Rıhtım Kamarası

Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü sevgi ve özlemle anıyorum. Daima kalbimizdesin ve hep öyle kalacaksın Yüce Türk.

18 Beğeni

Özel günlerde site için banner, logo vs tarzı bir şey olsa hoş olmaz mı?
Mesela bugün için.

4 Beğeni

Yönetimin bir planı vardır diye düşünüyorum ben.

2 Beğeni

Ahhh Atam ahh…:face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

15 Beğeni

Umudu öğrettin ve gittin. Şimdi umutsuzluk yasak bize.

21 Beğeni

Saygı, özlemle, sevgiyle halaskargaziyi anıyorum.

8 Beğeni

Senin inancın, senin fikirlerin hep yolumuzu aydınlatacak; kurduğun Cumhuriyet, bizim her zaman en değerli armağanımız olacak.

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı, sevgi ve özlemle anıyorum.

17 Beğeni

“Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla, özlemle anıyor ve emanetine sahip çıkacağımıza söz veriyorum. :infinity:

15 Beğeni

Saygı ve özlemle…
:heart::heart::heart:

10 Beğeni

6 Beğeni

O değilde 7.kitaba başlayamadım bir türlü, oysa 6.kitap serinin en iyisi idi…

1 Beğeni

Merhaba arkadaşlar Playstation 5 almak istiyorum da internetteki hangi satıcıya güveneceğimi bilemiyorum. Yakın zamanda almış olan var mı acaba ?

1 Beğeni

Gerçekten bu kadar gerizekalı olunamaz artık.

2 Beğeni

Sanki kar başladı gibi, daha doğrusu kar taneleri uçuşuyor gibi.

Bizim burada kar uçuşuyorsa @J.S sizin orada yollar kapanmıştır. :slight_smile:

2 Beğeni

Yağıyor ama tutmuyor henüz. Akşama kadar yağarsa tutar belki :slight_smile:

2 Beğeni

Yok bu olmaz. :slight_smile:

Geleneksel Ankara kar yağıyor şarkımız bu.

4 Beğeni


https://x.com/ZekiDemirkubuz/status/1726601128463450307?t=DGdvXMnKd6Ow0e-3XAdIiA&s=09

:upside_down_face: (“1 Aralik’tan 15 Aralik’a erteledi” haberine kizin tepkisi üstüne yazıyor)

1 Beğeni

1 adet gönderi şu konuya taşındı: Arayıp da Adını Hatırlayamadığımız Filmler

Abi:

Ankara Kışım

Ankara Sonbaharım:

Ankara Yazım

2 Beğeni

Bur ayrıksı litap’a ne oldu diye sorsam. Kitaplarını alacağım ama bulamıyorum. Yeniden basım yapmayacaklar mı?

1 Beğeni