Yeni Kitap Haberleri

:sob::sob::sob: Nerde lennn bizim beren ve luthien,fall of gondolin.Adamlar tam gaz yeni kitaplar çıkarmaya devam ediyor.

5 Likes

Bu kitap değil, takvim sanırım… Ya da yıllık gibi bir şey…

1 Like

Aynen takvim miş😑Ama kaliteli bir görsel şölen sunuyor galiba.

3 Likes

Jaguar Kitap güzel eserlere devam ediyor.

İnstagramdan kitabın kapağı ile ilgili bir soru sormuştum, neden soluk diye. Kitabın içerisinde geçen önemli bir yere gönderme yaptıklarından bahsettiler. Eski bir Japon noren perdesi kullanmışlar.

12 Likes

14 Likes

7 posts were merged into an existing topic: Josh Malerman’dan Yeni Bir Gerilim Romanı: Carol Gömülmeden

Serhat hocam bir Çuniçiro (Junichiro ) Tanizaki Okuma rehberi oluşturman lazım :smiley: bence. Daha önce Can Yayınlarından çıkmış kitapları var yanlış değilse 4 kitapta Jaguar Yayınlarından var. Saygılar.

1 Like

https://www.kitapyurdu.com/kitap/cehennemden-gelen-amp-from-hell/497808.html&filter_name=From%20Hell

https://www.kitapyurdu.com/kitap/blazing-combat/497809.html&publisher_id=5373

3 Likes

Hallederiz o işi. Bu hafta combo yaptım. Bu konuyu da haftaya açarım. Bir kaç yazar biriktirdim yine. :wink::wink:

4 Likes

İdefix veya d&r’yede bir kaç güne gelirmi?

1 Like

Ne desem yalan olur. Genelde her ikisi de çizgi romanları diğer sitelere göre geç ekliyor. Zaten şuan Kitapyurdu’nda var.

Platin ile 56tl’ye geliyor da maksat idefix veya d&r’den 25-30tl daha ucuza almak.From hell ciltsiz hali bile çöp yakıyor.Bazing ciltli satışta açılmış sınırlı sayı değilmiydi bu?

Tavsiyem, Kitapyurdu Bkm Express kampanyasından faydalan. Kitapyurdu’daki Flaneur indirimi diğerlerine göre daha fazla+Platin indirimi+%20 Bkm Express’le birlikte en ucuz bu şekilde alabilirsin.

3 Likes

Blazing Combat sadece ciltli basıldı ve 777 adet. Flaneur bir bastığını 2.defa basmıyor. Yani ben öyle biliyorum.

2 Likes

Alfa’dan yeni çıkanlar;

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374015

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374020

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374017

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374016

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374019

resim

https://www.alfakitap.com/kitap.php?id=374042

5 Likes

Ayrıntılı cevap için teşekkürler. Kitabı listeme ekledim.

1 Like

Reinhard Kleist’in tüm çizgi romanları basılacak anlaşılan. Geçenlerde “Havana’yı da basan çıkar mı acaba?” diyordum. Sürpriz oldu bu.

3 Likes

Çoğu kitabı ayrı ayrı yayınevlerinden çıkmış zaten.

Bir tek cash’ın baksısı yok onuda tekrar çıkarsalar çok güzel olur.

1 Like

Flaneur maalesef 2.baskı yapmıyor. Sadece Cash için geçerli değil.

Instagram’da Arkabahçecomics canlı yayınla From hell ve Blazing Combat’ı tanıttı merak eden varsa çok iyi bir video olmuş.

5 Likes