Anladım zaten ama eleştiri yapasım geldi.
Benim çok beğendiğim baskılar da şunlar;
İdefix siparişlerim sorunsuz bir şekilde geldi (baskısı olmayan bismarck’ın gelmesini beklemiyordum )
Üstteki gri verisyonun adı nedir acaba ve nereden aldınız. Çok güzel gözüküyor da.
Üstteki baskıyı poster şeklinde bulabilir miyiz?
İstanbulkitapçısı sitesinden aldığım kitaplarım. ![]()
@MrAliveDeath https://www.foliosociety.com/row/dune.html
Bu siteden satılıyor diye biliyorum. ![]()
@MrAliveDeath maalesef, fotoğrafları Google’dan buldum.
Yanılmıyorsam ilk fotoğraftaki Dune Folio Edition diye geçiyor. Diğeri de Dune Deluxe Edition. 
@gozubocek hiçbir fikrim yok ama fotoğraf yüksek çözünürlüklü bir şekilde bulunursa baskı yapan yerlerde bastırılabilir. 
Uzun bir aradan sonra Sandman 9, Vaiz 8,9 ve Swamp Thing Efsanesi’ ni aldım. Hazır elim değmişken Saga’ları da almak istiyorum ama güzel bir indirim bulamadım. Saga’larla ilgili iyi bir indirim gören bilen olup yazarsa sevinirim. Umarım sorunsuz teslim alırım kitapları.

Amazon siparişim.
Kırmızıkedi siparişim. Jack London kitaplarını epeydir alıp okumak istiyordum. Sadece Kızıl veba temin edilemiyordu o yüzden alamadım. Kara Çınar serisi yine merak ettiğim bir seriydi ve almışken hepsini tek seferde alayım diye düşündüm ve gözü karartıp aldım ama biraz tuzlu oldular 
İdefix’ten verdiğim 2 ayrı siparişin ilki bugün geldi. Siparişi verdiğim akşamın sabahında ürünlerin paketlendiğine dair mail attılar, ilk defa bir siparişimin ertesi gün hazırlanmış olduğunu haber almış oldum ve buna şaşırdım doğrusu. Kitaplar sorunsuz, hasarsız geldi.
@Anita’nın önerisiyle ilk kez Ursula K.LEGUIN’in bir kitabını aldım. Mülksüzler’i beğeneceğimi düşünüyorum. Teşekkürler @Anita 
Birkaç polisiye kitap da siparişlerimin olmazsa olmazı elbette.
Bugün arayıp konuştum, değişime yolladım. Ufak bir sorun olsa göndermekle uğraşmazdım ama sert kapak komple yırtık.
@Tamer Kusura bakmayın biraz geç gördüm sorunuzu. Şimdi kontrol ettim. Yordam Kitap ingilizcesinden bir çeviri yapmış fakat ayrı bir çevirmende rusçasından kontrol yapıp karşılaştırma yapmışlar. İki çevirmen çalışmış kitap üzerinde.
Teşekkür ederim. Bir Avukat amcanın çok ısrarcı davranmasından dolayı eski baskılarını almıştım. o nedenle sordum. Avukat amcanın dediğine göre, yeni basım kitapların çevirisi iyi değilmiş. Bendeki kitaplar şöyle;
15 gündür beklediğim idefix siparişim geldi. Bu benim idefixten son kez alışveriş yapışım. İadeyle uğraşmayacağım, bu da böyle kalsın artık bununla uğraşacak enerjim kalmadı gerçekten. Bu da bana ders olsun.
İdefix’ten verdiğim 3 sipariş tamamlandı. Çok detaylı incelemedim ama sadece Lejyon serisinde biraz hasar var o da önemli değil. Her şey bir yana bu kitapların biri küçük biri büyük boy olduğunu bilseydim kesinlikle almazdım. İçeriği ne kadar güzel olursa olsun almazdım.
Agatha Christie’nin kitaplarını toplama niyetim vardı, nihayet başladım. Kafamda sadece Hercule Poirot kitaplarını basım sırasına göre toplamak ve okumak var. Yanlış bakmadıysam 37 kitap(derlemeler hariç).
Amcanız haklı Tektaş Ağaoğlu çevirisi genelde öneriliyor, Tektaş Ağaoğlu çevirilerinin yeni baskısı Kor kitap (eski evrensel yayınları) yapıyor.
https://korkitap.com/urun/ve-durgun-akardi-don-4-cilt-takim/
Şuradan 1-2 sayfa okuyabilirsiniz.
Solohov 1984’de ölmüş. İki yayınevinden baskısı var Durgun Don’un, biri korsan baskı olmalı.
Kor olanların baskısı yok. Daha önce oradaymış demekk ki telif 

Kor baskılarında sadece ilk kitabın baskısı yok. Kitaplar bir yıl arayla basılmış.



















