Yeni Çıkan Kitaplar - En Yeni Kitap Haberleri

Zaten yayın koordinatörü falan ayrıldı sanırım Wattpad odaklı yazarlar daha fazla kazandırıyor.

3 Beğeni

Yabancı isim yapmış bir yazara senelik 4 bin ila 6 bin dolar ödemek yerine wattpad yazarlarına türk lirası üzerinden ödeme yapmak daha avantajlı. Zamanında birinden dinlemiştim Wattpad yazarları yaptıkları anlaşma gereği yıllık belirli bir satışın altında kaldıysa kitapları basım ücretini yayınevine ödemek zorunda kalıyorlarmış. Maalesef Polisiye türü ülkemizde yok olma derecesine geldi.

4 Beğeni

Necip Fazıl hiç sevmem ama kapaklar efsane olmuş.

10 Beğeni

Hem Ketebe, hem Necip Fazıl, hem de kapakta yazar fotoğrafı sevmem ama geçen gün kapakları gördüğümde ağzım açık kalmıştı güzellikleri karşısında. Kim tasarladıysa kutluyorum muhteşem bir çalışma

6 Beğeni

13 Beğeni

20 Beğeni

25 Beğeni

Lütfen hepsini almış olsunlar :melting_face: Hate eksikparça

1 Beğeni

Yazarı İthaki mi almış?

1 Beğeni

@Furkan_Kaza @J.S inanin hiç bilmiyorum. Sosyal medyada görüp hemen geldim. Belki durumu bilen arkadaşlar vardır. Ama ithaki almışsa komple ne olur Cihan Karamancı’ya çeviri yaptırmasınlar. Daha malazan, enginlik serisi vs. çevirileri var. Büyük serilerin hepsini kendisine çevirtiyorlar zamanı kalmamıştır artık.

Not: Cihan Karamancı çevirileri ile ilgili bir sorunum yok, tamamen takvimle alakalı olarak söylemek istedim.

9 Beğeni

Muhtemelen yazar hakları değil de bu kitabı alınmıştır da ümidim hepsinin alınması. EP nin yanında her yer iyi kalıyor.

2 Beğeni

İthaki almasın hepsini bunun yerine Eksik Parça kendine çeki düzen versin. Kapakları kaliteli yine İthaki’ye göre. Şimdi İthaki alsa bu hızla 10 senede ancak biter külliyat. Seriler falan hak getire. Ufak bir rekabet alanı doğdu. İthaki sayesinde satışları da artar. Kendine çeki düzen vermeyecekse I hate EP too :grinning_face_with_smiling_eyes:.

14 Beğeni


Vaaovvv çifte güzel haber

19 Beğeni

Valla EP bir sabah uyansam kapanmış olsa hiç üzülmem. Düzelecek gram sinyal verilmiyor. Her açıdan berbatlar benim için. Ayda yılda 1,2 kitap düzgün çıkıyor. İthaki’yi yer yer eleştiriyorum ama onlardan kötüler de var maalesef. Ayrıca zaten boş ümit. Bu kitabı ve çıkacak olan tekli kitapları alabilirler.

3 Beğeni

Umarım İthaki orijinal kapakla basar. @Omerezer

3 Beğeni

İthaki atak üstü atak yapıyor, severiz :drooling_face:

2 Beğeni

Bu arada sordum. Belli seri ve kitaplar üzerinden gidilecekmiş sadece. Yazar geçişi durumu yok.

11 Beğeni

Merve Hanım geçiş yok dedi Allah Allah kafalar yandı bende.

1 Beğeni

Belki ben yanlış anlamışımdır bir netleştireyim hemen. :smiley:

@Furkan_Kaza evet hepsi alınmamış. Yanlış bilgi için özür arkadaşlar.

7 Beğeni

Hatasız robot olmaz :musical_notes: :slight_smile:

8 Beğeni