Sen Mixer robotu değilsin. Ortalığı karıştırma ![]()
Madem akıyor bugün İthaki. K.J Parker, Stephen Baxter yok mu? GRR Martin dedemden de bir şeyler almış mıdır İthaki?
Mark Lawrence’ın Lapis’ten devam etmeyeceği belliydi. Kütüphane 3 hala yok ortalarda
. Soytarı Prens’in devamını da basın da ben de yeğenle barışayım artık
.
Edit: Scion by James Islington | Goodreads bunu alır İthaki eylüle kadar.
Bugün Haziranın 1. günü. Yeşil Mars’a veMavi Mars’a biraz daha yaklaştık…
Az kaldı… *20 karakter*
Şimdilik Service Model ve Green City Wars.
Belki bir çılgınlık yapıp Mandel’in Exit Party’si ile Service Model’i aynı hafta çıkarırız. Bilimkurgu week. Mandel dünyada en çok sevdiğim üç bilimkurgu yazarından biri galiba.
Adrian için olumlu adımların başlangıcı olur ve devamı gelir umarım. Öbür yerde fena harcanıyor çünkü. Mandel gerçekten yeni nesil bir deha, daha fazla yazmalı.
Eksik Parça da iyi işler yapıyor bence.
Gerçekten Alastair Reynolds, Tchaikovsky, Emily Mandel, Blake Crouch neslimizin en iyi bilimkurgucularından. Hepsini aynı çatı altında toplamak zor oldu ama güzel oldu. Hayırlısıyla Enginlik ve Malazan’ın yeni kitaplarını yaz bitmeden çıkarıp bu yazarlara geçeceğiz ülke şartları izin verirse.
Olağanüstü bir yazar kataloğu oluşturulmuş tam anlamıyla
Görünce inanamamıştım. Eski seriler güzelce tamamlanıp aradan çıkarsa dediğiniz gibi çok büyük bir çeşitlilik bekliyor önümüzdeki yıllarda bizi.
Özellikle Donna Tart’a el atılması iyi oldu.
Baskı beklemekten ümidim kalmamıştı. Güneş Hanım’ın çevirmesi özellikle mutlu etti beni.
Donna Tartt muhteşem bir yazar olduğu kadar çevirmen konusunda takıntılı bir de. Başta biraz şüpheyle yaklaşmıştı çünkü daha kalabalık bir çeviri geçmişi olan birini istiyordu ama Güneş Hanım Babil’i de çevirdi, vallahi billahi iyi çevirmen deyince ikna oldu. ![]()
![]()
Yeni kitap haberleri ile kafam karıştı şimdiden. Şimdi Emily Mandel tüm kitapları ile İthaki’ye mi geçti yoksa Pegasus’tan basılan kitaplar kapsam dışı mı kalacak?
Tüm kitapları, Bay Roland. Yeni kitap dahil.
Tek eksik Mark Lawrence ve John Gwynne djdjdj
Martı çeviri edebiyat basmayacak çünkü artık daha fazla. Malice serisi en beklediğim serilerindendi ![]()
Lawrence ise aşırı karışık Pegasus geçen tekrar sorunca devam edilmeyecek dedi kafalar allak bullak. Lapis zaten ne alakaydı hâlâ çözemedim.
Transfer duyumcusu gibi konuşmayayım ama o yazarlarda da bir hareketlilik var. ![]()
Ömer Bey, hazır Blake Crouch gelmişken, ‘Sahte Bellek’ ve ‘Wayward Pines’ serisi de çıksa ne güzel olur ![]()
Sahte Bellek ve Upgrade’i hazırlıyoruz. Sahte Bellek temmuz - ağustosta çıkar galiba. Tam yazın okumalık.
Harika, gerçekten! Umarım ileride 'Wayward Pines’a da el atarsınız, iyi çalışmalar diliyorum![]()
Ömer bey , mark lawrence kızıl kraliçe’nin savaşı serisinin ilk kitabıni basıp bıraktılar öyle ![]()
Lütfen grimdarkcilari sevindirin! Kolay gelsin ,saygılar.
Peter F. Hamilton da keşke yeni yazarlar arasında olsaydı. ![]()
Hiçi’yi lütfen tek cilt basın @Omerezer.
