Karanlık Kitaplık serisini tamamlamak yeni hayalim.
Ben 29 kitap varken aldım hepsini set olarak, birde o sıralar İthaki %50 indirim yapmıştı tüm kitaplarında bunun üstüne gelmesi çok güzel oldu.
Bütün kitaplar kitaplığımda mevcut. Elimdeki 33 kitabın 28 tanesini okudum. Bu seriyi tavsiye ederim. Bildiğim korku-gerilim yazarları harici bilmediğim yazarlardan kitaplar ilgimi çekiyor. Özellikle polisiye yazarı Arthur Conan Doyle’un ve bilim kurgu yazarı H.G. Wells’in korku öyküleri olduğunu bilmiyordum. Alıp okudum ve çok beğendim.
Dr. Jekyll ve Bay Hyde’ı okudum geçen hafta okudum. İlk iki kitap ise alışveriş listemde 10 gün sonra almayı planlıyorum.
Karanlık kitaplık serisinde en çok beğendiğiniz 10 kitabı söyleyebilir misiniz?
- Dracula
- Üç Sahtekar
- Nantucketli Arthur Gordon Pym’in Öyküsü
- Cthulhu’nun Çağrısı
- Deliliğin Dağlarında
- Şeytan
- Dr. Jekyll ile Bay Hyde
- Carmilla
- Yüce Tanrı Pan
- Kara Örümcek
10 kitap söyleyemem ama gotik/korku edebiyat kanonunun önemli eserlerinden birkaçı bu seri içinde mevcut ve hepsi de çok iyidir:
- Yüce Tanrı Pan
- Uykulu Kuytu Söylencesi
- Yürek Burgusu
- Nantucketlı Arthur Gordon Pym’in Öyküsü
Maalesef şu an yaşadığım şehirde kitaplığa sahip olmadığım için, kitaplarımı muhtelif kutularda saklıyorum. Aslında ortada kitaplık olmadığı için kitaplıklarımız kısmında paylaşmak ne kadar doğru bilemiyorum ancak fotoğrafta yer alan kitaplara bakmaktan, okumaktan, varlıklarından mutluluk duyuyorum. Bu mutluluğu da paylaşmak istedim.
Hanife Hocam siz öğrenci yurdundan kitaplarınızı alabildiniz mi?
Fiziki bir kitaplık bulunmamasının içinde barındırdığı potansiyel enerji en az fiziki bir kitaplık sahibi olmak kadar değerli bence. Kitaplığımı disiplinli bir şekilde düzelttiğim zamanlarda, her şeyi yerli yerine yerleştirdikten sonra, yani kaosu sona erdirdikten sonra genelde rahatlamayla beraber bir sızı duyuyorum. Bence o sızı potansiyel enerjinin kaybolmasının verdiği sızı. Siz şu an sınırsız ihtimale sahipsiniz, hayal gücünüz nazarında.
Ayrıca bence sizin durumunuzda; o kitapların aralarında geometrik ve anlamsal olarak oluşturdukları bütünlük zaten soyut bir kitaplık yaratmış durumda. Her ne kadar ben de düzenli bir kitaplığa sahip olmayı çok sevsem de, kitaplığı kitaplık yapan paralel sıralı tahta parçaları değil, kitapların varlığı ve aralarındaki korelasyondur diye düşünüyorum.
Hatta şöyle ki; hayal gücüm gece o odada siz uyuduktan sonra minik cücelerin o kitapların arasında gezindiğini, hayretler içerisinde aralarında konuştuklarını ve gizlice bir kitap indirip okuduklarını da düşündürüyor bana. 
Uzun lafın kısası: Kitaplığınız çok güzel. 
Aldım aldım Haziran sonu gibi gittim aldım 

Kitaplık olmasa da kitaplarınız çok güzel. Ne de olsa önemli olan onlardan alınan zevk ve bilgidir.
Her gün kitaplarının kat kat artması dileğiyle.
Sevindim 
Yurtta birçok şey kaybetmiş biri olarak durumunuzu ilk okuduğumda alamazsınız diye düşünmüştüm. Mutlu son olmuş.
Yalnız değilsiniz…Koli,dolap karışık şekilde barındırıyorum kitapları,hemen her yerde bir koli yada ambalajlı şekilde kitap var.Toplu değil dağınık olduğu için tatmin olamıyorum.Kitaplık bir kez aldım ama çok toz tuttu dayanamadım kitapları öyle görmeye.Umarım sizde bende istediğimiz kitaplığa kavuşuruz.Kitaplıklarımız başlığındaki cam kapaklı kitaplıklara merakla bakıyorum 
Resimde gözüktüğü gibi sıkış,tıkış…
Yurtta her şey tam olarak bıraktığım gibiydi. Sorduğunuz için sağolun 
Kiyafetlerin sabun kokusu bile duruyordu garip şekilde. Ama yurtta kalmaya başladığımdan beri eve yabancılaştığımdan mıdır, yoksa acele acele yerleştirdiğimden midir bilmiyorum yurtta kaybolmayan eşyalarımı evde kaybettim. Neyi nereye yerleştirdiğimi hatırlamıyorum bir türlü. Kaç gündür zımbayı nereye koyduğumu düşünüp duruyorum mesela🤔
Mutlu son mudur bilemiyorum gerçi, yurdu bile özledim odamdaki harika insanlar sebebiyle. Bir tweet vardı yurtta kalan insanlar kendi evlerine çıkana kadar kendilerini hiçbir eve ait hissetmezler diye gerçekten hak veriyorum.
Nazar etme ne olur Bir gün seninde olur 
Yeni kitaplık almak üzereyim. Buradaki çoğu arkadaşın tavsiyesi İKEA Billy. Oğluma İKEA’dan oyuncak tren aldım. Bozuk çıktı. Aylardır değişimi için uğraşıyorum. Kargolama süresi ayrı dert, sorun çıktıktan sonra çözümü ayrı dert. Çok yavaş çalışıyorlar. Gözüm korkuyor İKEA online alışverişinden.
ben ikea billy alırsam kitaplığı büyütmeye karar verdiğim zaman vs işime yarar yine aynısını alırım diyerek alırım şahsen. ancak evde başka kitaplıklarınız varsa ve hepsi aynı olsun gibi derdiniz de olmayacaksa başka markalara da bakabilirsiniz, bi marangoz ile görüşüp istediğiniz kalitede daha uyguna da yaptırabilirsiniz. evde billy yoksa ve farklı kitaplıklarım varsa direkt marangoza giderdim ben şahsen.








