Stephen King’in Tom Gordon’a Aşık Olan Kız kitabı filme uyarlanıyormuş.
Strange Darling filminin yönetmeniymiş aynı zamanda. Çok da olaylı bir kitap değildi sanki ama bakalım neler yapacaklar.
Bu bahaneyle inkilap da kapağı yenileyip tekrar basar ![]()
Hikayeyi bilmeyenler için, müzikle, seslerle, kamera açılarıyla; ormanda doğaüstü bir hissiyat içeren takip vs. vs… İzleyicisine finale kadar gerilim dozu yüksek bir atmosfer verir gibi geliyor bana.
Aman Allahım, ben ne izledim az önce. Romalılar, ben düştüm siz düşmeyin.
Evet benim de beklentim o yönde. Strange Darling filminde de böyle sahneler mevcuttu. O filmi beğenmiştim. Bunu da güzel yapabilirler.
Bir an önce gelsin de sinema yüzü görelim.
3D izlemeyelim de cidden eziyet.
Avatar 2’yi 3D olarak yayınlamadı bizimkiler normal 2D olarak yayınladılar diye biliyorum.
Predator: Killer of Killers filmine güncelleme geldi. Filmin sonundaki ek sahne uzatıldı.

