Ay şekli bile yamuk. Yani ne gerek var bu eziyete anlamıyorum ki. Satmayan bir yazar da değil. Sert kapak olsa bir yerleri mi eksiliyor? Amatör işten nefret ediyorum.
@Duke redaktör ve son okuma ekibi bilgisini de atabilir misin? Kısaca künyesini
Bu şekilde sert kapaKlı, şömizli hatta kenarlar renklendirilmiş… Ephesus kalite olarak yerlerde olan birçok kitabı yıllardır ciltli şekilde basabiliyor. Bunlar ise böyle ciltli baskıları geçtim doğru düzgün bir ölçüye sahip baskı düzenini bile oturtamadılar.
Kağıdı çok ince olduğu için muhtemelen, 3.hamur holmen olabilir, herhangi bir yere bırakılsa bile yayık olarak duracak. Bu da çok uzun süreli bir kullanım ömrü olmayacağını gösteriyor maalesef. Tabi ben almıyorum alan kişiler nasıl okur bilemem.
Ben şimdi sipariş verdim. Oathbringer herkesin dağılmıştı ama benim kendime göre yöntemlerim var benimki sapasağlam tek cilt olan ilk versiyon.
Kalın kitapları severim tuğla gibi. Hem okurken verdiği tatmin, hem eserin parçalanmamış, tam metnini tutuyor olmak ve son olarak kitaplıkta duruşları her zaman ilgimi çekmiştir. Bu yüzden kitaplığımda 50’den fazla 1000+ sayfa karton kapak eser var. Daha hiçbiri hasar görmedi. Bence bu konularda müsterih olun arkadaşlar. Zaten bu yayınevi yıllardır böyle. Yeni bir şey yok. Şaşırmaya da bence artık gerek yok. Olduğu gibi kabul edip gittiği yere kadar devam. Sonra nerede tırak orada bırak yapacağız mecburen.
Postür bozukluğu o köşeyi elinle itsen düzelir. Kitap çok kalın. Esnemiş haliyle. Hepsinde olur. Dik tut düzelir.
“Ay” nidaymış sanırım sonradan anladım. Fotoğraflarda epey bir süre hilal gibi dolunay gibi şeyler aradım.
Ne güzel o zaman sizin açınızdan, öyleyse sorun yok. Ama genel kitle için sorun olacağını düşünüyorum. Şimdi diyeceksiniz almıyorsunuz o zaman niye dert oldu jddj ama yayınevi eleştirmek gerekiyor. Az para verilmiyor sonuçta diye düşünüyorum. Bende de var kalın kitaplar ama Pegasus. Gerçekten isteyince kaliteli basılabilir demek istiyorum.
Hiç olmayacak siparişim iyice sarılı halde kolide, asıl özenli şekilde gelmesi gereken siparişim ise berbat bir paketleme ile geliyor. Eskiden her kitap için ayrı koli kullanıp özenli gönderim sağlarlardı şimdi hem paketleme kötü hem kitaplar tozlu - yıpranmış halde geliyor. Sanırım onlarda düzene ayak uyduruyor.
Tek kitap sipariş ettiğimde çok defa karton zarf içinde yolladılar. Ayni zamanda çok fazla da kese kağıdında geldi. Kitap adedine göre yolladıklarını sanmıyorum.
Ben kutulu Wicher set aldım. Çimento torbaları olur ya hani, onun gibi bir şeye koymuşlardı. Kutuda hasar vardı ama kitaplar sağlamdı. Öyle olunca fuardan kutu aldım tekrar.
@Who_Sametto Amazonun iyi niyetini çoğunlukla insanlar kötüye kullanınca değiştiler. Karanlık tarafa bizler ittik gibime geliyor.