Mesai saatleri uzadı biraz ondandir. 
İlk günden alışamadım normalleşmeye.
Halen daha 1 buçuk saat var. Guzel bir anı olarak kalacak artık eski sistem.
Mekanların kapanma saati 19:00 değil mi?
Devlet dairesi benimkisi.
Anladım, ben yeme-içme mekanlarını kastetmiştim, sizin iş çıkış saatinizmiş. Çalışma sürelerinin uzaması kötü oldu tabii. Bizdeki durum tam tersi, valilik mesai başlangıç saatini 07:00’ye çekti.
Genel olarak öğle saatleri pek hareketlilik olmuyor gözlemime göre. Saat ilerleyince dolup taşar forum.
Amazon kutularından kendime kör nokta kitaplığı yapıyorum, kutular tam kitap boyutunda olduğu için ağırlığı taşır.
Da Vinci ve tüm eserleri hakkında kapsamlı kitap önerileriniz var mı arkadaşlar? İstenildiği zaman hakkında bilgi edinilebilecek el altında bir kaynak şeklinde. İngilizce de olabilir çok sorun değil. Alınabilir olsun yeter :Dd
Belki ilginizi çekebilir. ![]()
Leonardo da Vinci - Walter Isaacson
Leonardo Da Vinci 500 Görsel Eşliğinde Yaşamı ve Eserleri - Rosalind Orminston
Geçen hafta başında canımdan çok sevdiğim ablamı kaybettim. Dünyada böyle acılar olduğunu yaşamadan bilemiyor insan, cidden çok zormuş bu durum. Tabii ölüm de, ne kadar acı olursa olsun, nihayetinde hayatın bir parçası. Her şeye rağmen hayat devam etmek zorunda ve bizler yaşamak zorundayız. Toparlanana kadar kitaplarımdan ve rıhtımdan bir süre uzaktayım. Sağlıcakla kalın.
Başınız sağ olsun.Allah rahmet eylesin.
Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin
Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin, geride kalanlara da sabır versin. 
Allah rahmet eylesin.
Başınız sağ olsun 
Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun.
Başınız sağ olsun.


