Kitapyurdu’ndan aldığım kitaplar geldi. Ama bu siparişten hiç memnun kalmadım. Uzun zamandır Kitapyurdu’nu kullanıyorum. Bu kadar kötü bir gönderim hatırlamıyorum. %50 indirim var diye mi böyle kitaplar gönderiyorlar? Kitapları paketlerken hiç kontrol etmiyorlar mı, anlamadım.
Artık kitaplar o kadar pahalı ki, bulunması zor bir eser değilse bu şekilde gönderi dokunmaya başladı. Eskisi kadar ciltdin orasına burasına takılmıyorum ama fiyattan dolayı artık takılmaya başladım.
Leziz Kadavralar bunu yaşatacak. ![]()
Paylaştığım her yerden çok güzel dönüşler aldım. Bu aya sıkıştıracağım galiba. Övgülere kayıtsız kalamıyorum. ![]()
Yabancı sitelerden sipariş vermeyi tercih etmediğim için dördüncü kitabın bloomsbury baskısını satan bir yer bulamadım. Amerika baskısını da sadece amazon.tr’den amazon us satıcılı olarak bulabildim. Verdikleri süreden daha kısa sürede elime ulaştı. İstanbul’a kısa sürede gelse de Bursa’ya bir haftada geldi. Açıkçası yurtdışı kargolarda daha sağlam paketleme beklerdim kutu parçalanmış haldeydi. Köşelerde bir iki küçük ezik dışında sorun yok. Bloomsbury de açılıp kapanan şeffaf poşetler var direkt rafa koyabilirsin ama scholastic baskısında folyo varmış açıkçası diğerini tercih ederdim.
Yerli bilimkurgu arşivime katılan yeni kitaplar. “Gezegenin Geleceği” (2021) ve “Teknoloji ve İnsan” (2022) liseli öğrenciler arasında yapılan öykü yarışmalarında dereceye giren öykülerin Kapadokya Üniversitesi tarafından kitaplaştırılmış hali. İcarus Projesi 2025 basımlı, diğerleri 2026. Kitapyurdu ve BKM alışverişi.
Bu kitap alınabilir. İstanbul işgal yılları çok az çalışılmış, hakkında insanların çok az bilgi sahibi olduğu bir konu. Daha fazla araştırılıp insanlara anlatılması gerekiyor.
Bende bu kitapları listeme ekledim
Spor dan ziyade özellikle İstanbul’un işgal dönemine yönelik aslında okumalarım.
Gerçi Anathem ve Kar Fırtınası henüz okumadım ama olsun,
Barok Üçlemesi en çok sevdiğim Neal Stephenson kitabı - serisi.
Ben bu yazardan Elmas Çağını okudum. Kitap diğer bilimkurgulara göre farklı geldi. Sırada Anathem var benimde. Ama ne zaman okurum bilmiyorum.





















