Kendin olan şeyi neden değiştiriyorsun ki? Bence de bu sana çok benziyor. ![]()
Kendin olanını biliyorum. Ben diğer ahtapot kuru kafa gibi bir resim vardı. Onu kastettim 
Ayıp ediyorsun kadim büyücü. Bu kurbağa benden daha yakışıklı.
Kalbini kırmak istememiştim. 
Ben kurbağamı beğeniyorum. 
Bence artık isyan başlatıp cadı @Agape 'yi indirelim. BENİMLE MİSİNİİİİİİİİZ?

Ben inersem bir daha çıkmam. 
Gelin Kurbağa cemiyeti kuralım ve @Agape’e isyan edelim. 
Abi dur bak bu işin sonu iyi değil… 

Ama kurbağa olmak güzel. Ben beğendim.

Zaten bana destek çıkan olmadı. Neredesiniz? @SJack @Ozgur 
Bende size yazıyordum destek bekledim ama yok 
Yazık etme kendine @Ozgur
Ben de kurbağa olmak istemiyorum. Yemin edebiler miyim?
@SJack normalde buralarda olursun. Her türlü yazımı düzeltirsin. Şimdi ihtiyacım var sana yoksun
Sizin sayenizde olan bana olacak
Bu isyan başlamadan biter 
@SJack gölde zıplama gitti diye biliyorum ben. Ben de diyenlerin yalancısıyım.
Sanderson okuyacağım yemin ediyorum.
Affettiniz @Agape ?
Şurada efendi efendi isyan başlatacaktım. Bir kişi bile bulamadım. Dizi izliyorum o zaman ben 
Olmaz. Sen de Diskdünya oku. 
@J.S Halı sahaya maça gitti. Mesafe kurallarını önemseyerek maç yapacaklarmış.
Tam zamanını bulmuş. Foruma girerken maske taktıracağım o zaman 
Okuyacağıma yemin ediyorum.
Affettiniz mi @Agape? 