Merhaba arkadaşlar. Malazan 5.kitap etkinliğini hangi gün yapalım? Ne zaman müsaitsiniz? (@SJack @Vordue @ivy @Eldiven ) Konuyu da o evrene yakın olan @Haplo ya da @nefarrias_bredd açabilirse gün kararlaştırdıktan sonra çok iyi olur ![]()
Ben bir an önce başlamak istiyorum. Uyarım her türlü tarihe.
Ben de her gün için müsaidim. Ne zaman denirse büyük bir iştahla girişirim ![]()
Ben çok yavaş okuyabileceğim. Hatta kitaba çoktan başladım bile ama yoğunluktan ilerleyemiyorum.
Diyet yapan bir arkadas vardi o ne oldu acaba. Nasil gidiyor?
Ben daha başlamadım ama okumaya başlasam bile günde 1 saat falan okuyabilirim anca. Halihazırda 2 kitap daha okuyorum ![]()
Diyet yapmaktan ziyade beslenme alışkanlıklarımı değiştirmeye çalışıyordum.
Daha iyi. Alkolü azalttım ama sigaraya abandım. Yemek siparişi işini ciddi oranda azalttım. Çay kahve içmemem gerekiyor ama arada içiyorum vazgeçemiyorum. Abur cubur azalttım.
Yaptığım iş fiziksel olduğundan bolca hareket ediyorum ekstra olarak.
Senin nasıl gidiyor hoca?
Ben 92 den 86 ya çektim.
asıl varmam gereken yer 79. Hatta maraton kkoşabileceksem yine 75 bandına filan inmem lazım.
Kahve3 benim en büyük bağımlılığım. Olabildiğince sek, olabildiğince acı…
Koşulara da başladım ama çok sıcak . Bakalım neler olacak bayramdan biraz korkuyorum.
Kilo verip vermediğini yazmamışsın ama umarım istediğin gibi götürüyordur vucüt. Söylemesi kolay tabi, ama 10 yıl fosur fosur içen, hatta pipo pro ne varsa dibine vuran biri olarak bırrakalı 10 yıldan fazla oldu. Hayat kaliten ciddi anlamda değişecek. Ben champix diye bir ilaçla bırakmıştım. Herşeyden önce sigaradan kurtulmanı tavsiye ederim.
Ben çok yoğunum, pek boş vaktim yok. O yüzden siz dilediğiniz zamanda açın, ben elim boş kaldıkça size uyup katılmaya çalışacağım
.
Etkinlik iptal oldu ya, pek katılım olmadı maalesef. Gerekirse Malazan konusunda konuşur, tartışırız.
4 kişiyiz sanırım, bende her gün bakıp cevap yazamayabilirim diye çok da kararlı konuşamadım
.
6 kişi falanız ama evrene hakim değiliz. O yüzden sorulacak soruları cevaplayan pek olmayacak. O sebeple iptal oldu.
Ben pek ses edemedim, bu sıralar pek vaktim olmuyor (okuyunuz: ipimle kuyuya inilmez) ama etkinlik olursa olabildiğince aktif olmaya çalışırım hocam.
İlla bilen birinin yanıt vermesine gerek yok, birlikte üzerinde tartışabilirsiniz. Onun da keyfi ayrı.
Ayrıca tüm etkinliğe katılamıyoruz ama ben ve @nefarrias_bredd de vakit buldukça yanıt veririz sorularınıza.
Şu an işteyim hocamlarım ama. Ne derseniz uyarım ben. Açıyım akşam konu o zaman?
Geçen yaz 79’dum, en son Dök İçini Rahatla’ya yazdığımda 94 olmuştum, en son tartıldığımda 90’dım.
Sigaranın bağımlısı değilim ya öylesine can sıkıntısından içiyorum günde 3-4 tane. Alkolü ciddi oranda canım çekiyor ama onda da bağımlılık denecek bir durum yok.
Risperdal adında çok ciddi kilo aldırıcı bir ilaç kullanıyorum 8 senedir. Bu ilaca başlamadan önce 57 kiloydum. 3-4 sene içinde 120’leri görmüştüm. Sonra allah’tan tekrar 79-87 bandına çekmeyi başardım kiloyu. Bu kış hastalıklar falan derken tekrar kayış koptu ve 90’ın üzerine çıktım. Şimdi hedef 70’ler tekrardan.
Ben her soruyu cevaplarım bildiğim kısmıyla, yeni okuduğum için 3 ay önce, bilgiler taze.
Öğlen @SJack etkinlik konusunu açtı. Biraz başını ağrıtacağız o zaman ![]()
Merhabalar. Ben Birkaç gün önce Amazon KDP sistemiyle kitaplarımı yayınlamaya başladım. Bunu bilen var mı bilmiyorum. Ama süreç özetle şu şekilde: Talimatları izleyerek sıfır maliyetle kitabınızı e-book olarak yayınlıyorsunuz ve dünyadaki kindle kullanan insanlar satın alarak indiriyorlar ve okuyorlar.
Sorumlar ise şunlar:
1- Bu kitaplarımın reklamını ingilizce olmasına rağmen - ki türkçe yayınlanamıyor - burada paylaşıp sizlerin incelemesine sunabiliyor muyum?
2- Sizlerden kdp yayıncılığını bilen kimse varsa, benimle pazarlama ve reklam konusunda fikir alışverişinde bulunabilirlerse, minnettar olurum.
Teşekkürler…
Çok fazla bilgili değilim. Prog. fantasy okuyucusu olduğum için aşinayım sadece. Bildiğim kadarıyla:
Kindle’ın sizin kitabınızı ön izleme olarak ne kadar paylaşıyorsa sizde o kadar paylaşabilirsiniz. Ücretli olan kısımlar başka hiçbir yerde bulunmamalı.
Gördüğüm kadarıyla ve takip ettiğim self publisherlar yazdıkları türdeki communitylerde reklam yapıyor. Zaten genel reklam ve pazarlama yöntemleri çalışmayabilir niş bir türde yazıyorsanız. Fantasy alt dalları konusunda Reddit subları self publisherlarla oldukça barışık.
Hangi türde yazıyorsunuz bu arada?