Çok iyi duruyor. Karakter OP olmuş gibi :d
Dün biz sunumu izlerken Cory Barlog’un oyunu kesin diye konuşuyorduk. Hatta Ragnarök’ün yapımcısı gelsin de epiklik nasıl olur görsün diyorduk oyunu Cory Barlog yapmıyormuş.
Ariel Lawrence adında Cory’nin altında çalışan birisi yapıyor. Cory stüdyonun tepe karar alma başı konumunda. Bu arada oyun çok iyi duruyor fakat Cory’nin direkt kendi oyunu nerede acaba ve ne yapıyor? Yakın gelecekte de göreceğimizi sanmıyorum. Direkt PS6’ya kaymış bile olabilir. Güzel haber tepede Cory olduğu için çıkacak oyunlar birbiriyle uyumlu olacaktır. Bu oyunun sonuyla birlikte de yeni God of War’a bağlanır hikaye.
Ama artık Santa Monica’nın da Naughty Dog gibi yeni ip üretmesi gerekiyor. Tamam bir yandan God of War yapın asla hayır demem fakat bir yandan da başka güçlü oyunlarınız olsun. Umarım PS6’da görürüz böyle bir şey.
Pc oyuncusu olduğumdan bir türlü özel oyun mantığını sevemedim. Last of Us gibi oyunları pc çıkınca oynadım ama sanki yürüme sümülasyonun arasına 10, dakkikalık oynanış serpitistirilmiş gibi geliyor. Horozion Zero Dawn’ın hikayesi iyiydi ama oynanışı çok sıkıcıydı. Spider Man’de Batman Arkham serisinin yanına bile yaklaşamıyor. Pc köylüsü olarak doğdum büyük ihtimalle öyle ölecem. Disco Elysium, Witcher 1 gibi oyunlar varken kim ne yapsın God Of War gibi yürüme simülayonunda halice oyunları. Bence diğer pc oyuncuları da benim gibi düşünüyor. O yüzden PS oyunları pc de kötü sattı. Ve Sony oyunlarını pcye getirmekten vazgeçti. Keşke küçüken benimde bir ps konsolum olsaydı da bende bu God Of War gibi markaların hypeına katılabilseyim.
Akşam neler oldu öyle ya. Wolverine ile giriş yaptılar, dedim bu oyunla açılış yaptılarsa bundan sonrasında kimbilir bizi neler bekliyor. Nitekim öyle oldu. Silent Hill mi desem, Tomb Raider mı, ilk oyunu oynanışı sebebi ile sevmediğim Until Dawn 2 bile etkiledi beni. Rayman bile alasım var. ILL çok dehşet bişeye benziyor. Finalde garanti God Of War Remake videosu var derken daha büyük bir bomba patlattılar. Galiba bir şekilde bir yolunu bulup ps5 pro’ya geçmek gerekiyor.
Ill vrr ile oynarsın artık. ![]()
Bir pc oyuncusu olarak benim bu konuda içimde kalan tek oyunlar Uncharted ve Bloodborne. Uncharted’ın 4. oyunu geldi tabii ama diğer oyunları oynamadan onu oynamak istemiyorum. Bunlar haricinde katılıyorum.
Güçlü bir işlemcisiniz varsa emülatör üzerinden oynayabilirsiniz. Ben uncharted 1’i bu şekilde oynadım. Ama Uncharted 2’de çok düşük fps aldım. Çünkü oyun cell mimarisini kullanıyor. Bu arada dün de Gears Of War 2’yi Xenia üzerinden bittirdim. Black sahde sorunu hariç mükemel çalışıyor. Gamepadiniz yoksa Mousehook adlı bir eklenti var. Onun sayesinde mouse ile oynayabiliyorsunuz. Éğet yok ben beklemek istiyorum diyorsanız. Ps 3 recomplied çalışması başladı. Yakında uncharted gibi oyunları pc portlanmış olarak oynayabilecez. Yukarıda bahsetmiştim Zelda OOT, Major Mask, Twilight Princes, Mario 64 gibi oyunların pc portu çıktı. Silent Hill 1, Castelvsnia Symphonia of The Night, Fable 2, Zelda Windwaker gibi oyunların pc portu ise hazırlanıyor. Ps 3 recomplied çalışması bittikten sonra uncharted, infsmous gibi oyunları pc portunun çıkması an meselesi.
