Çok satan ve devamlılığı olan bir seriye “200” lük sınırlı sayılı tekrarı olmayacak bir kitabı ekleme amacı ne idi ithakinin peki? Telif sorunu bu 200 kitaba işlemedi mi? İlginç bir politika uygulamış sonuçta…
Aynen. Kızdığımız nokta bu zaten. Bu kitabı sınırlı basıyorsan BKK içine neden dahil ediyorsun.
Ayrı bas. Hatta ciltli - şömizli bas böyle bir işi. İster 200 bas, ister 2000.
Başlığın hortlamasının da bu haberden sonra olması ilginç.
Aradığım yorum. Forumdan aldığım max keyif bugün de threshold artırdı. Eyvallah. ![]()
bu sayfadaki yazilarin hepsini okudum ve mahmut, sen haksizsin ... seni kiniyorum, ve sana laflar hazirladim.
Benzer bir etki verdi nedense xd
Bir yayınevi bir kitabı tek baskı olacak şekilde çıkarabilir, sorun tek baskıdaki kitap adedi. Bir kitabın 200 adet basılması demek okuru sahaf veya kişilerin insafına bırakmakla eşdeğer. Sahaf kitaba istediği fiyatı biçebilir, serbest piyasa sonuçta. Ortamdaki pis kokunun sebebi ise balığın baştan kokması.
Ya arkadaşlar İthaki’nin BKK serisini bu ülkede sadece ve sadece 200 tanecik özel insan tamamlayabilecek ve siz hâlâ o insanlara hak etikleri saygıyı göstermekten çok uzaksınız. Üstüne bir de tüm kitaplara sahip olabildikleri için onları eleştiriyorsunuz bilip bilmeden. Bu yüce insanların başınızın üstünde yeri olduğunu kabul etmeden ruhunuz aradığı iç huzuru asla bulamayacak bunu görmek bu kadar zor mu ya. Lütfen bu özel insanlara (zaten sayıları çok az ve yok olma tehlikesindeler) hakları olan ilgiyi verin. O renk paletinde tek bir satırı atlamadan tüm seriyi dizebilmiş olmanın haklı gururuna ortak olamayacaksınız asla, biliyorum bu sizi çıldırtıyor ama gerçek bu. Herkes ister ama sadece chosen onelar sahip olur. Siz bu matrikste sadece birer nüanssınız ve asla Trinity’niz olmayacak.
Olay ne ara “bizim” başımıza patladı. ![]()
Ayrıca, bu özel insanlara hak ettikleri ilgiyi göstermek için bir de fan kulübü kurmalısınız. Kulübün adı ‘BKK’nin 200 Kahramanı’ olabilir… Üye olmak için seriyi tamamlamış olmak ve ayda en az bir kez kulübün toplantılarına katılmak gerekiyor.
Toplantılarda ne yapılacak bilmiyorum, ama herhalde siz bir şeyler bulursunuz.
Sevgili@Howl
Yorumunuz için teşekkür ederim. Ben de sizi seviyorum. ![]()
- kitabı almayacaktım.

Bence de. Ya da bu kadar rağbet gören bir kitabın telif sorunu nasıl halledilemiyor? Okudum ama anlamadım. İşte Amerika’daki hakları bir senatörün elindeymiş, senatör de “Çok meşgulüm, beni kitapla kürekle uğraştırmayın,” demiş. Madem ilgilenmek istemiyordun niye aldın hakları senatör amca? Ya da vekalet verdiğin biri falan yok mu?
Ben olayın çok dışında kaldım 200 adet basılan BKK kitabı hangisi? Osamu Dazai’nin ciltlisinin yapacağı tek baskıdan konuşuluyor sanıyordum.
Yüzyılın En İyi Bilimkurgu Öyküleri
Ha tamam onun zaten limitli ve bir defa basıldığını biliyor sayılır herkes ama 200 sayısını ilk defa duyduğum için şaşırdım. Teşekkürler.
200 tanecik mi basılmış? Bileydim bu kadar değerli olacağını alırdım, hiç denk gelmedim kitapevinde ya da dikkat etmedim. Almışken de 3-4 tane alır zengin olurdum ![]()
Zamanında 150 liraya nadirkitap’tan almıştım ben de. Öyle duruyor, bazı öyküler güzel ama duruyor işte yani. Çok da şeyapmamak lazım gibi. ![]()
Pek güzel öykü yokmuş ama cazibesi baskısının olmamasında yatıyor. Baskısı olsa bu kadar rağbet görmezdi ![]()
Tekrar gündem olmuşken bu nadide parçanın elindeki fazla kopyasını çekilişle forum ahalisine armağan eden koca yürekli @Bay_Karamsar ı da anmadan geçmeyelim. Nükler bir facianın ardından yaşamın sona erdiği toprak yüzeyi çatlatarak açan bir nükdelen çiçeği gibiydi. İstese karamsar sahaf olmayı seçebilirdi ama istemedi. Bizi bizi yapanın seçimlerimiz olduğunu biliyordu. Uzun yazılarınla bahtiyar ol vulkanın cömert oğlu.
Yav durun 200 mikiyüz demeyin kitap daha da pahalanacak şimdi. Herkes bizi izliyor zaten.
