Karton kapakla az da satsa çıkartırlar bence. Böyle az satan çok kitapları var. Ona çok bakmazlar yani bence. O yüzden ümitliyim. Benim sorunum yok ben sizin düşünüyorum. ![]()
Robespierre 'de karton kapak olarak yeni baskısı yapılmış.
Karton kapak yeni baskı.
Şu yeni basım, karton kapaklıları çok merak ediyorum, Darwin ve Kant’ın resimlerini paylaşabilir misiniz?
Yanımda değil ama Tolkien yeniden baskısına sahibim. Parlak bir kapak ve normal sayfa düzeninden oluşuyor.
Bu seriye başlamak istiyorum. Bir türlü başlayamadım. Tekrar basılmaya başladı aslında ciltlileri ne kadar güzel olsa da onları toplamak emek ve maddiyat isteyecek.
Kütüphanelerden okuma yapabilirsiniz bence hem bedava hem de defalarca al & ver yapabilirsiniz. Kitaptan notlar alıp tekrar iade edersiniz…
Daha gitmedim ama benim bulunduğum ilçenin kütüphanesinde olacağını sanmıyorum. Birde işte çalışınca kütüphane kullanımı çok düşüyor. Üniversitede ve yüksek lisans yaparken çok kullandım kütüphaneyi. Mezun olunca zaten kullanamıyorsun.
Kütüphaneler ihmal ettiğimiz değerlerden biri. Özellikle büyük kentlerde güzel donanımlı kütüphaneler var Bir örneği aşağıda.
Konunun yeri olmadığını biliyorum ama kütüphanelerimizden biraz daha fazla yararlanabiliriz.
Arkadaşlar ben bir aptallık ettim. Tolkien basılınca aldım zannedip almayı unutmuşum. Kitap yeniden karaborsaya düşmüş. Yakın zamanda yeniden basılır mı acaba karton kapaklısı.
Yapmayın hocam kötü olmuş. Belki yine girer ama o zaman hazır olmak gerek.
Bakalım nasip kısmet ![]()
Eğer herhangi bir iş kültür şubesinde kitap varsa temin için şöyle yapılabilir.
İş Kültür kitap evinden ya da iş kültür sitesinde bulunan iletişim maillerinden kitabın olduğu şubeleri var mı diye sorun. Eğer şubelerinden birinde varsa size söylerler.
Kitap bir şubede varsa o şube ile iletişime geçin, kitabı almak istediğinizi, yardımcı olmalarını söyleyin. Size kitap ve kargo için bir hesap numarası verecekler. Paranın o hesaba gönderilmesi ve sonrasında makbuzu o şubeye iletince 1-2 gün içerisinde kitabı gönderiyorlar.
Artık seriyi karton kapağa döndürdükleri için yeniden baskılarda sorun yaşanmaz gibi geliyor bana, epey talep gören bir seri. Yayın programlarına ne zaman alacakları sorulabilir, programda olup olmadığını mail ile cevaplıyorlardı diye hatırlıyorum.
Tabi önce Alperin dediği gibi mağazaları bir yoklamak mantıklı, raftan çıkanı yönlendirebilirler
.

