Rıhtım Kamarası

Telefondan yazınca öyle oluyor işte. :joy: Bazı zamanlar kontrol ediyorum. En az 10 tane hata yapmışım. Telefonun dokunmatiğinde bilmediğim bir sorun var. Sanırım kırılmaz camın hibrit olmasından kaynaklanıyor.

Neyse terzi kendi söküğünü dikemez diyeyim bari. :joy:

6 Beğeni

Benim telefonda kendi kendine yazımı değiştiriyor. Nasıl bir teknolojiyse sözde düzeltiyor. Cevaplaya bir basıyorum bambaşka bir yazı.

1 Beğeni

Ben bu zamana kadar otomatik düzeltmeyi hep devre dışı bırakmışımdır. Kullandığım zamanlar çok çektim. Bir şey yazacağım zaman ne de olsa otomatik düzeltiyor diye önemsemezdim. Sonra mesaja baktığımda ben bunu yazmamıştım diyordum. :joy:

2 Beğeni

Kapatabiliyorsak kapatayım onu o zaman. Düzeltmiyor keşke düzeltse, aksine bozuyor :smiley:

1 Beğeni

Bumbo üretimi durdu diye biliyordum yerel markette tekrar gördüm ve çok sevindim. (: Yiyelim güzelleşelim.

4 Beğeni

1 adet gönderi şu konuya taşındı: Temeraire Serisi - Naomi Novik

Bugün hiç ummadığım bir yerden 3-5 tane ön okuma kitapçığı çıktı. Eskiden her kitap alışverişinde yollarlardı. O bir kaç sayfayı okuduktan sonra çoğu kitabı satın alır, kitapçığı başka birine hediye ederdim. Azalarak bittiler resmen. :expressionless:

1 Beğeni

İthaki hala gönderiyor siparişlerde. Kızlaeın Suskunluğu, Lanetli ve Alice Hakkındaki Gerçek’i yollamışlardı en son bana.

https://images.boredomfiles.com/wp-content/uploads/2018/07/4-before-digital-effects-floating-books.gif

Denetmenler yorum taşırken hissettikleri böyle bir şey mi? xd

5 Beğeni

Beni artık sevmiyorlar galiba. :neutral_face: Kitabın içinde olması gereken ayraç bile çoğu zaman gelmiyor.

Daha kalabalık yerde el arabasıyla iş görürdük sanırım. :joy: Ama şanslıyız ki birbirinden değerli ve anlayışlı üyelere sahibiz.

3 Beğeni

İşte bu yüzden annemden babamdan çok @SJack ve düzenlemelerini görüyorum :sweat_smile:Bir gün telefonu değiştirip imla, en azından harf hatalarımı gidereceğim. Kitaplara harcadığım parayı kısabilirsem… :grimacing::grimacing:

3 Beğeni

Ya ben bazı zamanlar tek harf hatasını düzeltmiyorum. Şimdi bakıyorum bir üyemiz 5 yorum yapmış beşinde de harf hatası var. Hepsini düzeltsem mi düzeltmesem mi diye ikilemde kalıyorum. Bazen yapmamayı tercih ediyorum. Çünkü üyelerimiz bazen bunu kişisel algılayabiliyor ya da kendini hatalı duruma düşürüyor.

1 Beğeni

Konuyla alakasız olacak ama kurbağa cezanız bitmedi mi? Diğer kurbağalar zıplayarak uzaklaşmış, bir siz kalmışsınız.

1 Beğeni

Onun cezası bitmez. Ben demiştim bunun bir bedeli olur diye dinlemedi :grimacing:

Oy kullananları da uyarmıştın, dinlemediler… :grin:

Parmaklarını değiştiriyorum, perdeli yapıyorum yine yazamıyorsun. :sweat_smile:

1 Beğeni

Diskdünya’nın ilk 7 kitabını alana kadar cezalıyım. :smiley: Sonsuza kadar kurbağa kalma ihtimalim de var ayrıca. 10 günde alamazsam geçmiş olsun bana.

@Ozgur sizi dinlesem bile bir şey değişmiyordu. :joy: Cadı cezayı çoktan vermişti.

2 Beğeni

Forumda övgü dolu yorumları göre göre Diskdünya’ya ben de başlayacağım galiba.

Ceza bitmiş gözünüz aydın. :grinning:

2 Beğeni

İlk kitabı beğendim. Diğer kitaplar neyi gösterecek bilemiyorum ama hayal kırıklığına uğramayacağımı hissediyorum.

Evet ceza sonunda bitti. Artık eskisi gibi devam edebiliriz.

2 Beğeni