Son Aldığınız ve Sipariş Listenizdeki Kitaplar

Çok kararlıyım yani okumadığım kitapları görünce geriliyorum biraz.Kralkatilinin 3.kitabı çıkmadıkça almayı düşünmüyorum :slight_smile:

3 Beğeni

Bende de okunmayı bekleyen 3 kitap var. Bu aralar pek okuyamadım kitap ama bitirebilirsem yeni alacak kitaplar var. Bazen bu konuya girince kitap alasım geliyor :sweat_smile:

4 Beğeni

Iletişim yayınları beni batıracak ancak vazgeçemiyorum :heart:

29 Beğeni

O zaman geçmiş olsun hocam, bir daha kitap alamayacaksınız :grin:

4 Beğeni

İlknokta %50 indirimden aldıklarım geldi bugün. Kitaplar tertemiz, paketleme her zamanki gibi çok iyi.
Sebebini anlamadığım şekilde aynı ayraçtan tam 33 tane göndermişler :laughing:

36 Beğeni

Ne güzel hediyelik olarak kullanırsınız işte ayraçları. :slight_smile:

3 Beğeni


Kitapyurdu alışverişim. Hasarsız geldi, kitaplar yepyeni.

@JrThoth şu şekilde olmuş.


İtalo çok merak ettiğim bir yazardı. Bir arkadaş tavsiyesi ile aldım, görünmez kentler kitabı da mevcut. Okumayı düşünüyorum ağır ağır, bakalım. Ayrıca tüm Calvino’ların kapakları değişmiş. :slight_smile:

22 Beğeni

Aa bir kış gecesinin kapağı mı değişmiş. Bakabilir miyim çok sevdiğim bir kitaptır kendisi :blush:

@Okuryorum ilk kütüphaneden alıp okumuştum.Kitabın kapağı koptuğundan dolayı kırmızı bir ciltle kapak yapmışlar görevliler.“Bir Kış Gecesi” ismiyle basılı versiyonuydu. Bitirdikten sonra YKY’nin bastığını görüp almıştım. Bendekinde siyah tonlar var bu renkler daha ilgi çekici olmuş

3 Beğeni

@ozgurs59 Bana hediye ede bilirsiniz :laughing::laughing::laughing:

1 Beğeni

Ben de çok beğendim kapağı. Renk seçimleri başarılı. Okumak için sabırsızlandığım eserlerden. Farklı bir okuma deneyimi sunduğu söyleniyor. :slight_smile:

2 Beğeni

Kitaplık kurmama vesile olan kitaplardan. Olay kurgusu normal kitaplar gibi değil. Beğenirsiniz umarım :blush:
@ozgurs59 Benim gözümde Roverandom ayracında kaldı :expressionless:

2 Beğeni

İmkan olsa da dağıtsam keşke.

Hepsi Roverandom ayracı zaten :slight_smile:
Önceden 3-5 tane atıyorlardı bu sefer ipin ucunu kaçırmışlar :crazy_face:

3 Beğeni

İthaki sanırım bu ara çok Tolkien ayracı bastırdı. Bana da gelmişti bir sürü. Saymadım ama

11 Beğeni

Bu arada fotoğrafı çekmişim ama paylaşmayı unutmuşum. Epey çorba gibi bir alışveriş oldu, son zamanlarda okuma konusunda zorlanmalar yaşıyorum. Öykü antolojileri arada kurtarmasa sanırım okumaktan kopardım. O yüzden biraz daha eğlencelik kitaplara yöneldim. Bu siparişlerin toplanması üç hafta sürdü sanırım. Her neyse, bu aralar daha kısa daha az dikkat isteyen, yormayan ve duygusal olarak yıpratmayan şeylerle kendime fantastik/bilimkurgu detoksu yapıyorum. :rofl:

34 Beğeni

Kitap Hırsızı çok güzel bir kitaptır. Keyifli okumalar dilerim :slight_smile:

Okuma konusunda bende birkaç gündür sıkıntı yaşıyorum :neutral_face:

4 Beğeni

Game of Thrones seti geldiğinde fotoğrafını paylaşır mısın lütfen?

1 Beğeni

O sipariş iptal oldu maalesef.

2 Beğeni

Okumamıştım tamamını mesajın.Anladım.

2 Beğeni

Bu kitaba özel bir ayraç yaptıklarını bilmiyordum… Geçen ay tüm seriyi aldım ama ayraç çıkmadı içinden böyle. Sanırım bizim ayraçlar sizlere gitmiş :smiley:

1 Beğeni

Muhtemelen her kitap için ayraçları yaptırıyorlar ama kitapların içine koyacak elemanları yok şu ara. Kitabı kargolayan arkadaş eline ne gelirse atıp gönderiyor.

3 Beğeni