alper
(Alper)
Ekim 2, 2024, 10:00öö
15106
Bu durumda şöyle yapmak lazım.
Makine bizi enerjiye dönüştürürken ilk fotoğraftaki gibi birini bulup makineye sokmalyız. Karşıdaki makine bizi enerjiden yeniden madde formuna dönüştürüken birleştirip ilk fotoğraftaki sonucu ulaştırır.
İki insandan bir insan yaparak nüfus sorununa da çözüm bulmuş oluruz.
1 Beğeni
Nereye yazsam bilemedim, o yüzden buraya yazayım dedim. Mark Lawrence lapis yayınlarından çıkacak kitabının paylaşımında yorum yapan okuyucuların yorumlarını beğeniyor sanırım. Benimkini beğenmiş, diğerlerini beğenmiştir diye düşündüm çok tatlı bir hareket bence
5 Beğeni
alper
(Alper)
Ekim 8, 2024, 1:05ös
15108
Evet. Umarım bir sıkıntı yokturdur.
“Yeni Kitap” başlığını rahat bırakayım. Yeni kitap dışı yazılanlardan şikayet edip, kendim alakasız şeyler yazdım.
Kimden ötürü senden ötürü @J.S
2 Beğeni
J.S
Ekim 8, 2024, 1:06ös
15109
Ah bu ben yok mu bu ben, yazdırır
1 Beğeni
alper
(Alper)
Ekim 8, 2024, 1:11ös
15110
Melih sen Antepli misin?
Sokrandı ya da sokranmak diye bir kelime duydun mu?
2 Beğeni
J.S
Ekim 8, 2024, 1:13ös
15111
Bunu soran ilk kişisin hocam. Şaka şaka herkes muhakkak bir kere sorar Köken oradan ama ne gitmişliğim, ne görmüşlüğüm var hocam.
Yok duymadım hiç ama sen deyince internetten baktım. ‘‘Homurdanmak’’ gibi bir anlamı varmış.
2 Beğeni
alper
(Alper)
Ekim 8, 2024, 1:14ös
15112
Ahmet Ümit 'in yeni kitabında denk geldim. Evet homurdanmak, söylenmek anlamına gelirmiş.
Antepçe galiba.
1 Beğeni
J.S
Ekim 8, 2024, 1:16ös
15113
Büyük ihtimal o bölgeye aittir. Oralı diye biliyorum kendisini.
1 Beğeni
Korgi
Ekim 10, 2024, 11:47ös
15114
@Lorien_archers ve @Vordue hocalarım Vox Machina 3.sezon geldi haberiniz olsun.
4 Beğeni
Takipteyim hocam. Bir 3 bölüm daha gelsin diye bekliyorum. Başlayınca çabuk bitiyor meret.
@Pyrewrath hocamı da unutmayalım. Cehenneme gidiyormuşuz galiba bu sezon. Gerçi Bastion ile Pyrewrath hocam oraları fethedeli çok oldu .
3 Beğeni
Vordue
(Ozer)
Ekim 11, 2024, 1:26ös
15116
Çıkar çıkmaz 3 bölümü de izleyemiyorum ama 4. bölümü izledim dün 4 ile cehennemin dibine battık @Lorien_archers .
3 er 3 er geliyor yine tadı damağımızda kalacak Hafta sonuna yayaraktan izliyorum bende.
3 Beğeni
Korgi
Ekim 11, 2024, 6:52ös
15117
Bu sezon çok güzel başladı ve çok güzel gidiyor ben maalesef 6 bölümü birden bitirdim hemen.
Cehennemin dibi çook iyi gelecek sezonlarında sinyallerini verdiler sanki orda.
Hele orda oynanan oyun sahnelerine bayıldım.
3 Beğeni
Pyrewrath
(Harun)
Ekim 11, 2024, 7:51ös
15118
Sezonun tamamı yayınlansın diye bekliyorum ben de, tamamsa başlayayım?
Devamı olan Rascor Plains’i de bir ara okurum demiştim kendime, vicdanım mısın arkadaşım sen?
1 Beğeni
Tarlada çalışmak için izin alıp köye gelince yine yaptım yapacağımı
16 Beğeni
Corvo
Ekim 20, 2024, 8:15öö
15120
https://eksisozluk.com/entry/7613090
Ülkenin komedi programında bile çalan şarkılara bak, bir de şimdiki hale bak.
1 Beğeni
Sabaha Kadar Dance skecinin bir bölümünde RATM çalmıştı.
276
(kutay)
Ekim 20, 2024, 10:44ös
15122
iyi akşamlar aktif olan var mı?
isos81
Ekim 21, 2024, 10:13öö
15125
Akla Beylikdüzü’nü getiren bir soru.
4 Beğeni