Poe’nun ikinci cildinde yaşadığınız sorunun aynısı benimkinde de var. Jelatinliydi üstelik. Toplu bir hasar galiba. Çok sinirim bozulmuştu. 
Baskı hatası gibi bir şey olmuş sanırım, yani jelatin içinde olduğu icin başka açıklaması yok. Ancak birden fazla ayni şekilde hasar olması şaşırtıcıymış cidden. Yapacak bir şey yok gibi görünüyor
.
Amazon bu saatten sonra birinci durağımdır her ürün için. dün 4 te verdiğim ürün sabah 9 da geldi. Kargo geldiğince kargocuyla kısa bi konuşma fırsatım oldu. tebrik ve teşekkürlerimi ilettiğimde şey dedi " aslında olması gerek bu ama biz ülkece alışmışız diğer kargolara" <3 tebrik etmek lazım amazonu. Umberto eco da biraz hasar var ama benim için problem değil. diğerleri kusursuzdu.
Amazon ve idefixten gelenler. Roma tarihinin son cildini kitapyurdu anketinde yüzde 50 indirimli olduğu zaman kafeler kapalı olduğundan alamadığım için pişmanım. Şimdi ise seriyi tamamlamak için mecburen aldım. Fikirler tarihini ise gerçekten beğendim.
@frht45 Kitap Fırsat/Kampanya Alanı - frht45 tarafından #11796 ‘na haber vermesiyle benim Babil’den sepet oluşturmam…
Kargo bedava kampanyası var mı varsa ne sınırı kadar acaba
Kargo bedava için benden 22 liralık daha alışveriş yapmamı istedi. Ben de Yaban Diyarlarda Yabancı kitabını ekleyip alışverişi tamamladım.
Güncelleme: 
Amazon’dan minicik bir kitap alışverişi daha yapmıştım, kitapları yine tertemiz ve sapasağlam göndererek beni şaşırtmadılar. 
Bu forumdaki herkesin kitaplıklarını birleştirirsek, Büyük Rıhtım Kütüphanesi gibi bir şey çıkacak ortaya.
Hatta çoğu kitabın 100’den fazla kopyasının olduğu bir kütüphane! 
İskenderiye Kütüphanesi getir götürünü yapar 

Biraz zorlarsak meşhur Babil Kütüphanesi bile çıkabilir 
Hocam zweig,london,Çehov ve bilinen bir kaç eser hariç modern klasiklerden pek kitap okumadım. Var mı tavsiyeniz yani şunu kesin okumalısın veya kesin okunmalı dediğiniz eserler? Varsa bizimle paylaşır mısınız?
Gorki
Kafka
Bulgakov
Graves mutlaka okunmalı. William Golding de iyidir.
Bence yazardan çok eser önerilebilir mutlaka okunmalı diye. Mesela pappini nin GOG u çok özel bir eser bence. Jülvern falan da var daha ohoo 
Bkm’den alışverişe tövbeliydim ve uzun süredir almıyordum ama kod olduğu ve DUNE ile diğer 2 kitap ucuza geldiği alayım dedim ve sonuç 10 siparişimin 9’unda olduğu gibi rezalet…
Dün gelmiş bugün açtım lakin fatura çöpe atılmış,iade için yazdım umarım 30 Gün sonra dönüş yapmazlar çünkü en son bu olayı yaşadığım zaman,sürekli yazmış sürekli aramıştım ve 45 gün içerisinde sorunum ancak çözülmüştü…
Umarım DUNE’u bu halde olduğu halde kutuya koyan arkadaşın çok istediği kargosu aynı böyle hasarlı bir halde kendisine ulaşır
Adınıza üzüldüm. Bundan sonra tarayıcının adres kısmına bkm dahi yazmazsınız sanırım.









