Teşekkür ederim. (20 karakter)
Kızlar arı gibi valla, ne yalan söyleyeyim ben daha mesaja bakana kadar eklemiş oluyorlar. Bir teşekkür de emekleriniz için… Çok teşekkürler arkadaşlar.
@_Ged
@ilydious
@Erdal_01 @erce
Ne demek, hiç önemli değil. İki dakikalık işi var sonuçta.
Gördükçe o an müsaitsem eklemeye çalışıyorum mutlaka. Bir de telefon uygulamasından eklenebilseydi daha rahat olacaktı ama en azından benim telefonumda kitap ekleme kısmı açılsa bile onay butonu olmadığı için eklenmiyor. 
@ilydious ilgilenme konusunda benden daha iyi. Zaten hemen hemen tüm isteklerle o ilgilendi. Ben genelde yeni çıkan kitapları eklemeye çalışıyorum.
İstekler bölümünde rıhtıma öncelik veriyorum. Yetişirsem buradan da elimden geleni yaparım.
Evet, ben de genelde yeni çıkan kitaplara genelde yetişemiyorum. Özellikle ilgimi çeken kitapları ekleyeyim diyorum ama @_Ged çoktan eklemiş oluyor.
Hatta bir keresinde buradan görüp aynı anda ekledik sanırım, ben sonradan fark edip kendiminkini sildirmiştim. 
Çok hoşuma gidiyorlar ama. Yepyeni harika kitaplar… tabi zevkime uyanları ekleyip gerisini boşverdiğim de oluyor. Bencillik gibi biraz da
.
https://1000kitap.com/istek/245383 kütüphaneci arkadaşlardan şu dergi sayısını eklemelerini rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim ![]()
Eskiden bu sitede en çok okuduğun yazarlar diye bir kısım vardı profilde görünüyordu. Uzun zaman sonra tekrar girip hesabımı güncelledim ama o kısmı göremedim kaldırıldı mı acaba?
Kitaplık sekmesinin altında gözüküyor yazarlara ve türlere göre okuma oraya aldılar.
Evet farketmemişim o kısmı teşekkürler 
Lazımdı; bence şu sıfır kitapla saçma sapan aşk sözleri yada uhrevi paylaşımlar yapanlar için.
Onları takip etmeyerek veya engelleyerek akış da görmüyoruz zaten.
Diğer türlüsü takip ettiğim bir insanın alıntılarını okuduklarını beğenmeyeceksem daha doğrusu açıktan bunu beyan edeceksem takip de etmem zaten. 
@Ufuk bunu beğendi ama seni beğenmedi. 
Bundan sonra paylaşımlarımı beğenmeyeni forumda kurbağa çöreği yapacağım. 
Onlar çok beğeni alıyor ya. Kandiliniz mübarek olsun diyor altında 2 bin beğeni 
Ben paylaşım yapıyorum 3 beğeni. O da bizim rıhtımcı arkadaşlar, yoksa 0 göreceğim 
Ben ana ekrana göz atıyorum, gördüklerime beğeni atıyorum ama daha nadir girmeye başladım. Hayırlı Cumalar ya da kitapla alakasız saçma aşk sözleri 3 bin beğeni alınca insanın morali bozuluyor 
Ben hiç denk gelmedim böyle şeylere. Ya ben kullanmayı bilmiyorum ya da sistem beni ötekileştiriyor.
Gerçi çok vakit geçirip akışa baktığımı da söyleyemem. Platformda en fazla altmış saniye duruyorum. 
Denk gelme zaten, kimse denk gelmesin
Sanırım çok beğeni aldıkları için 1000k sistemi onları öne çıkarıyor. Zaten takip ettiklerim ağırlıklı buradan, onun dışında yine kitap paylaşımı yapan kişiler. Yani beğenenler sağ olsun öne çıkarmış oluyorlar
60 saniyeyi 300 saniyeye çıkarırsan görebilirsin 
Muhtemelen yine görmem çünkü faydasız şeyleri göz ardı etme yeteneğine sahibim.

