Ahahahah çimento torbasında koptum ![]()
tamam da buradaki bozukluk başka kitabın üstüne koyulduğu için oluşması normal düze zeminde bakmak gerek
Brandon Baba der ki: Benim kitaplarım hardcovera layıktır
Ani bir kararla bu gece yarısı Amazon üzerinden aldım, kutudan çıkarır çıkarmaz 20 sayfa okudum ki çok yaptığım bişi değil, kurgusunu çok beğendim. Baskı kalitesini ise kötü bekliyordum ama gayet iyi çıktı.
Normalde amazondan sipariş vermiştim, perşembe günü teslim edilmesi gerekirken teslim edilmedi. Dün flaneur kitabevinden aldım. Aldıktan sonra siparişimi iptal ettim. Yayınevi de geri dönüş yaptı. Kolay gelsin firması kargonuzu bir şekilde kaybetmiş diye. İlk kez böyle bir şey yaşadım. Neyse sonuç olarak kitaba ulaşmış oldum
İçini çok merak ettim. Mümkünse bir kaç sayfa atabilir misiniz?
Çizimleri ve konusu hoşuma gitmişti. Radarımda, yakında alırım ![]()
@Caliane Amazon’da bikaç sayfa var. Oradan da bakabilirsiniz.
Teşekkürler, baktım güzelmiş.
Ne kusuru, teşekkür ederim.
Ben beğendim. Keşke hepsi böyle tek cilt olsa. Ya da alternatifli çıksa zor biliyorum ama. Yurt dışında tek ciltse bizde de tek olması doğru olan bana göre.
Her neyse, sayfalar ince bu arada. 1300+ sayfa için ince bile yoksa çünkü. ![]()
Künye bilgilerini de atar mısınız zahmet olmayacaksa?
Şirkette sevmediğin adama fırlatmalık olmuş ![]()
Beyaz sayfa mı o yoksa ışıktan mı öyle gözüküyor ?
Beyazımsı. Kaçıncı hamursa artık. ![]()
Ben bayılıyorum bu kağıtlara ama tabi kalitesiz yani bana bakmayın siz. ![]()
Eskiden YKY HP kitaplarını beyaz kağıda basıyordu, ben çok seviyordum ama kalitesiz değil gibiydi.
Yok bu aile çay bahçesinde bardak içine konulanlardan. Sadece Pembe değil beyaz. HP fotokopi kağıdı cinsiydi.
Benim kitap da geldi. İyi paketlemişler. Kitap kpss hazırlık kitabı gibi. 4T Maliye
. Baskıyı beğendim bu açıdan. Tuğla gibi kitap. Seriye en başta ikili girdiğim için pek sırıtmayacak diğerlerinin yanında. Neyse kitaba kavuştuk. Satışı %50 ile açıp bizi kod, promosyon, indirim kovalamak zorunda bırakmadıkları için teşekkür ediyorum. Çifti 100-120 liralarla girdiğim seriyi 750 lirayla tamamlamış oldum.
Kaigen de geldi. Gazlı gazsız gireceksek girelim şu kitaba. @Vordue Ufak bir gaz. Bu kitabın etkinliğinde kitabı istediğiniz yerde zorlanmadan okuyup kitabınıza zarar gelmeden etkinliği bitirebileceksiniz. Etkinlik başlığı kitabım kırıldı, parçalandı, parelendi, dağıldı mesajlarıyla da dolmayacak
. Keyifli bir etkinlik olur. Baskısı epeyce iyi.















