Rıhtım Kamarası

Jelibonları Haribo’ya peşkeş çekmeye çalıştıkları için ses etmiyorlarmış baştakiler.

1 Beğeni

Evet iptal oldu. Onun yerine gizli maddelerde bahsi geçen Bornoz Antlaşması revize edildi ve artık yerli milli bornozlarımızı üretebileceğimiz için küçük Amariga olacağız.

2 Beğeni

Yok yere (muhtemelen geçici) sahibi olduğum Kindle’ı deneme zamanım geldi. Okuyalım mı?

Bu arada epub yazarın talebiyle DRM free yayınlanmış. :saluting_face:

@isos81 Bir umut summonlayayım seni de. :blush:

3 Beğeni

Okuyalım hocam. (20k)

1 Beğeni

Gece konuyu açarım ya da vaktin varsa sen açabilirsin, ben yolda okumaya başlayayım bugün. :slight_smile:

Konuyu açınca bana da bi etiket atsana. İşler çok karışık ama bir molaya da ihtiyacım var. Bir denerim belki sizle beraber okumayı. :slight_smile:

1 Beğeni

Anlaştık. Kısa zaten, iyi de başladı. :+1:

1 Beğeni

2 Beğeni

Yaklaşık 10 sene önce modluk yaptığım forum aklıma geldi gece gece. Malum kapandığından web.archive.org’dan bakayım dedim. Ne günlermiş. :smiley:

2 Beğeni

Devamını merak ediyorum.

Kitabımı mail ile gönderip, incelemesini rica edebileceğim yabancı kitap inceleyici, yorumcusu vs insanlar yazabilirseniz, hemen mailleri göndereceğim.

Neyin devamını merak ediyorsunuz?

7 Beğeni

Dünden bu yana Fenerlisi ayrı JK’lisi ayrı mobing yapıyor. Yether be kardesım. Biz de insanız be. Sanırsın ben çıktım yenildim. Gidin Okan’a sövün kardas.

Ruh hali şuna döndü iyice.

3 Beğeni

Hilâl (@birkitolog) ile bir röpörtaj yaptık.

6 Beğeni

Ressam Jacek Yerka’dan.

“Her kitap yığınının ardında bir bilgi seli vardır.”

12 Beğeni

Instagram açılmış diyorlar, girmeye çalışıyorum fakat yine de önceki gibi sayfa yenilenmiyor :thinking:

1 Beğeni

Az önce denedim ama hala güncel hızlı bir şekilde çalışmıyor gibi.

Sanırım yoğunluğu kaldıramıyordu ilk başlarda, şimdi rahatça girdim ve birçok arkadaşım da çevrimiçi şu an :slightly_smiling_face:

2 Beğeni


Arkadaşlar size ufak bir soru. Bu üzümün türü ne? Zamanında çalıştığım yere hediye olarak getirilmişti. Yemesi hoşuma gitmişti. O zaman getirenlere sormayı unutmuşum. Elimdeki tek foto da bu. Şaraplık üzüm ama Merlot değil. Bilen varsa şimdiden teşekkürler :slight_smile: Not çekirdeksiz.

1 Beğeni