Çok kararlıyım yani okumadığım kitapları görünce geriliyorum biraz.Kralkatilinin 3.kitabı çıkmadıkça almayı düşünmüyorum 
Bende de okunmayı bekleyen 3 kitap var. Bu aralar pek okuyamadım kitap ama bitirebilirsem yeni alacak kitaplar var. Bazen bu konuya girince kitap alasım geliyor 
O zaman geçmiş olsun hocam, bir daha kitap alamayacaksınız 
İlknokta %50 indirimden aldıklarım geldi bugün. Kitaplar tertemiz, paketleme her zamanki gibi çok iyi.
Sebebini anlamadığım şekilde aynı ayraçtan tam 33 tane göndermişler 
Ne güzel hediyelik olarak kullanırsınız işte ayraçları. 
Kitapyurdu alışverişim. Hasarsız geldi, kitaplar yepyeni.
@JrThoth şu şekilde olmuş.
İtalo çok merak ettiğim bir yazardı. Bir arkadaş tavsiyesi ile aldım, görünmez kentler kitabı da mevcut. Okumayı düşünüyorum ağır ağır, bakalım. Ayrıca tüm Calvino’ların kapakları değişmiş.
Aa bir kış gecesinin kapağı mı değişmiş. Bakabilir miyim çok sevdiğim bir kitaptır kendisi 
@Okuryorum ilk kütüphaneden alıp okumuştum.Kitabın kapağı koptuğundan dolayı kırmızı bir ciltle kapak yapmışlar görevliler.“Bir Kış Gecesi” ismiyle basılı versiyonuydu. Bitirdikten sonra YKY’nin bastığını görüp almıştım. Bendekinde siyah tonlar var bu renkler daha ilgi çekici olmuş
@ozgurs59 Bana hediye ede bilirsiniz ![]()
![]()
![]()
Ben de çok beğendim kapağı. Renk seçimleri başarılı. Okumak için sabırsızlandığım eserlerden. Farklı bir okuma deneyimi sunduğu söyleniyor. 
Kitaplık kurmama vesile olan kitaplardan. Olay kurgusu normal kitaplar gibi değil. Beğenirsiniz umarım 
@ozgurs59 Benim gözümde Roverandom ayracında kaldı 
İmkan olsa da dağıtsam keşke.
Hepsi Roverandom ayracı zaten ![]()
Önceden 3-5 tane atıyorlardı bu sefer ipin ucunu kaçırmışlar ![]()
Bu arada fotoğrafı çekmişim ama paylaşmayı unutmuşum. Epey çorba gibi bir alışveriş oldu, son zamanlarda okuma konusunda zorlanmalar yaşıyorum. Öykü antolojileri arada kurtarmasa sanırım okumaktan kopardım. O yüzden biraz daha eğlencelik kitaplara yöneldim. Bu siparişlerin toplanması üç hafta sürdü sanırım. Her neyse, bu aralar daha kısa daha az dikkat isteyen, yormayan ve duygusal olarak yıpratmayan şeylerle kendime fantastik/bilimkurgu detoksu yapıyorum. 
Kitap Hırsızı çok güzel bir kitaptır. Keyifli okumalar dilerim 
Okuma konusunda bende birkaç gündür sıkıntı yaşıyorum 
Game of Thrones seti geldiğinde fotoğrafını paylaşır mısın lütfen?
O sipariş iptal oldu maalesef.
Okumamıştım tamamını mesajın.Anladım.
Bu kitaba özel bir ayraç yaptıklarını bilmiyordum… Geçen ay tüm seriyi aldım ama ayraç çıkmadı içinden böyle. Sanırım bizim ayraçlar sizlere gitmiş 
Muhtemelen her kitap için ayraçları yaptırıyorlar ama kitapların içine koyacak elemanları yok şu ara. Kitabı kargolayan arkadaş eline ne gelirse atıp gönderiyor.






