Yeni Çıkan Kitaplar - En Yeni Kitap Haberleri

Malum kitap tekrar baskı yapacak gibi. :smiley: :smiley: Benim tahminim bu.

11 Beğeni

Ben de o kitabın tekrar baskı yapacağını düşündüm, aklıma ilk gelen o oldu. İkinci bir ihtimal geçen gün Ömer Ezer’in paylaştığı diğer toplama kitap olabilir.

Hyperion’un BKK içerisinde basılması olumsuz bence. Tabii İthaki BKK içerisinde daha çok satacağını düşünerek böyle bir yol izleyebilir.

Drizzt ve Ejderha Mızrağı ile ilgili sözler umarım bu kez tutulur.

11 Beğeni

Benim de aklıma bu geldi ama sanmıyorum ya. Çok iyimser bir tahmin gibi :smile:

@Blackheart aynen ya keşke BKK serisi içinde basılmasa.

5 Beğeni

BKK içinde satılınca ne oluyor? Yani neden BKK içinde olmasın istiyorsun?

1 Beğeni

Özel bir nedeni yok ama Amber serisi gibi kendine has olmasını isterdim ben.

8 Beğeni

Ben de istemem BKK içinde olmasını. Kapakları hoşuma gitmiyor benim çoğunlukla. Bazıları güzel olsa da bazıları da çok kötü BKKnın kapak tasarımlarının.

9 Beğeni

Cevap için teşekkür ederim. Umarım dedikleri gibi 2024’te bahar veya kış farketmez bu kitaplar çıkar. :slight_smile:

1 Beğeni

Hyperion, Bkk dan çıkacak demek, orjinal kapak tasarımından çıkılması demek mi olacak? Eğer öyleyse kötü bence :confused:

Diğer mevzular için ben geçmişten gelen tecrübe ile “he” der geçerim. Kimse kusura bakmasın.

Zaman herşeyin ilacı…

10 Beğeni

Kapak işi göreceli, ben minimalist tasarımları seviyorum. O yüzden BKK kapaklarını da genelde beğeniyorum.

Genel görüşüm de, sevdiğim seriyi bassın da isterse gitsin wattpad serisine koysun. :slight_smile:

8 Beğeni

Düzgün yapılınca iyi oluyo da işte Gene Wolfe kitapları gibi güzide örnekler de olunca çekiniyorum ben. :sweat_smile: Ha bir şekilde basmaları önemli tabi, ne kadar fazla insana ulaşırsa o kadar iyi. :+1:

Tamamlandığında bakarım duruma.

5 Beğeni

Olmaz. Çıkar çıkmaz alıp seriyi desteklemen lazım. Sonra satmıyor denilip yarım kalıyor seriler :sweat_smile:

4 Beğeni

Peki. :smiley:

Şaka bir yana cidden özensiz işlere para vermiyorum artık. Benim almadığım kitapla batmazlar, batsalar dahi umurumda da değil zaten. Hevesim kaçıyor artık eşşek yüküyle para verdiğim kitaplarda saçma sapan çeviriler ya da azıcık bile düzeltilmemiş metinler görünce.

4 Beğeni

Wolfe örneğinde olduğu gibi üçüncü kitap çıktığı gibi okurum sonra devam kitabını okurum.

Ejderhalar ve kara elf geldiği gibi okurum. Ben gelmezler diyorum ama. Gerisine bakıcaz…

4 Beğeni

Hala sorma imkanınız varsa John Scalzi ile ilgili başka planları var mıymış sorar mısınız? Bir de Yeşil Mars’ı ekleyeyim. Şimdiden teşekkür ederim.

3 Beğeni

Malum olaylardan sonra ithaki bir süre kendine gelemez belki eskisi kadar iyi olmaz diye düşünüyordum ama takip ettiğim kadarıyla eskiyi çok aratmıyorlar. Hatta söz verdikleri gibi eski seriler devam ederse ve hızlı tamamlanırsa çok daha iyi.

4 Beğeni

Blood mirror i Kan Bağı diye cevirmisler enteresan.

1 Beğeni

Benim de kulağıma geldi bir şeyler. İthaki malum kitap için çalışıyor. Umarım netice güzel olur.

4 Beğeni

Cahilliğime verin ama hepinizin haberi olan o baskısı olmayan malum kitap hangi kitaptır acaba?

3 Beğeni

Hyperion hiç ilgimi çekmemişti ama şimdi BKK’de olunca mecburen alacağım.

Muhtemelen benim gibi okurlar da mecbur kalıp alsınlar diye BKK’den yayınlayacaklar.

Bugüne değin topladım ama anlaşılan bu seri ne bir “Başkan” ne de bir “Metis” olmayacak, o potansiyeli belki de Orwell’^'de kaybetmişti zaten.

Bir noktada vedalaşıp dağıtacağım bu seriyi gibi.

3 Beğeni

BKK’den çıkması üzdü beni. Ticari kaygılarla verilmiş bir karar haklı olarak ama o güzel kapaklarla set olarak dizmek de ayrı olurdu. Eskisi gibi olsa belki çift baskı düşünebilirlerdi. Hyperion okuyan herkes ayrı baskı ister ama satılmayıp devam etmemesindense bkk içinde olması iyidir. Teşekkürler. :smiling_face_with_three_hearts:

@alper Hyperion’u şiddetle okumanı tavsiye ederim. Herkes de okumalı bence.

13 Beğeni