Satın Aldığınız Yeni Kitaplar

Ahahahah çimento torbasında koptum :joy:

2 Beğeni

tamam da buradaki bozukluk başka kitabın üstüne koyulduğu için oluşması normal düze zeminde bakmak gerek

1 Beğeni

Brandon Baba der ki: Benim kitaplarım hardcovera layıktır

1 Beğeni

26 Beğeni

Ani bir kararla bu gece yarısı Amazon üzerinden aldım, kutudan çıkarır çıkarmaz 20 sayfa okudum ki çok yaptığım bişi değil, kurgusunu çok beğendim. Baskı kalitesini ise kötü bekliyordum ama gayet iyi çıktı.

29 Beğeni




Normalde amazondan sipariş vermiştim, perşembe günü teslim edilmesi gerekirken teslim edilmedi. Dün flaneur kitabevinden aldım. Aldıktan sonra siparişimi iptal ettim. Yayınevi de geri dönüş yaptı. Kolay gelsin firması kargonuzu bir şekilde kaybetmiş diye. İlk kez böyle bir şey yaşadım. Neyse sonuç olarak kitaba ulaşmış oldum

21 Beğeni

İçini çok merak ettim. Mümkünse bir kaç sayfa atabilir misiniz?

1 Beğeni

Çizimleri ve konusu hoşuma gitmişti. Radarımda, yakında alırım :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Caliane Amazon’da bikaç sayfa var. Oradan da bakabilirsiniz.

2 Beğeni

Teşekkürler, baktım güzelmiş.

2 Beğeni






Kusura bakmayın yoldaydım yeni gönderebildim

19 Beğeni

Ne kusuru, teşekkür ederim.

6 Beğeni

21 Beğeni

Ben beğendim. Keşke hepsi böyle tek cilt olsa. Ya da alternatifli çıksa zor biliyorum ama. Yurt dışında tek ciltse bizde de tek olması doğru olan bana göre.

Her neyse, sayfalar ince bu arada. 1300+ sayfa için ince bile yoksa çünkü. :smiley:

24 Beğeni

Künye bilgilerini de atar mısınız zahmet olmayacaksa?

1 Beğeni

8 Beğeni

Şirkette sevmediğin adama fırlatmalık olmuş :smiley:

Beyaz sayfa mı o yoksa ışıktan mı öyle gözüküyor ?

3 Beğeni

Beyazımsı. Kaçıncı hamursa artık. :smiley:

Ben bayılıyorum bu kağıtlara ama tabi kalitesiz yani bana bakmayın siz. :smiley:

4 Beğeni

Eskiden YKY HP kitaplarını beyaz kağıda basıyordu, ben çok seviyordum ama kalitesiz değil gibiydi.

4 Beğeni

Yok bu aile çay bahçesinde bardak içine konulanlardan. Sadece Pembe değil beyaz. HP fotokopi kağıdı cinsiydi.

4 Beğeni

Benim kitap da geldi. İyi paketlemişler. Kitap kpss hazırlık kitabı gibi. 4T Maliye :slightly_smiling_face:. Baskıyı beğendim bu açıdan. Tuğla gibi kitap. Seriye en başta ikili girdiğim için pek sırıtmayacak diğerlerinin yanında. Neyse kitaba kavuştuk. Satışı %50 ile açıp bizi kod, promosyon, indirim kovalamak zorunda bırakmadıkları için teşekkür ediyorum. Çifti 100-120 liralarla girdiğim seriyi 750 lirayla tamamlamış oldum.

Kaigen de geldi. Gazlı gazsız gireceksek girelim şu kitaba. @Vordue Ufak bir gaz. Bu kitabın etkinliğinde kitabı istediğiniz yerde zorlanmadan okuyup kitabınıza zarar gelmeden etkinliği bitirebileceksiniz. Etkinlik başlığı kitabım kırıldı, parçalandı, parelendi, dağıldı mesajlarıyla da dolmayacak :sweat_smile:. Keyifli bir etkinlik olur. Baskısı epeyce iyi.

3 Beğeni