İLKNOKTA’dan Sandman alırım tüm seri yamuk yumuk geliyor,Bkm’den DUNE alırım kitap hasarlı gelir kendimi bahtsız bedevi gibi hissediyorum.Dış güçler DUNE ve Sandman okumamı istemiyor…Siz seçilmiş kişisiniz ![]()
Bkm mi,o ne…
İLKNOKTA’dan Sandman alırım tüm seri yamuk yumuk geliyor,Bkm’den DUNE alırım kitap hasarlı gelir kendimi bahtsız bedevi gibi hissediyorum.Dış güçler DUNE ve Sandman okumamı istemiyor…Siz seçilmiş kişisiniz ![]()
Bkm mi,o ne…
Şans işi gerçekten de. Ben bu zamana kadar bir tane bile uçuk kaçık hasarlı bir kitap kargosuyla karşılaşmadım.
@Who_Sametto
… İlknokta’dan verdiğim son 4-5 siparişin hemen hemen hepsi tertemiz geldi. Eminim pek çok arkadaşın öyledir. Özellikle kitap konusunda İlknokta hasarsız gönderim yapıyor. Sanırım şansınız yok. Bazen böyle oluyor. Örneğin ben de ne zaman Amazon’dan sipariş versem hasarlı geliyor. Geçen gün bir sipariş verdim, kitabı şömizsiz göndermişlerdi
BKM yine aynı şekilde hep aşırı hasarlı gönderiyor.
Zehirli oku attınız geçmiş olsun şimdiden 
Ben de bunu kim diyecek diye merak ediyordum.

Geçenlerde ben de BKM’den yakınmıştım. Birkaç kitap hasarlı geldi, 1 kitabı da göndermeyi unutmuşlardı. İade ettim. Bursa merkeze 1.5 saatlik uzaklıkta olmama rağmen kargo 1 haftada ulaşmayınca biraz sert çıkıştım ve daha kargo ulaşmadan adamlar bütün parayı iade ettiler anında ve özür dilediler. En azından ilgilendiler.
Ve bugün Bursa’ya geçtim birkaç günlüğüne. BKM şubelerinden birini gezdim. Çok fazla çalışan var ve gerçekten büyük bir kitapçı. Ki bunun haricinde 2 şubesi daha var Bursa’da. Ama bir kaos hakim ne yalan söyleyeyim. Kitapların hasarlı gelmesi hep bundan kaynaklı muhtemelen.
Teşekkür ederim öneriler için. Listeye ekledim hepsini.
Amazon 1 alana 1 bedava kampanyası ile aldıklarım. Ama alışverişin herhangi bir yerinde ikinci setle ilgili bilgi yok. Yine de şansımı denedim. Çift set gelmezse iade mi ederim bilmiyorum, yarın belli olur her şey 
1 alana 1 bedava derken aynı kitaptan mı 1 bedava yoksa istediğiniz başka bir kitabı mı bedavaya veriyorlar? 
Hiçbir bilgi yok. Aynı kitap olduğunu düşünüyorum, zaten o yüzden set aldım. Maile yanıt gelirse buraya bilgi veririm. @Hayalperest0 da aldı ama o da bilmiyor durumu. Bekleyip göreceğiz 
Eğer Amazon aynı seti yollarsa bomba bir iş olur. Yollamazsa artık bakıcaz duruma 
Valla kanıt için ss aldım. Olumsuz cevap gelirse amazondan hazırım kanıtlamaya
Ama amazonun sınırlı süreli kampanyalarından da olabilir hiçbir firkrim yok. Heyecanla bekliyorum. Umarım gelirler. 
Bende de ss var ama ana sayfadaki ss haricinde hiçbir yerde kampanyaya dair bir şey geçmiyor. Yani alışverişi bu kampanya dahilinde yaptığımın kanıtı yok, sadece kampanyayı gördüğümün kanıtı var. Tek güvendiğim, Amazon un müşteri memnuniyeti seviyesi 
Neyse bakalım, sanırım ikimiz haricinde kullanabilen olmadı. Maile yanıt gelirse birbirimize haber verelim 
Cevap gelir gelmez paylaşırım buraya
Ama amazonun müşteri hizmetleri gerçekten kaliteli. Daha öncede bazı sebeplerden dolayı iletişime geçmiştim. Sağolsunlar baya yardımcı oldular.
Babil siparişine ek yaptım birde Amazon siparişi var 
Güncelleme: Akılçelen’in tekrar bastığı Fırtınaışığı serisiyle ilgili güzel şeyler okumadım forumda. Bende eski seriden ilk iki kitap vardı, Oathbringer’ın çıkmasını ve hikayeye devam edebilmeyi bekliyordum artık ama boyut, kapak değişikliğine gitmişler okuduğum kadarıyla. Umarım elimde dağılmaz kitap. Pişman olacağım ihtimalini öngörerek kitabı ekledim.
bende sizden cevap bekliyorum ona göre bende alacağım
Sonucu yazarım elbette ama sanırım kampanya devam etmiyor. Alışverişten kısa süre sonra çok kez uygulamaya giriş yapmama rağmen bir daha görmedim kampanyayı.
Sürü mükemmel bir kitap. Önce ondan başlayın. 
Kampanya başka sitelerin reklam bannerında dönüyor hala.
Benim de önceden alıp beklettiğim kitaplar arasındaydı Sürü. Mükemmel diyorsanız öne çekeceğim kitabı 