Forum Üyelerinin Aylık Okuduğu Kitaplar

Nermin Yıldırım’ı Ev kitabı ile tanımıştım. O kitaptaki karakter derinliğini her kitabında aynı derecede yansıtamadığını düşünüyorum. Çok abartılmış bir yazar diyemem ama çıldıracağım kadar da iyi değil özellikle bazı kitaplarında kullandığı lakaplar ve seslenme şekilleri yapay hissettirdi.

3 Beğeni

Haha. Tevafuğun böylesi. Bende Köpekbalığı Metinleri kitabını galiba @periyodiknesriyat hocamın paylaşımıyla almıştım. Sizin tekrar paylaşmanız bana bu kitabı hatırlattı. O zaman bize de okumak düşer. :slightly_smiling_face:

4 Beğeni

Beğenmeniz beni çok mutlu etti. Umarım daha çok bilinir ve yeniden basılır.

Kitabı çok merak ettim. Bir şekilde temin edip okuyacağım. Çok teşekkür ederim.

Teşekkür ederim önerime kıymet verip okumaya karar verdiğiniz için. Umarım seversiniz.

2 Beğeni