2026 FIFA Dünya Kupası | Ana Konu & Tartışma Alanı

:slight_smile:

Ronaldo eksik mi kalsın, bu son dansı alsın o da dünya kupasını. :slight_smile:

Portekiz’in yolu senaryolarda özellikle 16’dan sonra çok zorlaşıyor. Benim gizli favori olduğunu düşündüğüm Hollanda ile de yolu kesişebilir. Fransa, İngiltere de son 16 da rakip olabilir.

2 Beğeni

Portekiz, Hırvatistan ve İngiltere gibi takımların maçlarını göreyim ona göre oy verecem. Ama dürüst olmak gerekirse Avrupadan ya da Latin Amerikadan bir ülke kazansın istemiyorum. Asya ya da Afrika ülkelerinden biri kazansın istiyorum. O yüzden Japonya ve Fas favorim. Hep Avrupalılar mutlu olacak değil ya.

1 Beğeni

İngiltere ve Portekiz bahislerde favori sıralamasında 3-4. sıradalar.

Bir Asya ya da Afrika takımı kazanmasını ben de isterim ama muhtemelen Avrupalılar mutlu olacak gibi. Fransa, İngiltere, İspanya, Portekiz ve hatta Almanya, Hollanda, Norveç ve her turnavanın favorilerinden olup bir şey yapamayan Belçika :slight_smile: bu turnavanın da doğal favorileri.

3 Beğeni

Belçika kazanamaz. Altın nesili yitirdiler. Bana göre kadrosunun hakkını kupa ile taçlandırmayan 4 takım var. Belçika, İngiltere, Hırvatistan ve Hollanda.

3 Beğeni

İngiltere’yi sürpriz olarak görüyorum bakalım. İşk maçlar bitmeden oy verdik :blush:
Yavaştan turnuva ritmini buldu da iyi maçlar izliyoruz.

2 Beğeni

Önemli olan zaten turnava başlamadan oy vermek, @Snitch gibi final maçını bekleyip de oy verecek değiliz. :slight_smile:

2 Beğeni

Final bitince de oy verir @Snitch :joy:

Bizde bu gidişle şunu alırız gibi;

6 Beğeni

Bunu ben de düşündüm :slight_smile: Tıpkı Messi’ye yaptıkları kıyak gibi :slight_smile:. Yine de Portekiz’in kadrosu da çok iyi bence.

1 Beğeni

Anket geçe kaldı ben ne yapayım:d İlk maçları oynayanlar var mecburen görmem lazım kalanlara haksızlık olmasın :d

2 Beğeni

Dünya şampiyonu olmak için ittirilmek yetmez. Daha fazlasını yapmanız lazım. Portekiz iki turnuvadır Arjantin’den daha kaliteli kadroya sahip ama hocadan kaybediyorlar muhtemelen. Bu sene de favoriler ama kazanmasınlar. Ronaldo taciz ve tecavüz davalarından antipatimi kazandı. Sürekli en iyiyim demesi de çok itici. En iyi olanlar en iyi olduklarını bu kadar söylemezler

3 Beğeni

Kesinlikle. Kesinlikle

2 Beğeni

Hadi bakalım perde açıldı. :slight_smile:

1 Beğeni

Demokratik Kongo Portekiz’den 1 puanı aldı :flexed_biceps:

4 Beğeni

İspanya ve Portekiz, iki komşu turnuvaya kötü başladılar.

4 Beğeni

Ronaldo futbolu bırakmış ama haberi yok. :slight_smile:

4 Beğeni

Haaland 2 tane atti,

Messi 3 tane atti,

Kane 2 tane attı ve maç devam ediyor,

Ronaldo’nun sadece bir tane kaleyi bulmayan şutu vardı.

Üç koldan adam baskı altında :smiley:

5 Beğeni

İngiltere - Hırvatistan maçı güzel de spiker sağolsun maçı katlediyor.

2 Beğeni

82’den beri Dünya Kupalarını izliyorum, ilk kez geçen Dünya Kupası’nda bir takımın ittirildiğini gördüm. Ben utanç verici buldum. Kaldı ki herhalde ittirilmek dışında da bir şeylerin olması gerekiyor, sonuçta kalkıp Irak veya Haiti seviyesinde bir takımı ittirmezler. İttirseler de bir şey çıkmaz. Esas soru şu: herhangi bir takımı ittirmeye gerek var mı?

1 Beğeni

1982’den beri Tanrı’nın elinden Zidane’ın şampiyonluğuna, Güney Kore’nin yarı finalinden 2018 finaline kadar daha utanç verici turnuvalar var. 2022’de Arjantin’e 3 basit penaltı verildi. Arabistan’a kaçırıp yenildiler, Hırvatistan’ı zaten rahat yendiler. Finaldeki çok basitti ama benzeri Fransa’ya da verildi. Messi’nin golünde sahada fazla oyuncu vardı deniyor, aynısı Mbappe’nin golünde de var. Hollanda eşleşmesinde Arjantin öndeyken 6 dakika duran maçı 11 dakika uzatıp penaltılara götürmeleri de vardı mesela. Şampiyon yapmak istediğin takımı 2 kez tamamen şansa bağlı penaltılara götürmezsin bence. Yani vardır kart - penaltı hatası ama bütün şampiyonlarda oluyor zaten o kadar. Ronaldo ağırlıklı sosyal medya ve Fransa medyası dışında kimsenin de bir itirazı olmadı zaten

4 Beğeni

Zidane’ın şampiyonluğu mu? Arjantin’in kollanmasıyla Fransa’nın turnuvayı domine etmesi arasında nasıl bir benzerlik kurdunuz, gerçekten hayret. Fransa en iyi takımdı ve bunu sahada gösterdi. Kimsenin onları kolladığını görmedim, bunu iddia edeni de şimdiye kadar görmedim. Tanrı’nın Eli dediğiniz olay yine Arjantin’le ilgili bir konu. Ama o turnuvada Arjantin kollanmadı. Elle atılmış golü göremedi hakem, o kadar. İlk kez olan bir şey de değil. Elle atılmış bir golü, illa iddianızda haklı çıkacaksınız diye “kollanmak” olarak göstermeniz alakasız olmuş. Ben bir iki hakem hatasından bahsetmiyorum. Neredeyse turnuva boyunca kollanmaktan bahsediyorum. Dediğim gibi hiçbir dünya kupasında böyle bir ittirme görmedim. Futbol konuştuğum çoğu insan da aynı fikirde. Bunun Messi-Ronaldo sevgisi ile bir alakası yok. Bu ikisinden birini sevdiği için veya diğerini sevmediği için futbol yorumlayanları da ciddiye almadım bugüne kadar. Umarım bu ve bundan sonraki turnuvalarda kimseyi ittirmezler de ağız tadıyla bir turnuva izleriz.

1 Beğeni