Yalnız kurtlar harika görünüyor. Kıskandım. ![]()
Keyifli okumalar.
Teşekkürler, daha iyileri sizin olsun.
Baskı olarak gerçekten çok iyi bir iş çıkarmışlar.
Bu ne hız hocam Gonzales halt etmiş ![]()
Matbaadan direkt @J.S’ye göndermişler galiba ![]()
Çaktırma
ben ithakinin sitesinden kitap almıyorum artık, önce ilknoktayı kapattılar buraya geçtiler ve indirim yapmıyorlar, sonra berbat web sitelerine 2 kere kayıt oldum ve iki hesapla da artık giriş yapamıyorum şifre yanlış diyor şifre yenile diyorum mail gelmiyor. Orayı bakıyorum yeni ne varsonra gidip amazondan alıyorum topluca
Uzun zamandan sonra ilk kez kitap alışverişi yaptım. Kağıt kalitesi baya iyi. Sırtında minnacık bir hasar var fakat pek önemsemedim. Yapışkan kalınlığı da çok çok ince değil. Dağılmaz diye düşünüyorum.
Hepsi 2 şer kitaptı bunda niye böyle bir yola gidiyorlar cidden sinir bozucu.
Niye böyle bir yola girdiklerini kendilerinin bile bildiğini düşünmüyorum. Kafalarına ne gelirse öyle takılıyorlar. Haftaya da ciltlisini duyururlar şimdi. Bir de bakarsın onları da 2’ye bölmüşler .
@Artorias Bir kaç aya ikiye bölünmüş halini çıkarırlar gibime geliyor.
Oathbringer da öncüllerinden farklı olarak tek cilt bir kapakla basılmıştı. İkinci baskı tipi olmuştu.
Sonra o kitap ikiye bölünüp tekrar basıldı. (Üçüncü tip) Şimdi de bu kitaplar gibi basılırsa dördüncü model de ortaya çıkmış olur mis gibi. Seç beğen al.
Alan arkadaşlar sırttan fotoğraf çekebilir mi acaba? Kitabın kalınlığına vs bakalım. Yine tutkal miktarını da çekerseniz o da fikir verir.
bu tarz kalın kitapların sırtından ayrılmaması için arkadaşım rahle aldı onunla okuyor.











