Rıhtım Kamarası

:joy::joy: @CowardlyHero sana öğreteyim bari. Gerçi ben güvercine binip kaçmayı düşünmüştüm. @Agape daha yaratıcı çıktı :joy:

3 Beğeni

Konunun Özel Seri İsteklerinden çıkıp Özel Hücre İsteklerine dönüşmesindeki katkımdan dolayı kendimi kutluyor ve kendime de 360 günlük izin… ee yani ceza veriyorum. :rofl:

Yalnız itiraf edin bi’ iyi geldi. Şöyle keyfimiz yerine geldi. Şimdi gider iki kitap okuruz mis gibi.

6 Beğeni

Gerçekten bugün iyi güldüm. Hala da gülüyorum. :joy::joy::joy:

6 Beğeni

Bu gazla umarım gidip 380 kitaplık bir seri filan bulmazsın. :rofl:

4 Beğeni

380 i bilmem ama 126 kitaplık Alfa klasikleri için çalışıyoruz. 127 için bandrol alındı çıkışını bekliyoruz. :joy:

5 Beğeni

@Strenergy çoktan buldu :slight_smile:

5 Beğeni

Harika… :sweat_smile:

4 Beğeni

Aslında üzerinde uzun süredir çalışıyoruz. Ancak konu açılınca da göreceksiniz bu kadar karmaşık bir seri ile daha karşılaşmadım. Onun için bu kadar uzun süredir açılmadı konu.

3 Beğeni

Yayınevim olsaydı sizi işe alırdım. Sizin gibi severek ve itinayla çalışacak iki kişiyle insan ihya olur vallahi.

6 Beğeni

Bende şans eseri buldum. :joy::joy::joy: ne olduğunu bilmediğim için @alper abiye sormuştum :grinning::grinning:

3 Beğeni

Düşüncelerin için teşekkür ederim @Agape. :clap::clap::clap: Ben kendi iş hakkımı @Strenergy kardeşime vermek isterim. :wink::wink:

3 Beğeni

@Strenergy ileride asistan tutmam gerekirse asistanım olur musun? :smiley: Benim yerime kitap araştırıp bana şu çıktı, bu çıktı diyecek ve almayı düşündüklerimi not alacaksın. Bir de başka not alınacak şeyler tabii. Telefon görüşmeleri filan. Foruma çalışma saatleri içinde rahatça girebilirsin. :sweat_smile: Yarın ne olacağı bilinmez. :rofl:

Ekleme: İşten kalan zamanlarda gezip tozmak da benden. :rofl::joy:

4 Beğeni

Tapu işiniz varsa hallolur. İtinayla halledilir, 5 kuruş talep edilmez. Gel vatandaş gözü açık emlakçıya para kaptırma. :sweat_smile:

5 Beğeni

Aslında hunlar ve iskitler aynı dönemin medeniyetleridir. Çünkü hunlar ve iskitler aslında karışık toplumların birleşimidir. Bir de bu devletleri Osmanlı yada roma gibi sınırları belli ulus devlet gibi düşünmeyin. Çok dağınık alanlarda toplulukları. Tarih 3. sınıf öğrencisiyim… Tarih konusunda her konuda yardımcı olabilirim.

Mühendisliği bırakıp bu işlere mi başlasam sorularımın cevabı mı bu acaba? :thinking:

Önceden bandrol durumu için hızlı takip etmem gerekiyordu, şimdi işi bandrol ötesine götürüp yayınevleri ile iletişim ağı kuruyorum. :slight_smile:

Yayınevim olsaydı sizi işe alırdım. Sizin gibi severek ve itinayla çalışacak iki kişiyle insan ihya olur vallahi.

@fortknoxt da bende kapak tasarımı, ISBN, künye-dizi numarası ve editör isimleri dahil kitap bilgilerini kayıt altına alıyoruz. Sanıyorum ki düzenli çalışmayı ikimizde seviyoruz.

Özel sektörde çalıştığım zamanlarda da üretim raporlarını herkes bir hafta saklar ben üç aylık saklar tek tek excele aktarırdım. Sistematik olarak ayın ilk günü önceki üç aydan kalan raporların en eskisi atılır yenileri eklenirdi.

Düzenli ve azimli çalışmayı seviyorum. :slight_smile:

Düşünceniz için teşekkür ederim. :blush:

7 Beğeni

ffffff

Bu arada Ötüken’de Kitapyurduna küsmüş, Ötüken yeni kitaplarını kitapyurdunda göremeyebilirsiniz.

Facebook’da bir okurlarına Kitapyurdu yerine başka siteleri öneriyoruz demişler.

5 Beğeni

Esasında her iki devlette de egemen olan Türklerdir. Fakat tabi ki devlet içerisinde diğer unsurlar da vardı. Örneğin Got’lar vs… İskitlerin Avrupadaki varlığı daha eskidir. Hunlar’a iskitlerin devamıdır diyebiliriz. Yanılmıyorsam Çin kaynaklarında olacak, şöyle bir Bilgi vardı: “biz bunlara eskiden İskit derdik. Onlar şimdi kendilerine Hun diyor”… İskitler ve Hunlar tabi çok büyük coğrafyalara egemen olmuşlardır. İskit egemenliğinin zayıfladığı dönemlerde, yine aynı topluluk içerisinden ortaya çıkan bir Hun varlığından söz edilir.
tarih benim için özel bir zevktir. Türk tarihi konusunda pek çok kaynak okudum, okuyorum. Bir tarihçi kadar okudum desem yeridir. Yine de teşekkür ederim.

2 Beğeni

Hun Devleti bir imparatorluk olduğu için elbette yapısında çeşitli etnik unsurlar bulunuyordu. Bu, Hunlar’ın karışık toplumların bileşimi olduğunu göstermez, Hun Devleti’nin içinde değişik etnik unsurlar bulunduğunu gösterir. Hun Devleti ile devletin asli unsuru olan Hun toplumunu birbirine karıştırmamak gerekir.

Hun (keza İskit [biz buna Saka diyelim]) devletinin sınırlarını günümüzün devlet sınırları gibi yorumlamak yanlış olur. Eğer bir belirsizlik söz konusuysa aynı belirsizlik -o çağlarda- Roma için de, Çin için de geçerliydi. Roma’nın kuzey sınırlarını net bir biçimde kimse belirleyemez. Günümüzün belirgin sınırları ile eski çağların sınırlarını yorumlamak doğru değildir. Örneğin Hitit Devleti’nin net bir sınırı şimdiye değin belirlenememiştir…

2 Beğeni

Ben de zaten aynı şeyi söylemişim hocam. Egemen olan Türklerdir. Devlet, Türk devletidir. Fakat Got’lar gibi diğer bazı unsurları da, o toprakları aldıktan sonra bünyelerine katıyorlar. Hatta Got’lardan asker olarak da yararlanıyorlar. Devletin, Türk devleti olduğu konusunda zaten problem yok. Karışık toplumların bileşimi gibi bir ifadem olmadı, olamaz da zaten :slight_smile: belki diğer arkadaşın ifadesinden öyle bir anlam çıkabilir. Diğer ifadelerinize de katılıyorum

2 Beğeni

Karıştırmışım… Aslında Sedat_Kalay adlı arkadaşa cevaben yazmaya çalışıyordum… :relaxed:

1 Beğeni