Üsteki linkten çalışmaları takip edebilirsiniz.
https://youtube.com/@videogameesoterica
Bu you tube kanalıda kendini bu tarz projeleri duyurmaya adamış. Bu kanalıda takip edebilirsiniz.
Şunu da bırakıp kaçayım.
Ben de zamanında oynamamıştım. Şimdi başladım tekrar ilk oyunu bitirdim zorla. 2. oyunu da baya oynadım %60 seviyesinde falan ama ilk oyunlar kütük yoruyor doğrusu.
İlk oyunları hikayesi için oynamak istiyorsanız tavsiyem izleyebilirsiniz 1,5x alınca falan çabuk biter :dd
Wolverine ve bu çok iyi gözüküyor. Üstüne bonus olarak Until Dawn 2…
Sanırım Uncharted serisinden bahsediyorsunuz. 2015 yılından beri sabrediyorum. Şimdi gidip interneten izleyemeyeyim. Oyun oynamaya başlamamın 3 sebebi var: AC, Tomb Raider, Uncharted. Tam bir tarih metaklısı olarak tarihi binalarda gezmek buyük zevk veriyor. Bu arada evet Uncharted 1 çok kütük. O yüzden pek sevmem Uncharted 1’i. Zaten herkes 2’yi övüyor.
ILL için vr modu gelir mi bilmiyorum ama bu haliyle bile çok iyi. Şu an kafamda olan tek şey Wolverine için day one yapabilmek. ![]()
Mecbur bir şekilde day one yapacağız. Silent Hill beklesin kenarda. ![]()
Siz yazınca Mario 64’e baktım da android port diye bir şeyler de çıktı. Bunu telefonda oynamak mümkün mü? Ne kadar cahilim yahu. Güvenilir nerden indirilir? Çok cahilim hakkaten.
bu PC portları tam olarak Setup dosyasına bas kurulsun şeklinde çalışmıyor. önce rom dosyasını internetten indirmeniz gerekiyor. Sonra port için indirdiğiniz arca atıp oyunun kodlarını C diline çevirmeniz gerekiyor. Tabii porttan porta değişen şeyler de olabilir.
Güzel oyun olacak gibi. Sosyal medyada bakındım biraz da bazıları dün tanıtılan hiçbir şeyi sevmemiş. İnsanları anlamak güç gerçekten. Neyse bizim başkalarının beğenileriyle işimiz yok. Biz kendi işimize bakalım. ![]()
God of War Laufey hakkında çok güzel haberler gelmeye başladı. Tek tek gözüken karakterlerin hangi ırklardan olduğunu filan bulunmuş. Anladığım kadarıyla ölen mitolojideki tanrılar burada toplanıyorlar. Burası araf gibi bir şey sanırım ve buranın kontrolünü kendi aralarında ittifak yaparak ele geçirmiş de o kapıyı açmaya çalışıp tekrar geldikleri yere dönmeyi planlıyorlarmış gibi bir şey canlandı kafamda.
Karşımıza gelen iki tanrının adı Sekhmet ve Begtse ikisi de ittifak yapmış durumdalar ve gördüğünüz gibi farklı mitolojilerden gelmeler. Hikaye örgüsünü inanılmaz açma potansiyeline sahip bir oyun. Bu neslin son oyunu olur büyük ihtimalle. Artık oyunlar PC’ye de gelmiyor pro için doğru bir zaman olabilir.
Orta Asya Mitolojisi de olacak gibi.
![]()
Yok artık, insanlar ne bekliyordu acaba.
Kesinlikle.
Hocam başıma bir şey gelmeyecekse God of War haricinde ben de pek etkilenmedim.![]()
Ama God of War heycanlandırdı yalan yok. İskandinav/Yunan mitolojisinden gına gelmişti azcık ortalık şenlensin bakalım ![]()
MALAZAN
