Rıhtım Kamarası

Arkadaşlar çok alakasız olacak ama bu muhtarlık için seçim otobüslerini şikayet edebileceğimiz bir yer var mı? Birkaç gündür çok yüksek sesle yakınlardan geçiyor, sabrımın son raddesine gelmiş bulunmaktayım. Eğer bir yerlere şikayet etmezsem gidip taşlama seviyesine geleceğim artık. Özellikle yüksek seslerden çok irite olan birisiyim.

Ayrıca bu devirde seçim propagandası böyle mi yapılır yahu? Sosyal medya var, o var bu var… Taş devrindeyiz resmen ya! Bir adım ilerleyemiyoruz saçma sapan şeyler.

3 Beğeni

Belediyeye müracaat etmen gerek ama tek seninle olacak iş değil. Kısacası sizi iplemezler bence.

2 Beğeni

Yasada var olan bir işlem olduğu için herhangi bir şikayetin sonuç verme ihtimali çok düşük maalesef. Sesli propagandaya dair bir hakları oluyor adayların ama detaylarını bilmiyorum. Akşam belli bir saate kadar hoparlör kullanarak sesli propaganda yapmaları serbest. Bakayım bi net bir saat ya da detay bulursam editlerim mesajı.

Edit;

Güneşin batmasını müteakip ikinci saatin sonuna kadar yapabiliyorlarmış, bu nasıl bir tanımdır :smile: Akşam 6 ya kadar de, 7 ye kadar de geç…

https://www.aa.com.tr/tr/politika/ysk-propaganda-serbestligi-ve-secim-yasaklarini-acikladi/3087666

2 Beğeni

Ben de öyle düşünmüştüm aslında bir umut belki bir işe yarar dedim ama…

Evet, bunu ben de okumuştum ama gerçekten çok saçma yani. Bir ay boyunca insanları rahatsız etmeden başka bir şekilde vaatlerini sunamıyorlar mı? Rezillikten başka bir şey değil.

Bilgilendirdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim :pray:

3 Beğeni

Doğru yerde ve zamanda çekilmiş bazı fotoğraflar :camera_flash:





5 Beğeni


Yazık.

https://x.com/rizaturker/status/1768540153818042465?s=46&t=RIG645iL3c-LYVpKELiwPA

8 Beğeni

https://x.com/eomerezer/status/1768656374169280689?s=46&t=RIG645iL3c-LYVpKELiwPA

3 Beğeni

Arkadaşlar sıfır araba aldım yaklaşık 4 aydır arabanın teslim edilmesini bekliyorum. Şubedekiler sürekli geçiştiriyor. Bu süre normal mi ?
İlk aldığımızda 3-4 ay teslimat süresi demişlerdi 4 ayı tamamladık hala gidince ‘‘Böyle gecikmeler olabiliyor yea’’ tarzı bir tutumla karşılaşıyorum. Neredeyse yarım yıl olacak arabayı alalı…

1 Beğeni

Şöyle bir videoya denk geldim. Yok böyle bir matematiksel şov. Yeri burası mı emin değilim ama en çok burdan görülür sanırım. Fantastik sever bkcılar toplanın cenge gidiyoruz.

Arkasında gerçekten ciddi bir matematik varmış. Eğlenceli.

3 Beğeni

Bence normal değil paranızı işletip sizi bekletiyor olabilirler.

2 Beğeni

Seçimden sonra doların yükselmesi bekleniyor. Bu sebeple sıfır araçlar büyük ihtimal depolarda bekletiliyor yüksek fiyattan satmak için. Şimdi size verseler diğerleride gelip “aa araç varmış bende alayım pahalanmadan” diyeceği için sizinkinide bekletiyorlardır.

3 Beğeni

11 Beğeni

Madeni 5 TL, sizce Atatürk’e benziyor mu?


2 Beğeni

Yalnızca andırıyor. Çok daha iyi bir şekilde tasarlanarak piyasaya sürülebilirdi, özensiz olmuş bence. Kaldı ki hatıra adı altında madeni 5 TL basılmasının altında çok daha farklı niyetler arıyorum o ayrı.

3 Beğeni

Ben de Atatürk’e benzetemedim.

Bu arada para tedavülde, ben marketten istedim, kağıt 5 TL yerine bunu aldım.

2 Beğeni

Kağıtlara vergi geldi. Kitap fiyatları uçar artık.

2 Beğeni

Elveda kitaplar… Hoşça kal maceralar… Merhaba depresyon, yalnızlık, karamsarlık ve diğer berbat şeyler…

2 Beğeni

200 dolar ton başına yaklaşık %20 ek maliyet demek. Seçimden sonra hem dolar, hem yakıt, hem sanayi elektriğine vs. gelecek zamlar ile ilk etapta en az %50 etiket fiyatı artışı olur.

2 Beğeni

Sanıyorum bunların kitap kağıdı ile alakası yok. Mukavva karton ve onun dış kaplaması galiba. Anladığım kadarıyla yerli üretici tarafından Ek gümrük vergisi için başvurulmuş bu ürünlerde ve soruşturma başlatılmış. Soruşturma sonuçlanana kadar geçici vergi getirilmiş.

Resmi gazetede bahsedilen Ek 1 ve soruşturmaya konu başvurunun özeti aşağıdaki gibi.

3 Beğeni