Aslında raf tasarımlarında büyük dikdörtgeni küçük parçalara bölen bir şekil kullanıyorlar ama benimki normal raf olduğu için öyle bir şey yok. Ama kendim kitaplığımı da araya tahta koyarak güçlendirdim.
Şöyle tasarımlar dediğinize uyuyor. Raflar daha küçük ve birbirini dengeliyor.
(Reklam amacı taşımaz yanlış anlamayın
)
Sepetlerin içine dergi, kitap falan konulmuş sanki. Acil durumda iyi fikir aslında hemen alıp kaçarsın. 
Aslında ona çok dikkat etmedim ama doğru:grin:
BKK renklere göre dizin harika görünür. Siyah kitaplık çok istiyordum ama inanılmaz toz alıyor
Evde pencetem sürekli açık bu sebeple olmuyor. Kitaplığın arkasında karton piyer mi var ? Niye düz durmuyor o 
IKEA’dan mı aldınız?
Ben de tozdan büyük oranda şikayetçiyim. Süpürgelik olduğu için duvara yasladım boşuna duvarı delmek istememiştim.
Evet.(20 karakterrrrr)
Dizim sıranız var mı bi dizmeyi denedim fakat tam olarak olmadı sanırım yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bi ara ayraçları böyle dizmiştim. Buna göre dizebilirsiniz
@JrThoth ın gönderdiğini göre de yapabilirsiniz.
Bu şekilde de deneyebilirsiniz.
Ama en kolay yolu önce benzer renkleri gruplayin üçer beşer. Sonra grubun icindekileri açıktan koyuya sıralayın. Sonra bu grupları da ayrı ayrı açıktan koyuya sıralayın.kitapliga en sağa simsiyah en sola bembeyazları koyup aralarını gruplarla doldurun ![]()
Ben ışık spectrumuna göre dizmiştim.
Beyaz ile kırmızı kitap arasına cam prizma koymak gibi bir fantezim vardı ama altı üstü orta boy bir cam prizmaya 350 - 400 TL fiyat isteyince teşekkür edip ayrıldım…
Fotoyu görünce Lightbringer geldi aklıma. Fikir de çok iyiymiş, ben de deneyeceğim mümkün bir zamanda 
Sonunda istediğim kitaplığı aldım. Alttaki en son kitaplıktaki kitaplarıda alıp buna geçiş yapıcam.
Buda benim küçük hazinem:’)
Son görseldeki kitaplık hoşuma gitti. Nereden aldınız acaba? Paylaşabileceğiniz bir link var mı?
Ahşap olandan bahsediyorsanız kendisi en az 10 yıllık emektar:) Oda takımının parçasıydı. Üsttek beyazlar ise ikeadan.
Yeni görsel eklemişsiniz ama yine de belirteyim. Bilimkurgu Klasikleri’nin olduğu görsel.
Parça olması üzdü biraz.
İlerde belki alırım diye düşünmüştüm.








