüne çıktığımızda ekstra ne veriyor o önemli. Online tarafında yokum, erken erişim filan derse 2-3 gün filan platinum bile alabilirim. Ana yok Lucia için kolye Jason için kıyafet bilmem ne derse standart’a yönelebilirim.

Bir de daha Gameplay görmedik ortada hiçbir şey yok. Millet şimdiden sıraya girdi.

2 Beğeni

Ağzından yel alsın hocam kimseler duymasın. Bu dallamalar okey denen her fiyatın içinden geçer, eskilerin ahlakı kalmadı full late stage capitalism modundayız artık.

Geçenlerde de konuşmuştuk, bence oyun scope’ları daralmalı, bütçeler küçülmeli ve görseller kötüleşmeli. Herkes için en iyisi budur bence :roll_eyes:

Ha ama şahsım adına bir oyuna istisna vereceksek o da GTA olurdu herhalde. Tabi bence o da küçülsün, o ayrı.

Ben prensip olarak önsipariş, erken erişim, deluxe versiyon falan almıyorum, ama bu oyun çıkınca muhtemelen sunucular geberir. Çıktığı gün global bandwidth’in ciddi bi kısmını yiyecektir diye düşünüyorum. Dijital alınacağı kesinse önsipariş/önyükleme yoluna gidilebilir :thinking:

Bu konuda hocam bence çok gerek de yok, hepimiz bence az buçuk ne bekleyeceğimizi biliyoruz, yanılacağımızı da sanmam :sweat_smile:. @Elmakurdu23 hocamın bahsettiği gibi seri artık baya olgunlaşmış bir seri. Tabi bana kalırsa kendini tekrar icat etmesine gerek de yok, GTA’nın kaşıdığı kaşıntı az çok belli. İşini iyi yapsın yeter. Onu da trailerdan anlayamayız oynayınca belli olur rengi. :sweat_smile:

3 Beğeni

Yani benim arkadaşlar 100 dolar bekliyor hocam ben yine insaflı davrandım 80 yaptım fiyatı. Kıymetimi bilin lütfen. :face_with_hand_over_mouth: Kenara 6-7k ayırdım direkt alalım diyorlar. Fiyatın artacağı bence aşikar hocam 70 dolar filan yaparlarsa cidden çok şaşırırım. Bu kadar enflasyonun olduğu bir dönemde bu vampirleri 70 ile tutarlarsa helal olsun cidden.

Ben oldukça fazla oyuna ön sipariş yapıyorum hocam. Özellikle PS tarafında exc ne duyururlarsa açıldığı anda benim hesapta var. Exc olmayan oyunlarda da beklediğim şeylere hiç zaman kaybetmeden yapıştırıyorum ben. Mesela Witcher 4, Half-Life 3 :sweat_smile: hiç beklemeden şu moda girerim.

Hocam oyun motoru nasıl bir grafik üretiyor, doku kalitesi, çizim mesafesi, şehir yoğğunluğu ve yapay zeka nasıl. Gun play nasıl ne bileyim 5-6 yıldır salalmasyon haber sitelerinin yaptığı gibi binalara girip çıkabiliyor muyuz vs bunları görmek istiyorum. Fizik motoru nasıl çalışıyor en merak ettiğim kısımlardan birisi de bu. :face_with_hand_over_mouth: Bunun için özel ekip bile kurmuşlar ön siparişin açıldığı gün 25 Haziranda kapsamlı bir oyun içi video görmek istiyorum artık. Daha önceden hazırlanmış, renderlanmış görüntülerden ziyade anlık oyun motorunun ürettiği şeyi görmek istiyorum.

2 Beğeni

Buna yüzde yüz katılıyorum. Yoksa bu işin sonu yok. Oyun oynamayı seviyoruz diye her sene son teknolojilere ayak uyduramayız.

3 Beğeni

Vov hocam adanmışlığına saygı duydum :hugs: Ben prensip olarak karşıyım. Kaybet/kaybet durumu gibi geliyor bana önsipariş durumu.

Yani önsipariş atınca oyun kötü çıkarsa param gitmiş oluyor. Oyun iyi çıkarsa aynı oyunu bir kazancım olmadan parasını daha erken vererek oynamış oluyorum.

Oyun ve incelemeler çıkınca bilinçli bir tercih yapma şansımdan, karşılığında hiçbir şey almadan feragat etniş oluyorum, kafama yatmıyor durum :thinking:

Ha ama güzl önsipariş indirimi fazladan güzellikler olursa, geliştiriciye de yeterince güveniyorsam bir düşünülebilir. Persona 4 için P3 ve P5 soundtrackleri ekliyorlarmış mesela, bir düşündürtmedi değil :thinking:

2 Beğeni

Hocam ben kişisel zevklerime harcadığım paraya gram üzülmem. Her ay kenara hobilerim için gerekli miktarı ayırırım. O ay içinde harcamam gerekenlere harcarım. Baktım o ay olmadı bir şey diğer aya aktarırım o parayı ama muhakkak hobilerime gider o para. Sinema, lego, oyunlar, bu ay kitap aldım mesela 1-2 tane daha alacağım gibi duruyor. Sonra kitap işine son veririm gibi. Büyük bir sürpriz olmazsa tabi.

