Rıhtım Kamarası

:slight_smile:

Bu durumda şöyle yapmak lazım. :slight_smile:

Makine bizi enerjiye dönüştürürken ilk fotoğraftaki gibi birini bulup makineye sokmalyız. Karşıdaki makine bizi enerjiden yeniden madde formuna dönüştürüken birleştirip ilk fotoğraftaki sonucu ulaştırır. :slight_smile:

İki insandan bir insan yaparak nüfus sorununa da çözüm bulmuş oluruz. :slight_smile:

1 Beğeni

Nereye yazsam bilemedim, o yüzden buraya yazayım dedim. Mark Lawrence lapis yayınlarından çıkacak kitabının paylaşımında yorum yapan okuyucuların yorumlarını beğeniyor sanırım. Benimkini beğenmiş, diğerlerini beğenmiştir diye düşündüm :slight_smile: çok tatlı bir hareket bence :smiling_face_with_tear:

5 Beğeni

Evet. Umarım bir sıkıntı yokturdur.

“Yeni Kitap” başlığını rahat bırakayım. Yeni kitap dışı yazılanlardan şikayet edip, kendim alakasız şeyler yazdım. :slight_smile:
Kimden ötürü senden ötürü @J.S :slight_smile:

2 Beğeni

Ah bu ben yok mu bu ben, yazdırır :joy:

1 Beğeni

Melih sen Antepli misin?

Sokrandı ya da sokranmak diye bir kelime duydun mu?

2 Beğeni

Bunu soran ilk kişisin hocam. Şaka şaka herkes muhakkak bir kere sorar :slight_smile: Köken oradan ama ne gitmişliğim, ne görmüşlüğüm var hocam.

Yok duymadım hiç ama sen deyince internetten baktım. ‘‘Homurdanmak’’ gibi bir anlamı varmış.

2 Beğeni

Ahmet Ümit 'in yeni kitabında denk geldim. Evet homurdanmak, söylenmek anlamına gelirmiş.

Antepçe :slight_smile: galiba.

1 Beğeni

Büyük ihtimal o bölgeye aittir. Oralı diye biliyorum kendisini.

1 Beğeni

@Lorien_archers ve @Vordue hocalarım Vox Machina 3.sezon geldi haberiniz olsun.

4 Beğeni

Takipteyim hocam. Bir 3 bölüm daha gelsin diye bekliyorum. Başlayınca çabuk bitiyor meret.

@Pyrewrath hocamı da unutmayalım. Cehenneme gidiyormuşuz galiba bu sezon. Gerçi Bastion ile Pyrewrath hocam oraları fethedeli çok oldu :grinning:.

3 Beğeni

Çıkar çıkmaz 3 bölümü de izleyemiyorum ama 4. bölümü izledim dün :pinched_fingers: 4 ile cehennemin dibine battık @Lorien_archers :smile: .

3 er 3 er geliyor yine tadı damağımızda kalacak :smiling_face_with_tear: Hafta sonuna yayaraktan izliyorum bende.

3 Beğeni

Bu sezon çok güzel başladı ve çok güzel gidiyor ben maalesef 6 bölümü birden bitirdim hemen.
Cehennemin dibi çook iyi gelecek sezonlarında sinyallerini verdiler sanki orda.
Hele orda oynanan oyun sahnelerine bayıldım.

3 Beğeni

Sezonun tamamı yayınlansın diye bekliyorum ben de, tamamsa başlayayım?

Devamı olan Rascor Plains’i de bir ara okurum demiştim kendime, vicdanım mısın arkadaşım sen? :smiley:

1 Beğeni


Tarlada çalışmak için izin alıp köye gelince yine yaptım yapacağımı :slight_smile:

16 Beğeni

https://eksisozluk.com/entry/7613090

Ülkenin komedi programında bile çalan şarkılara bak, bir de şimdiki hale bak.

1 Beğeni

Sabaha Kadar Dance skecinin bir bölümünde RATM çalmıştı.

iyi akşamlar aktif olan var mı?

O ne demek :slight_smile:
20 karakter

6 Beğeni

:smiley:

1 Beğeni

Akla Beylikdüzü’nü getiren bir soru. :sweat_smile:

4 Beğeni