Satın Aldığınız Yeni Kitaplar

Sırt kalitesiz olunca rahlede de sırt kırılıyor çiziliyor eziliyor köşelerden.

Kitabın görsellerinde yola çıkaraak bence sırtta kırık olmaz ama sayfa ayrılması ihtimali yine var.

Gizli not: kalın kitapları ne olursa olsun seviyorum. :smiley: İki ciltten iyidir.

4 Beğeni

Evet, zayıf sırtlı kitaplarda bende de kırdığı oldu. Bizim okuma yöntemimiz bir yere kadar korur, asıl önemli olan baskının kalitesi :grinning_face_with_smiling_eyes: .

5 Beğeni

İkili kitap çıkma ihtimalinden dolayı almayı öteliyorum :d

3 Beğeni

Ay şekli bile yamuk. Yani ne gerek var bu eziyete anlamıyorum ki. Satmayan bir yazar da değil. Sert kapak olsa bir yerleri mi eksiliyor? Amatör işten nefret ediyorum.

@Duke redaktör ve son okuma ekibi bilgisini de atabilir misin? Kısaca künyesini :grin:

6 Beğeni

Bu şekilde sert kapaKlı, şömizli hatta kenarlar renklendirilmiş… Ephesus kalite olarak yerlerde olan birçok kitabı yıllardır ciltli şekilde basabiliyor. Bunlar ise böyle ciltli baskıları geçtim doğru düzgün bir ölçüye sahip baskı düzenini bile oturtamadılar. :grimacing:

6 Beğeni

Ay Red Rising in bu versiyonu var bende TR baskıları yanından geçemez. Böyle de istemiyorum zaten sadece şömizsiz bir sert kapak yani. Boş beleş işler

3 Beğeni

Ay şekli nerede hocam göremedim.

Bu arada hepsini tek cilde çevirirlerse ben seve seve o hallerine dönerim sanırım. Hal böyle olunca çiftlileri de satarım buradan isteyene.

5 Beğeni

Kağıdı çok ince olduğu için muhtemelen, 3.hamur holmen olabilir, herhangi bir yere bırakılsa bile yayık olarak duracak. Bu da çok uzun süreli bir kullanım ömrü olmayacağını gösteriyor maalesef. Tabi ben almıyorum alan kişiler nasıl okur bilemem.

4 Beğeni


Bahsettiğim yamukluk da bu tarz postür bozuklukları.

3 Beğeni

Ben şimdi sipariş verdim. Oathbringer herkesin dağılmıştı ama benim kendime göre yöntemlerim var benimki sapasağlam tek cilt olan ilk versiyon.

Kalın kitapları severim tuğla gibi. Hem okurken verdiği tatmin, hem eserin parçalanmamış, tam metnini tutuyor olmak ve son olarak kitaplıkta duruşları her zaman ilgimi çekmiştir. Bu yüzden kitaplığımda 50’den fazla 1000+ sayfa karton kapak eser var. Daha hiçbiri hasar görmedi. Bence bu konularda müsterih olun arkadaşlar. Zaten bu yayınevi yıllardır böyle. Yeni bir şey yok. Şaşırmaya da bence artık gerek yok. Olduğu gibi kabul edip gittiği yere kadar devam. Sonra nerede tırak orada bırak yapacağız mecburen.

Postür bozukluğu o köşeyi elinle itsen düzelir. Kitap çok kalın. Esnemiş haliyle. Hepsinde olur. Dik tut düzelir. :smiley:

“Ay” nidaymış sanırım sonradan anladım. Fotoğraflarda epey bir süre hilal gibi dolunay gibi şeyler aradım.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

11 Beğeni

Ne güzel o zaman sizin açınızdan, öyleyse sorun yok. Ama genel kitle için sorun olacağını düşünüyorum. Şimdi diyeceksiniz almıyorsunuz o zaman niye dert oldu jddj ama yayınevi eleştirmek gerekiyor. Az para verilmiyor sonuçta diye düşünüyorum. Bende de var kalın kitaplar ama Pegasus. Gerçekten isteyince kaliteli basılabilir demek istiyorum.

Oradaki “Ay” üzülme anlamındaydı bu arada :joy:

3 Beğeni

Ben de istiyorum elbette kaliteli olsun dağılmasın vs.

İnşallah daha güzel baskılar görürüz ne diyeyim.

@Buyifix bu konuda çok iddialı. :smiley: İnşallah haklı çıkacak.

4 Beğeni

Akılçelen in adminlerinden biri burdaydi sanırım görsün bir zahmet bu yorumları diye biraz da imali yazıyorum :face_in_clouds:

2 Beğeni

Amazon kese kağıdı ile geldiler, neyse ki büyük sıkıntı yok. Neye göre kese kağıdına neye göre karton zarfa koyuyorlar meraktayım.:upside_down_face:

21 Beğeni

Hiç olmayacak siparişim iyice sarılı halde kolide, asıl özenli şekilde gelmesi gereken siparişim ise berbat bir paketleme ile geliyor. Eskiden her kitap için ayrı koli kullanıp özenli gönderim sağlarlardı şimdi hem paketleme kötü hem kitaplar tozlu - yıpranmış halde geliyor. Sanırım onlarda düzene ayak uyduruyor. :grin:

5 Beğeni

Belirli bir adedin üzerinde sipariş geçerseniz kutuyla yolluyorlar eğer 1-2 kitap sipariş geçiyorsan karton pakete koyup yolluyor.

2 Beğeni

Tek kitap sipariş ettiğimde çok defa karton zarf içinde yolladılar. Ayni zamanda çok fazla da kese kağıdında geldi. Kitap adedine göre yolladıklarını sanmıyorum.

1 Beğeni

Amazon kullanıyordum ve hiç sorun yaşamadım. Belki de sonradan bozmuşlardır. Sizin kullandığınız paketlemesi sağlam siteler hangileri?

1 Beğeni

Ben kutulu Wicher set aldım. Çimento torbaları olur ya hani, onun gibi bir şeye koymuşlardı. Kutuda hasar vardı ama kitaplar sağlamdı. Öyle olunca fuardan kutu aldım tekrar.

@Who_Sametto Amazonun iyi niyetini çoğunlukla insanlar kötüye kullanınca değiştiler. Karanlık tarafa bizler ittik gibime geliyor.

5 Beğeni

Sağolsunlar kitap alıp hasarlı geldi deyip Amazon yenisini gönderiyoruz hasarlı olan sizde kalsın diyordu o kitapları satanlar vardı.

5 Beğeni