Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü sevgi ve özlemle anıyorum. Daima kalbimizdesin ve hep öyle kalacaksın Yüce Türk.
Özel günlerde site için banner, logo vs tarzı bir şey olsa hoş olmaz mı?
Mesela bugün için.
Yönetimin bir planı vardır diye düşünüyorum ben.
Saygı, özlemle, sevgiyle halaskargaziyi anıyorum.
Senin inancın, senin fikirlerin hep yolumuzu aydınlatacak; kurduğun Cumhuriyet, bizim her zaman en değerli armağanımız olacak.
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı, sevgi ve özlemle anıyorum.
“Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."
Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla, özlemle anıyor ve emanetine sahip çıkacağımıza söz veriyorum. ![]()
O değilde 7.kitaba başlayamadım bir türlü, oysa 6.kitap serinin en iyisi idi…
Merhaba arkadaşlar Playstation 5 almak istiyorum da internetteki hangi satıcıya güveneceğimi bilemiyorum. Yakın zamanda almış olan var mı acaba ?
Gerçekten bu kadar gerizekalı olunamaz artık.
Sanki kar başladı gibi, daha doğrusu kar taneleri uçuşuyor gibi.
Bizim burada kar uçuşuyorsa @J.S sizin orada yollar kapanmıştır. ![]()
https://x.com/ZekiDemirkubuz/status/1726601128463450307?t=DGdvXMnKd6Ow0e-3XAdIiA&s=09
(“1 Aralik’tan 15 Aralik’a erteledi” haberine kizin tepkisi üstüne yazıyor)
1 adet gönderi şu konuya taşındı: Arayıp da Adını Hatırlayamadığımız Filmler
Bur ayrıksı litap’a ne oldu diye sorsam. Kitaplarını alacağım ama bulamıyorum. Yeniden basım yapmayacaklar mı?







