Usagi’nin içini biraz karıştırdım da pek ilgimi çekmedi. Konudan kurtarıyorsa bilemem ancak çizimleri çok basit geldi bana. Limitli diye alırım ama acelesi yok benim için pek. Pelerin ise gerçekten güzeldi bence. Tam King ailesine yakışan bir gerilim eseri olmuş.
Teşekkür ederim, daha iyileri sizin olur umarım 
Pelerin şömizli sert kapak (ciltli) evet. Normal baskısı vardı, hikayeyi beğenmiştim özel baskıyı da aldım. Presstij basımda güzel özenli bir iş çıkarmış.
Tabi,atarım;
Şömizsiz hali - bez cilt tasarımı
Tam 20 gün sonra gelen bkm siparişim. Zaten ayda bir sipariş veriyordum, biri gelmeden diğerini vereceğim resmen.
Bkk savaştan cıkmış gibi ama diğerleri iyi durumda. Bkk üzerinde yarısı cıkmış nar etiketi var ve içinde yapışmış sayfalar var maalesef.
Ben de Rüzgarın On İki Köşesi’ni okuyorum şu an ve Omelas’ı Bırakıp Gidenler öyküsü hakkındaki yorumunuzu merak ediyorum. İyi okumalar. 
Teşekkür ediyorum size de iyi okumalar. Siz yazınca Ursula’nın öykünün girişinde yazdıklarını okudum, öyküyü daha sonra sakin bir kafayla okuyayım diye sonraya bıraktım.
Ben genelde idefixten alış veriş yapıyorum. Kod hediye kartı derken uygun oluyor. Balonlu poşet pıtpıt kutu kullandıkları için genelde hasarlı kitap da gelmiyor. Ama bir veya iki kitap alacaksam farklı farklı siteleri deniyorum.
İlknokta Amazon D&R Eganba Babil hepsinden alışveriş yaptım. Hepsinden de hasarlı kitap geldi.
Küçük kusurları zaten görmezden geliyorum.
Pandemi döneminde iade hem benim hem kargo çalışanları için zorluk.
İdefix sağolsun 9 kitabı bu sefer poşete sığdırabileceğini düşünmüş.
Sığdırmışta.
Bu kadarla kurtulmuş. Sayfalar delinmemiş.
Sizin fiyat beklentiniz bana biraz ütopik geldi ama bir an amazon olduğu için düşündüm. Gerçekleşme olasılığı sizce ne kadar?
30 ağustostaki %50 indirim + 1 alana 1 bedava ile benim sepettekiler de 800 küsurlardan 400’lere düşmüştü. Olası bir böyle indirim yaparlarsa neden olmasın? Tabi ki düşer
ama 1 alana 1 bedavayı Prime Day de yapmazlar diye düşünüyorum ben. Bakalım ne olacak, %60-%70 arası indirimler olsa tadından yenmez. 
Akşam akşam masrafa gireceğim sizin yüzünüzden 
Çok güzel çizgi romanlar almışsınız. Aldıklarınızı inceliyorum, özellikle özel edisyonlara bakıyorum, ilgimi çekti bazıları, Planetary’nin yanındakinin adı nedir acaba?
@alper senin de aynısını yaptığını umuyorum, tek başıma bırakmazsın sen beni 
Ben özel numaralı baskı için bakındım biraz.
Ama kalan baskıların numarasını beğenmediğim için almayacağım. 

Sen al ben sana istediğin numarayı yazarım 
Kalan Numaralar:
78, 81-86, 90-92, 94-98, 102-106, 108, 109, 114, 117-124, 130-135, 137-148
Baskı ve çizimler çok güzelmiş.
Bakıyorum buraya yarım saattir inceliyorum. Saga’lar vardı özel edisyonlar onlara da bulaştım nasıl çıkarım diye sekme sekme geziyorum 
![]()
Teşekkür ederim
Once Future (Cilt 1) sert kapak
Ben kitap almamak için böyle bir sınır belirledim ama belirlediğim sınırlar içinde indirim olursa da affetmem. Her yer kitap oldu evde. Bundan sonra aldıklarım her türlü göze batar. Ekim 2018’den bu yana 85 kitap okumuşum, 360 kitap almışım. Yarıdan fazlası bu yıl içinde alınmış. Hemen hemen güncele yetiştim çoğu yayınevinde. Kısa sürede baskısı tükenir endişem yok. O yüzden kolayca pas geçebilirim prime ile diğer malum cumaları.
Teşekkürler, tükenmiş bile 
Bugün elime ulaşan Destanlar Çağı 400 küsür sayfa olmasına rağmen çok ince duruyor, sizdekiler de böyle mi acaba? Yoksa bir süre sonra İthaki baskı mı değiştirdi? 
İthaki’nin çalıştığı matbaa bir ara bayağı ince kağıt kullanmıştı. Hatta ben de Drizzt’lerin bu kağıt kalitesini eleştirmiştim. O dönemde basılmış olabilir D.Çağı. Sizdeki birinci baskı mı? Gerçi ikinci baskıyı yapıp yapmadığına da bakmak lazım…
Görünce ben de cevaplamak istedim. 
Benim için tüm zamanların en iyi bilimkurgu (distopya) öykülerinden biridir Omelas’ı Bırakıp Gidenler. Birkaç kez okudum ve her okuduğumda daha çok sevdim. Yüzyılın En İyi Bilimkurgu Öyküleri’nde de vardı zaten.






