Umarım bir daha Kuzey Amerika’ya her hangi bir uluslararası bir spor organizasyonu verilmez. Saat farkı yüzünden sabahın köründe kalkıp izlemedim.
Not; 2028’deki olimpiyatlar Los Angeles’ta yapılacak. ![]()
Umarım bir daha Kuzey Amerika’ya her hangi bir uluslararası bir spor organizasyonu verilmez. Saat farkı yüzünden sabahın köründe kalkıp izlemedim.
Not; 2028’deki olimpiyatlar Los Angeles’ta yapılacak. ![]()
Sadece defans odaklı oyunlarını takdir etmesemde Avustralyalıların sevinme tepkilerini görmek güzel oldu. Futbola bu kadar önem verdiklerini bilmiyordum. Sonuçta futbola soccer diyorlar. Takip ettiğim kadarıyla bu zaferi destansı olarak görüyorlar. Adamların hiç ümidi yokmuş. Bizim Euro 2024’te Avusturya’yı yenmemiz gibi seviniyorlar.
Altaki yorumlarda Almanların bizi Türklerin gol sevincine uymdırmaktan kurtardınız gibi yorumlarını görmek üzdü
Haklı olduklarını hepimiz biliyoruz. Geçen gün Çorum Spor üst lige çıktı diye gece 1’e kadar korna sesi susmadı. Ayrıca Gelibolu’nun intikamı alındı gibi yorumlarda gördüm. Çok üzücü gerçekten…
İzleikçe yazıyorum. Videonun 9:25 dakkikasında erkek spiker Türk futbolcuların çok kaliteli futbolcular olduklarını söylüyor. Ama kadın ortaya atılıp onlara karşı nazik olmamıza gerek yok diyor. Bende o dakkikaya kadar ne kadar tatlı kadın diyordum. Tam bir fiten fücur çıktı, yine kalbimiz kırıldı
ahh aha! güzellerden yan şansımız yok…
Harika bir video. Söylenilmesi gereken her şeyi söylemiş.
Sinyör Montella hoca 5 gün içinde takımı tabanca gibi yapıp, Paraguay’ın dünya kupası kariyerini sonlandırıp Sirkiye haterlarını susturacaktır biznillah. ![]()
Kendisini hiç sevmem ama Milli takımın özeti budur;
Oraya bir Suudi Arabistan da yazalım. ![]()
İlk günden beri maçları izliyordum şifre girince diğer frekanstaki trt1 ve 3 şifresizdi ama dün tvdeky tüm trt1 ve 3 ler şifreliydi. Tkgs güncelleme yap dediler yaptık ama düzelmedi. Android tv var kurcalarken tüm kanallar silindi tekrar yükldim ama hala şifreli. Şifresiz dedikleri frekans bile şifreli.
Keşke yayın kalitesizliği ve teknik ekipman yetersizliği halkında da ivedilikle kararlar alsanız..
Kadronuzun zaten liyakatsız olduğu herkesin malumu..
Bu ne arkadaş gecemiz gündüzümüz kalmadı ![]()
GOAT aşıkları sağ baştan say…
GOAT bu akşam 20’de sahne alacak. ![]()
GOAT sırtlıyor. Sanki bir halkın tüm özgürlük umutları…
GOAT’a kıyak geçiyorlar biraz da :d
Bence kırmızı. Hakem görmemiş Var’da çekirdek çitliyormuş.
Anketsiz olmaz anketimizi de ekleyelim. Umarım atladığım takım olmamıştır. ![]()
En fazla iki takım seçebilirsiniz.
İlk maçlar tam bitsin ankete katılacağım :d
![]()
Neyse iki grup kaldı zaten, iki güne bitiyor ilk maçlar. ![]()
İngiltere ve Portekiz’i görmek istiyorum. Özellikle Portekiz’i ittirebilirler Ronaldo’yu da Dünya Kupası sahibi yapmak için :d