Hangi Dizileri İzliyorsunuz?

ABD’nin Arka Sokaklar’ı :rofl:

6 Beğeni

The beauty dizisi. Gore sahneler ve +18 sahneleri mevut.

1 Beğeni

Bailey karakterini o kadar abarttılar ki artık dizide Los Angeles’ta çalışan tek acil durum görevlisi oymuş gibi duruyor. Bir bölümde ambulansçı, diğerinde itfaiye komutanı, bazen operasyonlarda, bazen dedektif gibi olay çözümünde… Nolan nereye gitse Bailey de orada. Sanki şehirde başka sağlık çalışanı, itfaiyeci ya da polis yok. Başta eğlenceli ikili gibi olabilir ama zamanla her olaya dahil edilmesi dizinin gerçekçiliğini iyice bozdu. Artık bazı sahnelerde hikâyeyi değil, “Bailey bu sefer hangi meslekle çıkacak?” diye düşünmeye başlıyorsun.

2 Beğeni

Final sezonu tamamen filler bölümlerle dolu boş bir sezon. Neresinden tutarsanız elinizde kalır. Dizi finali izlediğim tüm diziler içerisinde tartışmasız Lost tan sonraki en kötü dizi finaliydi. Mafetmişler güzelim diziyi…

5 Beğeni

Bu diziyi 4. sezonda bıraktım diye hatırlıyorum niyeyse devam etme isteği bir türlü olmadı. Zamanında Lost finaline laf ettik ancak şu son dönemde final yapamayan dizileri gördükçe Lost’un günahını almışız gibime geliyor.

4 Beğeni

Dizi 4. Sezondan sonra her sezon düşüş yaşadı ve en büyük düşüş finalde oldu.Tam yerinde bırakmışsın. :blush:

2 Beğeni

Devil May Cry 2. sezonu seyrettim. İlk sezonu da beğenmiştim, 2.'si de gayet eğlenceli güzel bir animeydi. Bu sezon tamamen Dante ve Virgil arasındaki ilişkilere odaklanmışlar. Yine oyunlardaki yan karakterleri, villainları ve bossları görüyoruz.

From’un 4. sezonunu baştan aşağı vakit kaybı bir dizi olduğu için izlemeyecektim ama sağda solda bu sezonun gereksiz derecede övülüp göklere çıkarıldığını görünce bir bakayım, belki düzeltmişlerdir dedim ama şaşırtmadı. Dizinin en çok kullanılan repliği “Bilmiyorum” :laughing:

Burası neresi böyle?
Bilmiyorum.

Bu adamın burada ne işi var?
Bilmiyorum.

O gördüğünü sandığın şey neydi?
Bilmiyorum.

Orada kimler yaşıyor?
Bilmiyorum.

Bu işaretler ne anlama geliyor?
Bilmiyorum.

Onu neden yanlarına çağırmışlar?
Bilmiyorum.

O kadın buraya nasıl geldi?
Bilmiyorum.

Babanın gördüğü çocuk kimdi?
Bilmiyorum.

O harabeler ne zamandır burada?
Bilmiyorum.

Bu garip ses nereden geliyor?
Bilmiyorum.

O çocukları kim kurtaracak?
Bilmiyorum.

Dizinin 4. sezonu olmasına rağmen bütün sezon böyle geçiyor :grinning_face_with_smiling_eyes: Hala kimsenin hiçbir halt bildiği yok. Safi vakit kaybı.

10 Beğeni

Aynen öyle. Dizinin övülmesi çok garip geliyor bana. Atmosfer için 1 sezon falan izlenir ama karakterlerin davranışları sabır testi.

3 Beğeni

Aklıma istemsizce bu geldi :slight_smile:

6 Beğeni

Berbat sezon ve berbat bir final. Sende kötü final yapan diziler arasına girdin ya ne diyeyim. The boys basit kaçan ve riske girmeyen bir finalle ekranlara veda etti.

Dizinin kötü gidişatı 4. sezonla başlamıştı ancak finalde toparlanır diye düşünüyordum sağolsunlar yanıltmadılar. Tembel yazarlık ve dizi finali yapamama buraya da bulaştı. Beğenmediğim bir final sekansı oldu.

Gen V dizisi de boşuna yapılan yan dizi oldu. Ana hikayeye hiç mi katkı sağlamaz ki sağlamadı da.

Şöyle epik böyle iyi olacak sezon denildi ve somuç hüstan oldu. Ekranlarınızdan uzak tutunuz diyorum.

