Zaten yayın koordinatörü falan ayrıldı sanırım Wattpad odaklı yazarlar daha fazla kazandırıyor.
Yabancı isim yapmış bir yazara senelik 4 bin ila 6 bin dolar ödemek yerine wattpad yazarlarına türk lirası üzerinden ödeme yapmak daha avantajlı. Zamanında birinden dinlemiştim Wattpad yazarları yaptıkları anlaşma gereği yıllık belirli bir satışın altında kaldıysa kitapları basım ücretini yayınevine ödemek zorunda kalıyorlarmış. Maalesef Polisiye türü ülkemizde yok olma derecesine geldi.
Hem Ketebe, hem Necip Fazıl, hem de kapakta yazar fotoğrafı sevmem ama geçen gün kapakları gördüğümde ağzım açık kalmıştı güzellikleri karşısında. Kim tasarladıysa kutluyorum muhteşem bir çalışma
Lütfen hepsini almış olsunlar
Hate eksikparça
Yazarı İthaki mi almış?
@Furkan_Kaza @J.S inanin hiç bilmiyorum. Sosyal medyada görüp hemen geldim. Belki durumu bilen arkadaşlar vardır. Ama ithaki almışsa komple ne olur Cihan Karamancı’ya çeviri yaptırmasınlar. Daha malazan, enginlik serisi vs. çevirileri var. Büyük serilerin hepsini kendisine çevirtiyorlar zamanı kalmamıştır artık.
Not: Cihan Karamancı çevirileri ile ilgili bir sorunum yok, tamamen takvimle alakalı olarak söylemek istedim.
Muhtemelen yazar hakları değil de bu kitabı alınmıştır da ümidim hepsinin alınması. EP nin yanında her yer iyi kalıyor.
İthaki almasın hepsini bunun yerine Eksik Parça kendine çeki düzen versin. Kapakları kaliteli yine İthaki’ye göre. Şimdi İthaki alsa bu hızla 10 senede ancak biter külliyat. Seriler falan hak getire. Ufak bir rekabet alanı doğdu. İthaki sayesinde satışları da artar. Kendine çeki düzen vermeyecekse I hate EP too
.
Valla EP bir sabah uyansam kapanmış olsa hiç üzülmem. Düzelecek gram sinyal verilmiyor. Her açıdan berbatlar benim için. Ayda yılda 1,2 kitap düzgün çıkıyor. İthaki’yi yer yer eleştiriyorum ama onlardan kötüler de var maalesef. Ayrıca zaten boş ümit. Bu kitabı ve çıkacak olan tekli kitapları alabilirler.
Umarım İthaki orijinal kapakla basar. @Omerezer
İthaki atak üstü atak yapıyor, severiz ![]()
Bu arada sordum. Belli seri ve kitaplar üzerinden gidilecekmiş sadece. Yazar geçişi durumu yok.
Merve Hanım geçiş yok dedi Allah Allah kafalar yandı bende.
Belki ben yanlış anlamışımdır bir netleştireyim hemen. ![]()
@Furkan_Kaza evet hepsi alınmamış. Yanlış bilgi için özür arkadaşlar.
Hatasız robot olmaz
![]()




