Kitapyurdu’nda etiket fiyatlarını kaldırmışlar. Kitapyurdu fiyatı diye indirimli fiyatı yazıyor sadece ![]()
Fiyat geçmişi çalışıyor oradan anlaşılır. Ya güncelleme gelecek ya yazılım hatasıdır.
BKK’de bir gedik daha. ![]()

Kayıp kruvazör Kondor’u aramak üzere Regis III adındaki gizemli bir gezegene iniş yapan Yenilmez çok geçmeden kendini karanlık bir gizemin içinde bulur. Dev kruvazör ve mürettebatı, kardeş gemi Kondor’un başına gelenleri öğrenmeye çalışırken kaçınılmaz olarak bu gezegenin sakinleriyle karşılaşacak ve çok geçmeden güçlü teknolojilerine ve silahlarına rağmen sandıkları kadar “Yenilmez” olmadıkları gerçeğiyle karşı karşıya geleceklerdir.
“Kim bilir Evren, içinde böyle daha kaç inanılmaz ve insan kavrayışına yabancı olgu gizleyebiliyordur. Kavrayışımıza ters düşen her şeyi paramparça etmek için gemilerimizin güvertelerinde yok edici güçlerle her yere gitmeli miyiz yani?”
Lem’in insan merkezli evren görüşünü bir kez daha sorguladığı en güzel romanlarından biri olan Yenilmez orijinal dilinden çevirisiyle Türkçede.“Bilimsel ve sosyal olasılıklara dair keskin ve net bir bakış açısını, insan doğasına dair karanlık ve hicivli bir vizyonla birleştiriyor.”
–Ursula K. Le Guin
Yarısı 2024 Aralık ayında çıkar ![]()
Malazancıların gözleri yaşlı…Şaka bir yana 2024’e Malazan Programlamamaları büyük skandal olur.
They Called Us Enemy çok güzel ve çok da üzücü bir çizgi roman. Tek cilt. Öneririm.
Mariana Enriquez, Cormac Mccarty ve Michael Mcdowell sevindirdi ama gözler Malazan’ı aramadı değil.
Geçen sene de böyle bir video yayınlayıp insanları süründürmüşlerdi. Pegasus ve İthaki’ye gerçekten güven olmaz.
Pegasus’un 8 ay önce telif aldığı Hyperion devam kitapları hakkında bilgisi olan var mıdır arkadaşlar?
Tahmin denemesi.
Uzay Destanı 2010 gelecek denmişti o da gelecek. İthaki Imagica, Swan Song, Rama, Hiçi tek cilt basar bence 2024’te. İki şubattır tek cilt bk basıyor bu şubatı da pas geçmez Hiçi yapıştırırlar umarım. 4 secret projecti de kesin basarlar kısa sürede zaten bebek gibi satacak kitaplar. Yeni çr geliyorsa Swamp Thing de tamamlanır ilk yarı o zaman. Ben bi Yeşil Mars bekliyorum sürpriz at olarak. Daha önce eski ekip tarafından duyurulan Lastro serisi ile Raksura serisi de başlar ufaktan umarım.
Ekleme: Malazan 5-6-7 basmayı planladıklarını yazmışlar gönderinin altında bir soruya cevap olarak. Yeni ekibe güvenelim bakalım. Şu ana kadar iyi gittiler.
Lastro serisi nedir? Raksura fena durmuyor.
İnstagramda sorunu gördüm, cevap vermişler
Hazır bulmuşken Drizzt ve Ejderha Mızrağı’nı da sorsaydın keşke, gerçi ben sordum bakalım cevap verecekler mi.
Bunları ben sürekli soruyorum ama hiç cevap alamadım
Evet, ben de cevap alamıyorum.
Bu haberi nerede gördünüz acaba? Hyperion’ın devamını 8 ay önce aldıklarını
Latro olacak yanlış yazmışım ismini.
@Blackheart hocam onu hep soruyorlar diye sormadım.