Diğer kötü final yapan diziler;

HIMYM
Dexter - hem de iki kere
Game of Thrones
Squid Game
Stranger Things

İlk aklıma gelen finaller bunlar oldu. Anlaşılan bu liste uzayacak gibi gözüküyor.

8 Beğeni

Aşk-ı Memnu :sweat_smile:
Son 4 bölüm kaldı. Eski diziler epey sarıyormuş. Şimdikiler bu kadar heyecanlı değiller.
Bir ara Teşkilat’ı izliyordum ama o da sıkmaya başladı. Hep aynı şeyler…

1 Beğeni

Oraya birde Outlander’ı yazalım lütfen​:blush: bildiğin sıradan filler bölüm ile diziyi bitirdiler.

2 Beğeni
  1. Sezon

Zaman Çarkı 3. Sezon

X Files 9. Sezon
Fringe 2. Sezon

4 Beğeni

Bitirmediğim için dahil etmemiştim ancak sizi mi kıracağım ekleyelim onu da :blush:

2 Beğeni

Diziyi ben de bitirdim ve gerçekten hüsrana uğradım.

Sıradan süper kahraman hikayelerine karanlık bir eleştiri olan bu dizinin “Kötü adam kaybeder, iyiler kazanır.” gibi basmakalıp bir sonla noktalanması hem izleyiciye hem de dizinin güzel sezonlarına gerçekten saygısızlık. Son sezonun vasatlığı arşa çıkarak finalin de çöp olmasıyla birlikte bu noktaya geldi aslında. Karanlık bir son dizinin tonuna uygun kaçardı. Eğer illa mutlu sona ulaşacaksa da bu kadar çocuk oyuncağı olmamalıydı. Heba edilen onca potansiyel çok üzücü.:roll_eyes:

Gen V de izledim, birçok kişinin aksine hoşuma gitti aslında. Ancak dizide tanıtılan karakterlere hiçbir görev yüklenmedi, 5 dakikalık ekran süresi ve birkaç göndermeden ileri gidemediler. Gerçekten 2 sezonluk dizinin hiçbir katkısı olmadı ilerleyişe. :melting_face:

Ayrıca bazı karakterlere gerçekten haksızlık yapıldığını da düşünmekteyim. Senaryoyu nereden tutsak elimizde kalıyor. O kadar kötü bir finaldi ki yorum yapmak dahi yanlış hissettiriyor.

Haftaya çarşamba büyük bir duyuru gelecekmiş, bakarsınız “gerçek” final bölümünü yayınlarlar.:smiling_face_with_tear:

2 Beğeni

Dexter bunu yaptı kötü final yaptı üstüne de düzeltmek istediler yine kötü bir final daha yaptılar. Bu saatten sonra The Boys dan iyi bir şey beklemeyin. Normalde bende bir şeyler yazmayacaktım yine mi kötü final diye söyleniyordum ancak dayanamadım. A-Train karakter gelişimi dışında bir şey göremedim ben Deep içinde bir fırsat vardı bu finalde onu da beceremediler. Meave en azından şu final bölümünde görünseydi o da olmadı. Tamam zaten Homelander ve Butcher’in ölmesini zaten bekliyorduk ancak daha iyi bir şekilde işlenseydi iyi olacaktı. Büyük hayal kırıklığı oldu.

1 Beğeni

Arkadaşlar keşke The Boys ile ilgili spoiler yazmasaydınız. Hadi yazdınız, hiç olmazsa blur’lasaydınız.

Ben ikinci sezona başladım dün. Sayenizde artık izlemenin pek bir anlamı kalmadı.

3 Beğeni

Bu neydi ki? “Hi I’M Yummy Man” gibi bir şey mi? :thinking:

Çok çok kötü bitti.Mantık hataları da resmen bağırıyordu ben buradayım diye.Sanırım Soldier Boy dizisi gelecek,o yüzden sacma sapan bir şekilde sakız gibi uzattılar..

Umarım From’un akıbeti de aynı olmaz.

1 Beğeni

How I Met Your Mother. Ancak sizinki daha güzel oldu :blush:

@Blackheart Hocam dizi finalle izleyen çoğu kişiyi gerdi. Sinirliyken blurlamayı unutuverdik. Sizin de bu zamana kadar spoiler yemeden gelmeniz de takdire şayan. Sayemizde berbat bir finali izlemenize mani olduk diyelim bardağın dolu tarafını görelim.
:innocent:

@Cathodic From da bu yolda ilerliyor gibi görünüyor umarım yanılırız en azından cevapların verildiği iyi bir final yaparlar.

5 Beğeni