Rıhtım Kamarası

Kendin olan şeyi neden değiştiriyorsun ki? Bence de bu sana çok benziyor. :space_invader:

4 Beğeni

Kendin olanını biliyorum. Ben diğer ahtapot kuru kafa gibi bir resim vardı. Onu kastettim :smiley:

2 Beğeni

Ayıp ediyorsun kadim büyücü. Bu kurbağa benden daha yakışıklı.

4 Beğeni

Kalbini kırmak istememiştim. :sweat_smile:

3 Beğeni

Ben kurbağamı beğeniyorum. :joy:

1 Beğeni

Bence artık isyan başlatıp cadı @Agape 'yi indirelim. BENİMLE MİSİNİİİİİİİİZ? :fist: :smiling_imp:

1 Beğeni

Ben inersem bir daha çıkmam. :face_with_raised_eyebrow:

4 Beğeni

Gelin Kurbağa cemiyeti kuralım ve @Agape’e isyan edelim. :joy:

Abi dur bak bu işin sonu iyi değil… :grimacing::grimacing:

2 Beğeni

Ama kurbağa olmak güzel. Ben beğendim. :joy: :rofl:

Zaten bana destek çıkan olmadı. Neredesiniz? @SJack @Ozgur :sweat_smile:

Bende size yazıyordum destek bekledim ama yok :smiley:

2 Beğeni

Yazık etme kendine @Ozgur

4 Beğeni

Ben de kurbağa olmak istemiyorum. Yemin edebiler miyim?

@SJack normalde buralarda olursun. Her türlü yazımı düzeltirsin. Şimdi ihtiyacım var sana yoksun :joy: Sizin sayenizde olan bana olacak :grimacing: Bu isyan başlamadan biter :neutral_face:

1 Beğeni

@SJack gölde zıplama gitti diye biliyorum ben. Ben de diyenlerin yalancısıyım.

4 Beğeni

Sanderson okuyacağım yemin ediyorum.
Affettiniz @Agape ?

1 Beğeni

Şurada efendi efendi isyan başlatacaktım. Bir kişi bile bulamadım. Dizi izliyorum o zaman ben :neutral_face:

3 Beğeni

Olmaz. Sen de Diskdünya oku. :smiley:

@J.S Halı sahaya maça gitti. Mesafe kurallarını önemseyerek maç yapacaklarmış.

4 Beğeni

Tam zamanını bulmuş. Foruma girerken maske taktıracağım o zaman :joy:

3 Beğeni

Okuyacağıma yemin ediyorum.
Affettiniz mi @Agape? :pleading_face: