Moderatör arkadaşın espri anlayışı baya ilginçmiş

Tamam, affettim. Diskdünya’ya bir okuyucu daha kazandırmış olmanın verdiği gurur. 
@zenda Öyledir.
Okuyacağım.
Yemin ettim.
Forum cadısı @agape çalışıyor yine. 
Cipsimi çekirdeğimi alayım da izleyeyim olanları. Hahaha! 
Netflix’ten daha iyi vallaha. Hem bizden, hem bedava hem de komik. 


1 saatlik spor aktivitem vardı. O yüzden ilgilenemedim. Baş denetmeni zor ikna ettim. En kısa sürede büyüyü bozacak. Öyle anlaştık.
Halı saha işi de tedbirli oluyor. İki takım da bilinçli insanlarla dolu. Herhangi biri en ufak şeyde maça gelmiyor. 2 hafta önce 2 kişi virüse yakalanmıştı. Maçlara gelmiyorlar mesela.
Tam isyan edeceğim, zamanını bulmuşsun maça gitmenin. Bundan böyle foruma girerken maskeni tak
Maçı kazandınız mı bari? 
16 haftadır bizi yeniyorlar.
Bana maskeli bir kurbağa resmi lazım artık. @Agape
Normal resmine dönersin diye Asimov’a da lazım maske 
En hızlı ve en uzağa zıplayanlar profillerini değişebilir. Bir de Diskdünya okumaya söz verenler.
Ben değiştim. ![]()
Ya ben?
Ben de söz verdim.
O fotoğrafı atmak sözüyle olur. Tam tamına 13 gün 10 saat 3 dakikan var. Atamazsan…
Duydun gong sesini koş 
Hangi fotoğraf? 
O biliyor… 
Zaten ilk kitabı okudum devamını da okumaya söz veriyorum ve normale döndüm.
Diskdünya kitaplarının fotoğrafları.
Serinin ilk yedisini 14 günde almam gerekiyormuş.
Niye 7, niye hepsini almıyor? Daha Belgariad da bekliyor hem… Bence hepsini almalı.
Hocam yapmayın. Yedisini alan hepsini alır sonra zaten.
Belgariad da alınacak. Hele bir işe girelim o zaman görün.
İlk yedisini alsın sonra patatese çevirip gerisini aldırırız. 