Daha bitmedik 



Çok teşekkür ederim
: . Bizde de Katie ve Dinozorlar, Ayçiçekleri , Resim Sergisi ve Yıldızlı Gece var. Kızım kadar ben de bu seriyi okumaktan zevk alıyorum.
Size Martı Yayınlarının “Küçük İnsanlar Büyük Hayaller” serisini de tavsiye edebilirim. Benim kızım da bu seriyi çok seviyor 
Güzel tavsiyeniz için teşekkür ederim
. National Geographics Kids’in Bilim İnsanları serisini almıştım ama kızımın yaş grubu için uygun olmadığını gördüm. Bahsettiğiniz seri yaşına daha uygun olacaktır.
Sizi böyle görünce dayanamadım açtım kesenin ağzını
. Annemin yıllar içinde biriktirdiği eski paralar…Türk Lirası dışındaki paralar da var.
Amazon siparişlerim geldi ama hayatımda bu kadar kötü kargolama görmedim, çok kötüydü. Kitaplar şans eseri sağlam kalmışlar. Amazondan hiç beklemiyordum bunu. Monte Cristo Kontu sağlam mı emin değilim açıp bakacağım galiba.
Bir de Can yayınları neden hep bu ayraçları gönderiyor ya kitabın kendi ayracı olsa keşke
İthakiden alacaklarımı uzun zamandır erteliyordum. Zam da gelince bu indirimde tamamlayayım eksiklerimi dedim. Galaktik imparatorluk serisi, Hobbit ve Dune serisinin ikinci, üçüncü ve dördüncü kitabını aldım.
Ayrı fotoğraf çekmek istemedim. Çünkü raftaki kardeşlerinin yanında daha hoş görünüyorlardı.
Bugün gelmiş. Hamur kabı yerine 4 tane oyun hamuru koymuşlar bana. 
Kutunu biri yamuk imiş resimde fark ettim…
Kargodandır o bence ya. Ama iade edebilirsin çok sıkıntıysa. Sonunda ulaşmış sevindim 
Dik tutabilirsem sıkıntı olmaz zaten bir bakacağım artık. Teşekkür ederim, şansıma hep hızlı geliyor kargolarım. 
Foruma katıldığından beri tamamlamak istediğim Zaman Çarkı serisini İlknokta ve Kitapyurdu ithaki indirimleri ile topladım. Katilbot Günlükleri serisini de toplamış oldum.
İlknokta siparişim hasarsız bir şekilde, oldukça güzel paketlenmiş olarak ulaştı elime.
Vaiz’i tamamlamış oldum, darısı Sandman’e artık. Conan’ı da ciltli ve uygun fiyatlı olduğu için İthaki’den tercih ettim, Cihan Karamancı da güvendiğim bir çevirmen zaten. Umarım ikinci cilt için de çok bekletmezler.
Dracula için Alfa’nın yayınladığı Zeynep Heyzen Ateş çevirisi ile Yabancı ve İthaki’nin yayınladığı Niran Elçi çevirileri arasında gidip geliyordum, ikisi de çok sevdiğim isimler. Hazır fiyatı uygunken Yabancı’nın bastığı ciltli Niran Elçi çevirisini alayım dedim, İthaki’nin Karanlık Kitaplık serisinde de bu çeviri yayınlandı. Belki daha sonra Alfa’ nın ciltlisini de alırım.
İletişim’in bu kitapları oldukça ucuz, 5 kitap ~25 liraya mal oldu. Mavinin Reddi iyi yorumlar almış, Karcılılar zaten beğenilen bir polisiye yazarı. Hakeza Gündönümü de hakkında iyi şeyler okuduğum bir ilk roman. Eriş zaten popüler bir isim, bu tek öykülük kitabı da baskısıyla, çizimleriyle şahane görünüyor. Diğer iki kitap akademik çalışmalar, özellikle Itır Akdoğan’ın bilgi ve iletişim teknolojilerinin politik süreçleri ve toplum-politika ilişkisini nasıl değiştirdiğini incelediği kitabı epey ilgimi çekti.
Zaman çarkının eski basımlarının şömiz içinse cilt yazısı yok, yenileri var. Ben şömizsiz dizmeyi düşünüyordum ama yalan oldu
Bir gün vaktim olursa ve becerebilirsem hepsine beyaz sade bir şömiz tasarımı istiyorum. Yapıp bastırasım var
Edessakitabevi , Hepsiburada, Eganba ve Alfakitap sitelerinden bu hafta gelen siparişlerim. Hepsi sağlam bir şekilde 1-2 günde geldi.
İlknokta alışverişim. Şuan fark ettim kutsal istilayı 29tlden almışım. İnsan bazen hayret ediyor. Aşırı heyecan nasıl gözü kör edebilir. Neyse yine de çok mutluyum…
















