Kitaplıklarımız

Doların 3.5 olduğu günlerden kalma.

11 Beğeni

Ben renk uyumuna pek bakmıyorum. Ona uymaya kalkınca aradığımı bulmak çok zorlaşıyor.

Diskdünya’ya yer olsa da kitaplık şimdiden doldu ve koyamadığım tasavvuf ve tarih kitapları kaldı. Muhtemelen iki tarafa genişleteceğim birer sıra daha.

3 Beğeni

Ben de diyorum bu nasıl 900 küsür kitap. :joy: Bir yerlerde eksik var belli. :sweat_smile:

Not: Yalnız Brandon Sanderson kitapları sığmamış. İade et küçükleri gelsin. :roll_eyes:

5 Beğeni

Öyle deme fotoğrafta en az bir 700-800 kitap vardır göstermiyor hiç ama :smile: yüksekliği 2.37

Brandon Sanderson’lar sığmıyor evet ya. Ben bunları zaten satamayan kitapçılardan aldım. Satamıyorlardı bedavadan verdiler rafa koyamıyoruz al senin olsun diye. Yazık adamlara.

4 Beğeni

Çoğunluğu en olarak dar diye mi acaba böyle duruyor? Ortalama 18 raf diyelim. :thinking: Genişlikleri de hesaba katarsam eğer 20 diyorum. Normallerine göre. Benim toplamdaki raflarım 42 ve full dolu. :thinking: Aşağı yukarı ne kadar almam lazım onu hesaplıyorum da. :sweat_smile:

2 Beğeni

Denetmenci full dolu ne demek?:thinking::joy:

3 Beğeni

Denetmenci nasıl bir kelime? Denetmen satan kişiye denetmenci denir.:joy::joy::joy: @Agape Hanım denetmendir.

4 Beğeni

Bugün full de görebilirsiniz çok başka şeyler de görebilirsiniz. Ortalama hesaplarıma göre 50 saattir uyumadım. :sweat_smile: Bazı şeyleri çift görüyorum.

Düzenleme: 63 saatmiş. :cry:

5 Beğeni

Hiçbir şey anlamadım ne hesaplıyorsunuz burada? :smile:

2 Beğeni

Siz Billy kitaplık kullanıyorsunuz diye hatırlıyorum. Raflarda esneme( yani yamulma ) oldu mu?

2 Beğeni

Yok ben kullanmıyorum. Kullanmayı düşünüyorum. @BiblofilYouTube yeni aldı.

@BiblofilYouTube Bendeki kitapların hacmine göre kaç tane kitaplık almam lazım onu hesaplıyorum. Şu an eve geldim ve hesapladım bana 50 billy rafı lazımmış. Bu da demek oluyor ki 7.5 tane alsam ancak sığarlar. :sweat_smile:

3 Beğeni

Hmm anladım. Ben üşenmedim fotoda 656 kitap var onu saydım. 200 kadar da koymadığım var işte 856… 1000 e az kaldı :smile:

5 Beğeni

Genişlik olarak bendeki kitapların kapladığı alan daha çok tutuyor. Sorun da burada başlıyor. Hacim arttıkça cep deliniyor.

3 Beğeni

Öğrencilerinin yanında bari yapma şunu :joy: Bak ben de “yanında” yazarken “da” yı ayrı yazarım :joy:

6 Beğeni

@Agape sende böyle yaparsan arkan da bozulmuş bi nesil bırakırsın. Burası cahil insanlar la full dolar.

3 Beğeni

@Agape 'den konuya dahil olan full herkese 2 saatlik “BAN” hediyesi yanında büyülü sözlerle.

:ribbon:

6 Beğeni

Bahanem de var. Uykulu gözlerle banlarım sonra oturup düşünürsünüz “Benim şifrem neydi? Kullanıcı adım neydi?” diye.

Anlık ben:

5 Beğeni

Ahh ahh demek ki aşağı düşmedi o kedicik. Kim bilir ne yaptın da hatırlamıyorsun :smile:

2 Beğeni

Hocam başka bir konuda vakit bulunca rahatsız edicem o vakit :grin:

3 Beğeni


Keşke alanım olsa da daha geniş açıyla rahat rahat çekebilsem. :man_shrugging: Bazı kitaplarım başka yerde. Bir gün hepsini ve daha fazlasını bir arada atabilirim umarım. :sweat_smile: Son pozunu atıyorum buraya, uzun bir süre ben de görmeyeceğim kendisini.

52 Beğeni