İnanmıyorum dediniz ama Allah analı babalı büyütsün diyeceğim. İnşallah o da sizin gibi mutlu bir insan olsun. ![]()
Merhaba çok teşekkür ederim. Aslında kesin olarak inanmıyorum diyemem sadece o konularda kafam ve gönlüm karmaşık.
Ancak inançlı olan insanlara da çok büyük saygım var. İnançlı biri bana güzel dilekte bulunursa o nasıl derse öyle olur düşüncesindeyim
Yeniden çok teşekkür ederim.
Kadir bebek için tebrik ederim. Uzun ömürlü sağlıklı başarılı bir hayatı olsun.
8 10 yıl önce lisedeyken ben de sizin gibi düşünürdüm. İnsanlardan kolaylıkla soğurdum. Ama bu hissi üniversite yıllarımda atabildim. Hâlâ ortalama bir Türk insanının zevkleriyle benimki uyuşmuyor ama onları yargılamayı bıraktım artık. Herkes kendi işinde sonuçta.
Benim hoşlandığım şeylerden hoşlanan insan sayısı 2-3 ama yapacak bir şey yok. Topluma ayak uydurmak lazım. Sanırsam bu his zamanla atılan bir şey.
Benim adım da Ramazan. Ramazanın ilk günü doğduğum için ailem bütün yaratıcılıklarını konuşturup adımı Ramazan koymuş.
Ben de lise sona kadar inanç sahibi biriydim. İnancımı kaybetme olayım da şahane. Yine bir ramazan ayındayız. Annem birine söz veriyor hatim için ama yetiştiremiyor. Bana diyor ki, sen oku. İyi de ben arapça okuyamıyorum. (Beni küçükken arapça öğreneyim diye gönderecekleri hoca bizim binada oturuyordu. Sebebini bilmediğim bir nedenden adamı tutukladılar. Kelepçeyle binayi terk ettiği anı hatırlıyorum. Bu olay sonrası da çok öğrenelim diye üstüne düşmedi kimse) Neyse tamam sen mealini okursun dedi. Ben de mealini okudum. Benim rönesans orada patlak verdi işte. ![]()
Kötü biri olmak dışında hiçbir şeyden korkmamam gerektiğini kendime salık verip hayatıma devam ettim. Çok da ekstrem bir değişiklik olmadı.
Yine ibreyi kendime çevirdim megolaman gibi. Efenim sağlıklı sıhhatli olsunlar da, ben sizinle özelden de forum içinden de kurabildiğim diyaloga dayanarak iyi huylu olacaklarindan eminim. Güzel de bir gelecek dilerim onlara.
Ben de hep bir kızım olsun istemişimdir. Sarı saçlı yerinde duramayan zıpır bir şey.
Sizi zıvanadan çıkartmadıkları zamanlarda çok güzel şey evlatlar. ![]()
Dilerim Kadir’in ve ablasının mutlu bir hayatı olur (içimden bir ses öyle olacak diyor).
@azizhayri @Howl @isos81 hepinize ayrı ayrı güzel dileklerinizi için teşekkür ederim.
Bu forumu neden sevdiğimi daha iyi anlıyorum. İyi ki paylaşmışım.
Bazı erkek grupları ( Kız grupları da olabilir.) çapkınlık yapmak amaçlı birilerine bakarlar ve büyük ihtimalle sana bakan erkek senden başka daha nice kızlara aynı şekilde bakmıştır. Sana karşı davranışları falan sana göre hoşlantı olarak gözükebilir ama o şahıs için sadece vakit geçirme. Bende aşık oldum hem de çok. Onunda benden hoşlandığını düşünüyordum davranışları, hareketleri, bakışları falan sonra başka birini sevdiğini öğrenince şunu anladım ki gerçek aşk insanın gözünü kör ediyor, sana yaptığı herhangi bir yakınlık vs sana başka anlamlı geliyor. Gerçek aşktan kopmak zordur. Uzun sürer ama sonunda insan kurtulur içinde sadece keder kalır ( Sadece ben de böyle olmuş olabilir.) O yüzden sana tavsiyem işi zamana bırakman ve olaya kalbinle değil mantığınla yaklaşman. Evet zor kalbin yerine mantığını dinlemek biliyorum ama elden de bir şey gelmiyor maalesef.
