Kitaplıklarımız

Büyücüyü main yapıp güç, stamina gibi dalları açmayıp tamamen büyücü skillerine yüklenilir ya hani siz de Ithakiyi main yapmışsınız resmen gözlerım kanadı ithaki görmekten ama güzel kitaplık. :joy:

4 Beğeni

Teşekkür ederim. :joy::joy::joy: Bu kitaplığa sadece İthaki Yayınlarını koydum. Daha başka kitaplıkta başka kitaplar var. :smile::smile:

2 Beğeni

Aynenöyledir. 1 haftadır nir güneş, bir yağmur daha yaza tam giremedik biz Ankarada :slightly_smiling_face:

1 Beğeni

Sonunda buldum arkadaşlar. :joy: Misafir mi gelecek duvar örün, kitaplık yetmedi mi hemen ekleyin. :sweat_smile:

https://www.instagram.com/p/Byk46qSHdtE/?igshid=13sk5xm91qeq2

12 Beğeni

Çok iyi yaa :heart_eyes:. Türkiye’de satan var mıdır ki? :thinking:

1 Beğeni

Orasına karışmıyorum. Ben ürünü bulurum. Getirtmek size ait. :joy:

2 Beğeni

Konteynerla gelir şimdi bu yaa. Çok masraf ya :thinking::thinking::thinking:

1 Beğeni

İthalat uzmanınız burda ciddiyseniz müsait bir zamanda navlunu vergisini vs araştırabilirim :slight_smile:

1 Beğeni

Çok iyi de 18 ay! Benim ömrüm çürür. 18 ay ne demek? Bitmez ki o. Sanki ölene dek benimle yaşayacak gibi. :smiley: Bundan fi seneler önce eşimle tatile gidelim diye 1500 tl kredi almıştık. 10 aydı yanlış hatırlamıyorsam. İçim şişmişti benim. :smiley: Kurdeşen filan döktüm. Halbuki çok da dert edinilecek bir miktar değil ama bana sıkıntı basıyor. :rofl: Geçmişin yarattığı hezeyan olsa gerek taksite karşı bir reaksiyon içerisindeyim.:expressionless:

4 Beğeni

Ek olarak bu ay sonu mobilya vs eşyalarda ÖTV indirimi bitecek. Eğer uzamazsa zam gelir kitaplıklara falan alacak olan varsa değerlendirsin.

3 Beğeni

En iyisi gidip bir sayısal loto kazananını tartaklayayım. :smiley: Olmayacak böyle. :sweat_smile:

3 Beğeni

Sayısal loto kazanan var mı yahu? Hep kendilerine çıkarıp içeri alıyorlar parayı. :smiley: :smiley:

5 Beğeni

O zaman Dans! :rofl:

2 Beğeni

Uzamaması mümkün değil, insanların gelecekten emin olmadığı için cebindeki miktarı üç beş kez hesaplıyor artık. En fazla bir hafta siftahsız kepenk indirince talep yine satıcıdan gelir.

İnsanlar geçim sorunu olmayacak ki fazladan harcama yapabilsinler. Aralık 2018 de sondu. :slight_smile:

5 Beğeni

Yeni evime yavaş yavaş yerleşiyorum ve kitaplığım bir seviyeye geldi. Daha genişleyecek ve önüne mobilyalar gelecek ama bu haliyle yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi merak ediyorum.

56 Beğeni

Vaaay çok güzel olmuş… Dolu dolu, kitap kokulu olur inşallah.

4 Beğeni

Neye göre dizdin? Babil eksik mi yoksa uzaktan mı öyle duruyor. Ben beğendim vallahi ellerine sağlık güzel olmuş.

3 Beğeni

Hayırlı olsun. Zaman Çarkı neredeyse tek rafa sığıyormuş.

4 Beğeni

Teşekkür ederim :blush:

5 tanesi stokta yoktu ben alırken 5 eksik var doğru ama o rafa sığarlar aldığımda :slight_smile: Beğenmene sevindim. Ben dizerken iki şeye dikkat ediyorum tür ve yayınevi. Sol taraf fantastik-bilimkurgu ağırlıklı iken sağ tarafa elimden geldiğince klasik, modern edebiyat, türk dünya edebiyatı falan dizmeye çalıştım.Bunun dışında favori yazarlarıma veya serilere torpil yaptığım da görülmüştür :smile: (Ortadaki Murakami rafı gibi)

Sağolun. Evet sığıyordu. Yeni bahar kalmış olsa sıkıştırırdım da, ışığın anısı pek sıkıştırılcak gibi değil :smile: Ancak tekerin arkasına sıkıştırıp takoz niyetine kullanılabilir :smile:

5 Beğeni

Diskdünya gelecek kitaplara da yer ayrılmış. :joy:Ben rafların kendi içindeki renk uyumuna da biraz dikkat ediyorum olabildiğince. :sweat_smile:

1 Beğeni