Rıhtım Kamarası

İBB Yayınları Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Bozkurt Cumhuriyet’in 100. Yılında Türk Edebiyatı kitabını anlatıyor.

4 Beğeni

insan davranışları beklentisi ile buna da anlam yüklemeyin, :slight_smile: sensorları bozulmuş, yazılımsal bir sorun olmuş vs vs olaganüstü bir durum, robotların insan davranışları falan sergilediği yok. :slight_smile:

Güney Kore’de bir robotun aynı yeri defalarca temizlemeye çalışıp başaramayınca intihara teşebbüs ettiği bildirildi

3 Beğeni

Valla hocam yakın zamanda gpt üyeliğini salıp Claude’a geçtim. Yer yer benden güzel kod yazıyor alet, varoluşsal sancılar içerisindeyim. Robotun varoluşsal krizinden önce benimki gelir :melting_face:

5 Beğeni

Ulan adamların robotu bile başarısız olunca intihar filan ediyor. Biz istifa bile ettiremiyoruz. Bizdeki yer süpürgesinin anca görevden affını yapabilirim.

4 Beğeni

Yıllardır ertelediğim The Wire’ı izleme isteği… lütfen uzaklaş çünkü şu an hiç sırası değil.

1 Beğeni

Bizon sürüsü için güzel örnekler, aramızdan bazıları güzel otların olduğu yerleri bile biliyor. Çok berbat bir terminoloji bu. Saçmalığıni bosverdim,korkunç sınıfsal ve cinsiyetçi aslında.

2 Beğeni

Dünya’nın en malakça muhabbetlerinden biri. Tamam hepiniz Alfa, Sigma bilmemnesiniz. Bu neymiş. Hayır eminim kurtlar üzerinde yapılan deneyi de detaylıca okumamışlardır bu muhabbeti yapanlar.

1 Beğeni

God says, “I am Alpha and Omega,”

Hele bize ne oliyir?

1 Beğeni

@erce

Beslenme olayını iyice düzene soktum. Alkol de almıyorum pek ama canım sıkıldıkça birkaç sigara yakıyorum hâlâ. 2-3 aya sanırım eski formuma dönerim. Senin nasıl gidiyor?

2 Beğeni

Bayrama kadar iyiydi , bayramda anne evi olumca istemeden kilo aldim. Totalde 6 vermistim 1.5 aldi. Sonrasinda hemen siki program.

Kosularim baya duzene girdi. Cocuk biraz yoruyor ondan dolayi geve acligi veya yorgunluk olabiliyor ama simdilik iyi.

Alkol sigara dengen iyi olmus. Umarim can sikan bir durum yaşamazsın. Bu tip mucadelelerde erken donemde stres sikinti olursa insan gerisin geri donuyor.

2 Beğeni

Tremors gelmiş

4 Beğeni

Kitaplığımdaki ciltli bir kitap kendiliğinden düştü. Hacimli bir kitap ama neyse ki baktım yırtılma vs yok. Hafiften sırtında çok hafif ezilme var sadece ama bana ufak çaplı bir kalp krizi geçirtti kitabın yere düşmesi :smiling_face_with_tear:

3 Beğeni

Eve bi hoca çağırmakta fayda var :smile:

2 Beğeni

Kapaklı kitaplık candır :smile: .

2 Beğeni

Sunta Billy 5000 olmuş, yanarız. :smiley:

2 Beğeni

Geçen yeni evlenecek bir arkadaş çiftimle kitaplık muhabbeti oldu, evi falan geçen ay tuttular. Buradaki kitaplık başlığımızı attım onlara. Billy ler onlara da pahalı geldi :smile: Bir de ikea da son 1-2 senedir falan çok tedarik sorunları varmış, elde var diye satıyorlar ama birkaç parça eksik kalıyor sonradan gönderiyorlarmış falan ( muhabbetin yalancısıyım :smiley: ) .

2 Beğeni

Bunlar en üstteydi, rafa koymadıydım. Herhalde hafif sallantı olunca şılaaap diye düştü. Neyse nazar çıktı sanırım :sweat_smile:

1 Beğeni

Son İzmir depreminden sonra o dersi acı bir uygulama ile aldım ben, kitaplar kafaya yağmur gibi düşmesin diye duvara monte ve kapaklı kitaplık yaptırdım. Ama epey masraf ve meşakkat, ha diyince de yapılması zor.

Yine de benden tavsiye açıkta, üst taraflarda falan bişi durmaması en iyisi. Yer yoksa yatak altı/koltuk altı falan en güvenlisi.

4 Beğeni

Marangozlar sağ olsunlar aylık ciroları kadar fiyat istiyor. Billy’yi evladiyelik malzemeyle yapmak ise yarı fiyatına geliyor. Sadece kapaklar biraz sorun, onu ucuza çözmenin yolunu bulamadım daha. :sweat_smile:

3 Beğeni

Ben bütün kitaplığımı ya A101 ya BİM’den aldım. Sapasağlamlar ki üstlerinde epey yük var :nazar_amulet:

5 Beğeni