Hocam başına ne gelebilir. En fazla engelleriz seni. (!) ![]()
Ben first party olarak Wolverine, God of War Laufey ve Until Dawn 2’yi beğendim baya. Wolverin’i aldım bile. Diğerlerini de açıldığı gibi hallederim.
Onimusha’yı da demin oynadım demosu baya kısaydı ufak bir boss fight sonrası bitiyor. Daha uzun ve kapsamlı bir demo bekliyordum o biraz can sıkıcı oldu. ![]()
Tabi bana hitap etmese de büyük yapımlar, sevenleri için mutlu olurum hocam.
O sırada Nintendo Zelda’nın kırkıncı yılı olduğunu bile unuttu
Ben bu sene kesin Wind Waker/Twilight Princess paketi yapar 80 kağıda bize çakarlar diye düşünüyordum, adamlar Zelda’yı komple unuttu.
Sevdiğiniz oyunların çıkması çok mu güzel lan ![]()
Varsa yoksa Skyward Sword’u çıkartsınlar. Ne zaman Switch almaya yetlensem, aklıma oyunların çok pahalı olduğu ve pek çok oynamak istediğim oyunun Switch’de olmadığı aklıma geliyor. Switch almam için en az bütün 3d Zelda, Mario ve Metroid oyunlarının olması lazım. Ps 5’de farklı değil. İnfamous 1-2 God of War 1-2 ve Killzone gibi oyunları satın alıp oynayamıyoruz. Bu da yetmezmiş gibi İnfamous Second Son’un 4 saatlik dlc paketine 649 TL fiyat biçiyorlar. Ana oyunun fiyatı ise sadece 849 TL. Bu nasıl bir fiyatlandırma? Ps 2’ye çıkan Jak And Dexter bile 429 Tl. Aynı oyunu pc’de bedavaya oynayabiliyorken gidip ps 5 almanın mantığı yok.
Hocam aslında 3-d Mario’ların hepsi var. Tek problem Mario 64-Sunshine ikilisi sadece 3d allstars paketiyle satıldı. O da 35. yıl şerefine sınırlı sayıda satılmıştı, şimdi koleksiyoncu ürünü oldu ana babamıza söylesek bizi vuracakları bir fiyata satılıyor. İçim yana yana almıştım geçen sene.
3-D Zeldalarda durum şöyle:
- Skyward Sword: remake var. Kontroller biraz uyuz ama.
- BOTW-TOTK ikilisi zaten Switch’e çıktılar.
- Links Awakening-Echoes of Wisdom: 2.5D sayılır bunlar bence, ama Switche çıktılar bunlar da.
- Wind Waker Nintendo Switch Online plus üyeliğiyle geliyor, ama Wii U versiyonu değil Gamecube versiyonu. Wii U versiyonu daha iyi deniyor.
- Twilight Princess ortalıkta yok

- Ocarina of time, Majora’s Mask oyunları switch online plus üyeliğiyle geliyor. Senelik 40 kağıt, ve remastered falan değiller
.
Metroid tarafında Metroid Prime 2-3 eksik. Onun haricinde Switch Online Plus üyeliği aslında baya kapsıyor Metroid oyunlarını sanki ![]()
Şimdi kontrol ettim bayağı oyun varmış aslında. Özellikle NSO üzerinde. Uff ya gidip Switch mi alsam ne yapsam?
Çipli al switchi. Hiçbir derdin kalmaz.
İlk hedefim bir gamepad almak. Gamesir G7 pro düşünüyorum. Sonra switch ya da ps 5-6 alırım. Ama hepsinden önce bir iş bulmam lazım. O yüzden kpss çalışmaya devam…
Sonunda Capcom kendi kanalında yüksek çözünürlüklü olarak yükledi. Ayrıca sunumda kendi beğenilerime göre iyi olanları ekliyorum. Özellikle Amsterdam 1666’yı pek hatırlayan yoktur aramızda. Bu oyunu AC’nin yaratıcısı yapıyordu. Ne yapacağını, nasıl bir şey olacağını kararlaştırıp bir gün yaparım diye bekletiyordu. Adamın hayatının projesi gibi bir şeydi. SOnra Ubisoft ile araları bozulunca proje ubide kaldı bu adamı da işten çıkarttılar. Haklarını yeni alabilmiş ve hemen oyunun başına geçmiş.
Beklediğim direkt 2. oyundu ama onunda yapım aşamasında olduğunu biliyorum. Galiba PS6’ya çıkacak yine. Sony’nin kafası çalışıyorsa böyle yapmıştır çıkış döneminde kaliteli oyuna ihtiyacımız var. İlk oyunda ana karakterimizin adı EVE bunda ise EVIE. Güzel sunumdu.
Kara haber geldi 007 devam oyunlarını IOI yerine Amazon yapacakmış. Brokoli ailesinden almıştı oyun haklarını IOI ama kontrol yetkisi ailenin kontrolünden çıkıp Amazona geçince Amazon biz yapacağız demiş. Devam oyunu beklerken serinin başlamadan bitişine şahit olacağız.
FF7 Revelation’a job sistemi eklediklerini görünce Rebirth’i oynayasım geldi. Steam summer sale de indirime girer umarum.
Ben de daha az önce hanıma “Persona nerde” diye dert yanıyordum ki, Persona 6 teaser’ı geldi. Persona 4 için de tarih vermişler (bu şubat).
Ben tatmin oldum, Allah ömür versin inşallah ![]()
Gears of War hayranı olarak bunu paylaşmayı unuttum. Güzel ama sıradan görünüyor. Sektör de devrim yaratan seri ne hale geldi. Yakın zamanda da 2. oyunu ilk kez oynayıp nasıl bir başyapıt olduğunu tekrardan onayladım.
Bir kere oyunun geçtiği evren Gears of War gibi hissetirmiyor. Neo Klasik binalar nereye gitti? Artık seriye siper al, ateş et mantığından başka bir şey eklemeleri lazım. Misal Uncharted tarzı sinematik aksiyon olaylarını ekleyebilirler ya da Vanquish tarzı daha hızlı bir oyun tarzına gidebilirler. Neyse zaten bu seriyi Türkiye’de umursayan yoktur birtek ben varım ![]()
Stronghold 4 de duyurulmuş:
Stronghold Crusader en sevdiğim oyunlardan biriydi. Ondan sonra hiç doğru düzgün bir şey yapamadılar ama. Zaten en popüler comment şuan “Pls don’t mess this one up” ahahahahah.
Bakalım bu nasıl çıkacak.
Nays deyip dudak şaklatan abi memei vardı ya, istemsizce onu yaptım. Bugün için güzel bir haber. ![]()
Stronghold’un ilk oyununun yeni grafiklisini yapmışlar. Güzel çıkar umarım.
Çok severdim. Çıktığı gibi zevkle oynarım.
İsterseniz 2003 sürümünü bedavaya legal olarak indirebilirsiniz. Ancak kurulum için Demon Tools kullanmanız gerekiyor. Birkaç gün sonra bu siteden bedavaya indirilebilecek kaliteli oyunlar için liste yapmayı düşünüyorum. Malum Steam indirimlerinde yüzümüz gülmüyor artık.


