Kitaplıklarımız

Billynin en güzel iki özelliği

  • Raflarında yüksekliğini istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz. Raf artırma azaltma yapilabiliyor.
  • Kapaklı yapılabiliyor istenirse.

Ama çok pahalı. Ben değeceğine çok inandiramıyorum kendimi. Şu an olan kitaplığım boyutunda bir tane oluşturmam 2.5 - 3k tutuyor.

3 Beğeni

Ayarlanabilir raf marangoz ile halledilebilir ki ayrıca başka markalar da ayarlanabilir raf sistemli üretiyordur zor bir şey değil. Hele ki kendi evimde ve taşınmayacak falan olsam var ya Billy nin yüzüne bakmam. Malzemesi zaten sunta hani mdf olsa neyse bu parayı neye veriyoruz anlayamıyorum.

3 Beğeni

Taşınabiliyor olmaya :slight_smile:

Kiracılığın sonuçları bunlar :slight_smile:

2 Beğeni

Kitaplığı taşımak, büyük beyaz eşyaları veya koltuk takımlarını ya da bazaları ya da gardropları taşımaktan zor veya farklı olmasa gerek.

2 Beğeni

Öyle kolay olmuyor. Fiyatı artırıyor epey. Ben sormuştum her marangoz da yapamıyor. Bir de bu işin kitaplığın dengede durması olayı vae. Çoğu kitaplıkta alttan ikinci veya üçüncü rafı sabit yapıyorlar (visalanıyor) kitaplık sallanmasın diye. Billy de ihtiyaç yok.

Başka markalarda vardır belki ama ben Kayseri’de bulamamıştım mesela. Kitaplığın arkasındaki 50cm genişlikte kontrplak bile iki parçalı çoğu modelde.

Fiyatı haricinde billy kullanılabilecek en kullanışlı kitaplık bence.Bize pahalı işte yapacak bir şey yok :sweat_smile:

1 Beğeni

Kolay olduğunu bildiğim için yapılabilir dedim (bu konularla alakalı bir bölüm okudum) ancak görüşülen kişilerin işlerinde nasıl olduğunu düşünmemiştim. Dürüst ve işinin ehli olarak diye değerlendirmiştim. :sweat_smile: Burada sıkıntı olabilir. Kolay işlere çok para isteyen veya uğraşmak istemeyen çok çeşitli insanlar var. Başka markalarda vardır derken de bizim 15senelik dolaplarımızda bile raflar ayarlanabilir olduğu için günümüzde var olanı bulmak kolaydır diye düşündüm. Yaygınlaşmamış demek ki. :woman_shrugging:

1 Beğeni

Billy’nin de ortadaki rafı sabit aynı amaçla. Hatta resimlere dikkatli bakarsanız tam ortaya gelen rafın üst ve altında raf ayarlama deliklerinden yok birkaçar cm boyunca. İlk gördüğümde hayalimdi fakat sağlamlığı maalesef benim için yeterli değil. 10 seneye dağılmaya başlayacak bir kitaplık için birkaç bin TL harcamak israf geliyor.

3 Beğeni

Ben de yakın zamanda İkea Hemnes kitaplık siparişi vermeyi düşünüyordum ama yorumlarınızı okuyanca kararsız kaldım. Mevcut kitaplığım yetmiyor, yeni kitaplığı da daha hoşuma gidecek bir modelden almak istiyordum. Zaten bir anda tamamını yenilemem mümkün değil. Zamana yayarak değiştirmeyi düşünüyordum. Bir kaç senede bir şehir değişikliği yaptığım ve yerleşik hayata geçmeme daha zaman olduğu için marangoza birşey yaptırmak şu an ki şartlarda çok mümkün değil.
Sonuç itibariyle İkeadan o paraya değmez mi diyorsunuz? :roll_eyes:

1 Beğeni


Mütevazı kitaplığım :blush::star_struck:

71 Beğeni

Billy’i bedava verseler almam ben ya. Ya da alırım, buradan isteyen birine veririm bilemedim. :smile: Bana hoş gelmiyor birinci sebep bu. İkinci olarak gereksiz pahalı. Alıp kullananlara bir şey diyemem tabii, zevk meselesi.

1 Beğeni

Sağlam olacaksa masif olacak. O da 3 katı tutar :sweat_smile:

@ESO Billynin alt rafı sabitse hiç gerek yok o zaman. Benim şu an kullandığım kitaplıkkar hem ucuz hem de aşırı pratikler. Burada ben istedim öyle bir şey yapmayı adamlar 1er santim aralıklı delemeyiz delsek de çok uğraştırır masraflı olur dediler. Ben kendim matkapla deleyim istiyorum şu an kullandığımı ama tam denk getirmek zor gibi :sweat_smile: yapabilsem hepsine birer raf daha eklerim ki bi daha kitap almama 2 sene falan gerek kalmaz heralde :sweat_smile:

2 Beğeni

Ben de kıskandım hatta bayağı bir utandım. Bir ara resim atmayı düşündüm ama bu zenginliklerin yanında benimki “yeni başlayan” kategorisine girer :roll_eyes: :roll_eyes:
Siz kötü demişsiniz ama en azından Zaman Çarkı var. Heves ettiğim halde bir türlü ekleyemedim kitaplığıma. Siz kitaplığınızdan utanmayın :yum: :yum:

5 Beğeni

Biz önemli olan kısmı tamamlayıp okumaya başlamışız ya devamı zaten zamanla gelir. Yorumunuz için teşekkürler ( ꈍᴗꈍ)

5 Beğeni

Siz hele bi benimkini görün. Sizinkinin yarısı kadar. Atarken utandım. Ama dediğiniz gibi önemli olan başlamak. Seviyorsak gerisi her koşulda gelir.:wink:

4 Beğeni

Bence ne kadar küçük olursa ne kadar az olursa olsun paylaşmaktan çekinmeyin. Ben mesela buradaki çoğu kitaplık fotoğrafını içerisinde şu kitap hangisi, şu kitabı okudun mu tavsiye eder misin ya da almayı düşündüğüm bir seri varsa nasıl diye görmek ve sormak için kullanıyorum. Belki sizin okuyup beğendiğiniz bir kitabı görüp, okuyup kendime yep yeni bir kapı açacağım. Az ya da çok olması önemli değil, başlarken herkes sıfırdan başladı. Anne babadan kalma kütüphane yoksa imkansız zaten bir anda kocaman kütüphane sahibi olmak.

10 Beğeni

Kitaplığım artık kapasitesini doldurdu. Yeni bir tane daha eklemeden önce eski halini atmak istedim. Sol taraf araştırma-tarih ve uluslararası ilişkiler kitaplarını kapsıyor. Sağ taraf da beş raf boyunca edebiyat. İş Kültür, Can ve YKY ağırlıklı takılıyorum :v::blush:

49 Beğeni

Bir şey değil. Bende biraz düzenleyip atayım bari :grin::grin:

32 Beğeni

Alt raftaki yan duran 3 kitaba heralde hiç dokunmuyorsunuzdur raf çöker diye. Bayağı esnemiş raf.:grinning:

5 Beğeni

Aynen öyle :rofl: :rofl: Bir tahta alacağım hatta ölçüsü bile hazır ama zaman bulamadım bir türlü :roll_eyes: :roll_eyes:

2 Beğeni

Bence bu esnemelere engel olmak için raf aralarını daha dar tutmalıyız veya rafların seyyar olması yerine standart bir ölçüye getirip tutkalla ve/veya vidalarla sabitlemeliyiz.

2 Beğeni