Sissoylu

Bu o kadar da büyük bir spoiler değil. Zaten sissoylu 4. Kitaptaysanız şimdiye kadar konu ile alakalı kişileri gördünüz. Daha fazla konuyu araştırmazsan spoiler yemezsin. Şu an da endişelenmene gerek yok. Okuma zevkini baltalayacak birşey yok :blush:

Elantris kesinlikle bir genç yetişkin değil (ileri de bir gün okursan fark edeceksindir). Benim yazarın okuduğum ilk kitabı hatta. İçinde ki karakterler ve olay örgüsü açısından genç yetişkin denemez bence :grinning: yazarın genç yetişkin kitapları Steelheart ve devamı denebilir. Lejyon da bir polisiye seri, hatta yazar benim Sherlock Holmes hikayelerim demiştir. Bilgilerinize :grin:

1 Beğeni

Elantrisi hangi akli evvel genc yetiskin diye siniflandirdi acaba.

Kozmerle ilgili bilgilerin buyuk cogunlugu kitap degil yazarin bizzat soyledigi seylerle ogreniliyor. Imza gunu vb etkinliklerde yazar her gelene bana sorun varmi der, yillar icinde cok buyuk bir soru cevap kulliyati olustu bu sayede. Kozmer bilgileri bunlardan geliyor, kitaplarda dogrudan cok az bahsediliyor.

4 Beğeni

kanun alaşımı bitmek üzere diğer ikisi ve savaş kıranı sipariş verdim adama temin edilmesi 2 gün gelmesi de 1 gün sürer 3 gün kim bekliycekse ya :frowning: Ve fiyatlar konusuna değinmek istiyorum, sanırım akılçelen raflarda olan ürünlere değil de yeni basılan ürünlerini zamlı olarak çıkartmış ve bi çok sitede fiyatlar şu an benliğin gölgeleri ve matem bantları 30 tl savaş kıran 55 parlayan sözler 64 tl olmuş durumda umarım daha fazla zam gelmez :frowning:

Ben kitapyurdundan alıyordum normalde ama şu son fiyat artırımları ve bedava kargo fiyatının yükseltilmesi ile (75 lira olmuş) bir babil.com deneyeyim dedim, bakalım gelecek. Sen de oradan bak istersen, daha zamlamamışlar kitapları, en uygun orası var herhalde Sanderson için.
Edit: Kitapyurdunun indirimli fiyatları bile babildeki asıl fiyattan yüksek. Babil halen 45 liradan satıyorken Savaşkıran’ı(indirimle 29.25), kitapyurdu 47.13 oluyor %28 indirimle(65 lira üzerinden yapılan indirim).
Aynı şekilde Matem Bantları, kitapyurdundan 45 lira üzerinden %28 indirimle 32.63 lira olurken, babilde 29 lira üzerinden 18.85 lira %35 indirimle. Babil indirimsiz satsa kitapyurdundan daha ucuza satacak.

Yav bir yavaş beni geçitin ben henüz sissoylu üçlemesi ve kralların Yollunu okudum . Bak sinirleniyorum ama en sonunda dovucem :blush::slight_smile:

1 Beğeni

ben sis soyluları 20 savaş kıran’ı da 33 tl’ye aldım kidega’dan hem uygun hem gönderimleri özenli hem de çok güzel bi kutu ile gönderiyorlar orayı da öneririm. Babile de bakmıştım ama arada sırada sıkıntı çıktığı oluyormuş diye almadım ordan. kidega da zam yapılcak diye korkuyorum işte şu an

inan bende kralların yolunu okuduktan sonra 1 sene bekleyip steelhearth’ları okudum o sıra sis soylu ve elantris’leri almıştım ama okumadan bekledim 1 sene daha boş boş 2 senem öyle gitti yani bende senle aynı durumdayım. Ama 4. kitap zaten kısacık bişey bi bakıyorsun bitiyor o açıdan kötü olmuş, bi başlayıp bi süre onu okumaya şimdi 2 güne bitiyor

1 Beğeni

secret history özetleyecek var mıdır acep? Arcanum Unbounded içinde olur mu acaba?

ARacanum Unbounded icinde olmak zorunda. Kitaabin bir parcasini kesecek degiller herhalde

Ozet mi

Özet

Kelsier

1 Beğeni

hop hop spolu sorum var şimdi. Benliğin gölgeleri 111. sayfa da Sazed abimiz ile Wax arasında tam olarak şu dialog geçiyor -Keşif yapmıyorsunuz, diye devam etti Ahenk Wax’ın şaşkınlığını duymazdan gelerek. Neden yapasınız ki? İstediğiniz her şey zaten burada var . Size kitaplar da verdiklerimin üzerinden neredeyse hiç bir teknolojik gelişiminiz olmadı. Ama başkaları, neredeyse yok oldukları halde…- şimdi bu cümlede başkaları yok oldukları halde… ile başka gezegenleri mi kast ediyor? - bu arada hoid abimiz de 2 sayfa önce kendini göstedi yine <3

2 Beğeni
Özet

Güzel bir yeri yakalamışsınız ben fark etmemiştim ama siz söyleyince aklıma bir bağlantı geldi. Ben başka gezegenler olduğunu düşünmüyorum, Bands of Mourning’i okuyunca siz de benim kurduğum ilişkiyi kurarsınız sanırım. Spoiler vermemek için bu kadar söyleyeyim.

4 Beğeni

80 sayfam filan kaldı zaten dediğin gibi geçince görürüm artık

1 Beğeni

ve kitap hakkında genel olarak konuşursak bizden küfürler etmeleri dışında diğerinden aşağı kalır yanı yok ya hatta diğerine göre iyi mi değil mi arada bile kaldım şimdi diğeri diğeri olduğu için bu üçlemeyi daha iyi demek istemiyorum ama buna rağmen içimde oluşan iyi hissi de sanki daha iyi bu inkar etmeye çalışma dedirtiyor insana diğerini de bitirince fikrim tam olarak oturur heralde

1 Beğeni

O kısma benim de kafam takılmıştı aslında ama bağlayamadım bir yere açıkçası.

2 Beğeni

Sissoylu ikinci donemin kitaplari baslangici bence cok yavan kaliyor, seri ilerledikce cok daha iyi oluyor. 3su oyle bir yerde bitti ki forumlarda teoriler havalarda ucustu aylarca. Hala etkilerini hissediyoruz kozmer capinda.

Bu arada @GkiraraJ’in bahsettigi sey 3. kitapta oldukca aciga kavusuyor.

Üçüncü Kitabın sonunu hâlâ anlamlandırabilmiş değilim kafamda açıkçası, dördüncü kitabı bayağı merak ediyorum olayların gelişimi açısından.

1 Beğeni

beşi bitirdim az önce muazzam bitirdi wax ile lessie yerleri içime işledi tüylerim diken diken oldu adam muhteşem yazmış yine. Yemeğimi yiyip direk altıncıya başlıycam feci merak ediyorum ve 7 ne zaman çıkcak tarih verdi mi canım yazarım?

acep bunlar kim ola ki sen bilirsin? bi kitapta geçiyorsa ucundan çıtlat ama söyleme pls

Bunlar warbreaker’dan karakterler olması gerek. Sanırım lightsong ve blushweaver.

4 Beğeni