Bebeğinize sağlık ve mutluluk dolu uzun bir ömür diliyorum.
Sağlıklı, sıhhatli uzun ve mutlu bir ömür dilerim dostum, iyi bayramda doğmamış o zaman niye ismini bayram koymadın diye baskı gelecekmiş demek ki toplumdan ![]()
Sayın @Blackheart ve @Vordue çok teşekkür ederim.
İnsanlarımız bir değişik, güzel ama değişik ![]()
Özellikle yaşıtlarım arasında kadın-erkek ilişkilerinin fazlasıyla yozlaşmış olduğunu düşünüyorum. Mesela en basitinden iki karşı cins herhangi bir şekilde konuşmaya başladığında taraflardan birinin niyeti sadece arkadaş edinmek olsa bile diğer taraf hiçbir belirti olmadığı halde farklı yorumlayabiliyor, arkadaşlık ihtimalini aklına bile getirmiyor belki de. Bu kişi sevgili olmayı düşünmediğinde de hemen muhabbeti sonlandırma yoluna gidiyor, böylece arkadaş dahi edinemiyorsunuz.
Gerçekten tanışıp karşılıklı olarak bir şeyler hissedilerek bir ilişkiye başlandığında ise birkaç gün, bilemedin birkaç hafta geçmeden niyet hemen değişiyor. Birbirini iyice tanıyıp güvenme fırsatı bile vermeden özel şeyler talep ediliyor. Kabul etmezseniz de ilişkinin pek bir ömrü kalmıyor genellikle.
Bu durumu üniversiteye geçtiğimde idrak etmiştim ve 5 yılın ardından mezun olmak üzereyim. Bu yıllar boyunca da erkek arkadaş edinmeyi bırakın, bir kişi dışında normal arkadaş bile edinmedim. Tamamen kendi rızamla olabildiğince az kişiyle iletişim kurdum. Yukarıda bahsettiğim konular ve başka benzer durumlarda gözlemlediğim sığ davranışlardan dolayı kendimi geri çektim hep. Şimdi geri dönsem yine aynı şeyi yapardım, pişman değilim bu yüzden. Çünkü ne zaman “Herkes de böyle değildir.” desem aynen öyle çıktı. Sadece bu konuda sitem etmeden duramıyorum.
@taurenim gibi bir dostun zekatıyla kırk yalnız, yalnızlıktan kurtulur. Bak benim üniversiteden kalma en iyi arkadaşıma @yavanna bayramını kutladık tenezzül edip cevap bile vermedi. Senpai notice me hayırsız xd
Sor bakalım hizmet etmekten nefes alabildi mi senin biricik arkadaşın?? Büyük evi bizim ev, bayramları hizmet sektörüne adıyorum kendimi, kusura bakma canımcım.
Orası öyle tabii. Zaten bana sadece kendisi yetiyor. Gerisini @taurenim gibisini bulamayanlar düşünsün.
@yavanna’nın da aşağı kalır yanı yoktur eminim sizin için de.
Ben genel olarak gözlemlediklerimden yakınmıştım. ![]()
Şımarıyorum. ![]()
Çok da şımarma şimdi. ![]()
Yooo, aramızda hiç de öyle bir ilişki yok. Bence bazen birbirimizden nefret ediyoruz falan. :d
Yanlış mıyım @Howl hayatım? :d
Bu arkadaşın bende bir kalemi vardı. Şantiyede beton dökerken kalıbın içine atmıştım, onu hatırlatıyor diye. Beton gibi sağlam bu arkadaşlığın temeli.
Hayatı o kadar berbat ki, aklınca hayatım diyerek bana hakaret ediyor. @yavanna nereden senin hayatın oluyormuşum? Kimsin sen, kimsin!!!
