Telefondan yazınca öyle oluyor işte. Bazı zamanlar kontrol ediyorum. En az 10 tane hata yapmışım. Telefonun dokunmatiğinde bilmediğim bir sorun var. Sanırım kırılmaz camın hibrit olmasından kaynaklanıyor.
Ben bu zamana kadar otomatik düzeltmeyi hep devre dışı bırakmışımdır. Kullandığım zamanlar çok çektim. Bir şey yazacağım zaman ne de olsa otomatik düzeltiyor diye önemsemezdim. Sonra mesaja baktığımda ben bunu yazmamıştım diyordum.
Bugün hiç ummadığım bir yerden 3-5 tane ön okuma kitapçığı çıktı. Eskiden her kitap alışverişinde yollarlardı. O bir kaç sayfayı okuduktan sonra çoğu kitabı satın alır, kitapçığı başka birine hediye ederdim. Azalarak bittiler resmen.
İşte bu yüzden annemden babamdan çok @SJack ve düzenlemelerini görüyorum Bir gün telefonu değiştirip imla, en azından harf hatalarımı gidereceğim. Kitaplara harcadığım parayı kısabilirsem…
Ya ben bazı zamanlar tek harf hatasını düzeltmiyorum. Şimdi bakıyorum bir üyemiz 5 yorum yapmış beşinde de harf hatası var. Hepsini düzeltsem mi düzeltmesem mi diye ikilemde kalıyorum. Bazen yapmamayı tercih ediyorum. Çünkü üyelerimiz bazen bunu kişisel algılayabiliyor ya da kendini hatalı duruma düşürüyor.