Yeni kitap geliyor.
Lontano serisinin son kitabı mı? Bu arada orjinal kapağı iyi kırpmışlar.
Lontano üçleme miydi? İkinci kitap kongo’ya agıt’ı hala okuyamadım gerçi ben ama seri 2 kitap değil mi
Nedense üçleme olarak aklımda kalmış ama internette kısaca baktım seri iki kitap yazıyor 
Olaya farklı bir boyut kazandırayım… Lontano ikileme miymiş?
Arada kaynamış…
Bu kitabı inceleyen ve yorum yapabilecek olan arkadaşlar var mı acaba?
Şuan arkabahçe yayıncılık’ın sitesinde ön siparişte,baskısı tükenen koleksiyonluk cilt 1’de yakında satışa çıkar.ciltli versiyonlarda 12 sayı oluyor.Ben şuan 1-2-3 ciltleri okudum ve dopdolu bir çizgi roman tavsiye ederim yani.
Edit:stok sayısı 150 adet meraklısı varsa acele etsin bence.
![]()
![]()
![]()
400 sayfa üzeri Grange kitabı için etiket gayet makul tutulmuş sanki… Belki de fiyatlar öyle fırladı ki bize bunlar uygun gelmeye başladı.
Zamanin behrinde 483 sayfalik kan yemini kitabini 25 TL ye aldigimi hatirliyorum.
Geçmiş zaman olur ki… Daha 1 yıl önce ne kitaplar alıyorduk üçe beşe, şimdi 100 den aşağı sepet dolmuyor 
Madde 22 sonunda geldi. Çok merak ettiğim bir kitaptı. Sahaflardan kurtulduk. Kapağıda ayrıca merak ettim şuan. Yarına çıkar ön sipariş heralde.