Ön sipariş işini de dediğim gibi exc oyunlara gömerim direkt. Beklediğim Steam’de çıkacak oyunları da çok istiyorsam hemen anında alıyorum ben. Ucuzlasın da öyle alayım efendime söyleyeyim kampanyaya girsin gibi dertlerim hiç olmuyor. Spoiler yemekten korkuyorum zira benim bir arkadaş gurubum var sağ olsunlar onlarla yarışıyoruz.

Yine platin yaptığımız bir gurubumuz var. İlk önce kim platin yapacak diye yarış yaparız birinci olana istediği ödülü alıyoruz vs. Genelde steelbook oyun oluyor bu. :face_with_hand_over_mouth: Genelde bu ödülleri ben topluyorum hocam acımasız bir insanım. :sweat_smile:

Persona konusunda hocam ben de çok şaşkınım çünkü bu oyunların Türkçe yaması bile olmuyordu.

3 Beğeni

https://x.com/demarkegaming/status/2069729651618910403

Edit: Ultimate sürüm sadece online için ise belki düz sürümü alırım. Bu saatten sonra onlineda fazla vakit geçirebileceğimi sanmıyorum :d

1 Beğeni

@nefarrias_bredd GTA 6’nın fiyatı dediğim gibi standart sürümü 80 dolar olarak açıklanmış.

Ben demiştim demeyi pek sevmem ama. :face_with_hand_over_mouth:

1 Beğeni

Aynen şimdi gördüm ben de. Fakat fiziksel sürümde disk yokmuş. Benim için dealbreaker hocam, ya dijital sürüm hatrı sayılır indirim görene ya da diskli versiyon çıkana kadar bekleyeceğim. Üzüldüm bir tık.

Gerçi direkt kendi sitesine baktım, kutunun içindeki kodla pre-load edebilirsiniz demişler disk olmadığına dair ilk elden direkt bilgi bulamadım. Eğer varsa alırım, 80 kağıt pahalı ama ne değil ki :smiling_face_with_tear:

1 Beğeni

Sadece senaryo modunu oynayacağım için standart sürümünü alırım.

1 Beğeni

Oyunda disk bulunmayacak. Güya Blu-Ray’e sığmıyormuş oyun bu yüzden diye tahmin yürütülüyor fakat bence millet oynayıp başkasına diski satmasın diye yaptılar. Aç gözlü R* hareketi bunlar.

1 Beğeni

Bir kaç haber sitesinde gördüm ama Rockstardan görmedim onlar sadece fiziksel önsipariş edenler de erken download edebilir demiş, kaynağın neresi hocam?

Tabi ki ya, Gran Turismo falan da sığmıyordu güzel güzel diski takıp indiriyorduk. Buna herhangi birinin inanacağını düşündüklerini bile sanmıyorum :roll_eyes:

1 Beğeni

Premium sürüme özel 2 tane ek görev olacakmış. Zorla premium aldıracaklar. :')

1 Beğeni

Kaynağım haber yapan birkaç gazeteci ve haber siteleri. Bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Fakat çok saçma bir karar ben niye boş kutuya para vereyim. Daha bunun CE versiyonu da var biliyorsunuz onda oyun da çıkmıyor. Rockstar böyle bir firma maalesef. Benim hiç hoşuma gitmiyor bu tarz hareketler.

TR PSN’de düz paket 3.999 TL Ultimate olanı 4999 TL

2 Beğeni

Bilemedim, ben de gördüm haberleri ama habercilerin incentive yapısı beni birinci elden gelmeyen bilgileri görmezden gelmeye itiyor. Rockstar da net disk var ya da yok dememiş, kaçamak kaçamak işler. Çıkınca göreceğiz herhalde.

Fiyatı TR’de aşağı yukarı aynıymış o zaman :thinking:

1 Beğeni

Birde işin kurnazlığına kaçmışlar. Oyunu önsipariş verenlere 1 aylık ücretsiz GTA+ üyeliği verilecekmiş. Fakat kullanıcı abonelik yönetiminden aboneliği iptal etmediği taktirde ikinci aydan itibaren her ay üyelik ücreti otomatik olarak kayıtlı karttan çekilecek. Sırf bu aboneliği iptal etmeyi unutanlardan bile büyük para kaldıracaklar.

3 Beğeni

Aha, mediamarkttan da onay geldi:

Fiziksel sürümde disk yok, ben pas geçiyorum hocalarım bir kaç seneye görüşürüz artık :sweat_smile:

2 Beğeni

Yapma… Sirf bunun için gta6 alınmaz mı yav.

1 Beğeni