Dök İçini Rahatla

İçimi dökmek için buraya geldim. ‘‘Çaysız da iç dökülmez ki’’ dedim. Bir baktım ki çaya %43,7 zam gelmiş. Olsun nasıl olsa ‘hep beraber’’ üstesinden geleceğiz. O yüzden içim rahat…!

7 Beğeni

Başka biri yapsın hocam o zaman :slight_smile:
Ne yazık ki bunun tek çözümü bu. Umarım bu beladan bir an önce kurtulursunuz.

1 Beğeni

Gündemi takip etmek için malum sözlüğe giriyorum fakat seviye o kadar düşük ki, birey olamamış, sürekli zırlayan, başkalarının değerlerine salyalar saçarak küfürler(hakaret bile değil) yağdıran bomboş bir kitle var.
Sorsalar en çok batıda, medeniyette yaşamayı hakeden kişiler bunlar…
Alternatifi olmadığı için katlanıyoruz mecbur.

8 Beğeni

Bir kitle nasıl en ufak şeyden bile taraflara bölünüp birbirini linç edebilir, bunun canlı kanlı örneği. Bu kadar tahammülsüz, medeniyetsiz başka bir ortam görmedim ben. Yazarı falan olsam iki gün dayanamazdım sanırım, kafayı yedirtirler adama. Çok fazla bakmamak en iyisi.

Aklıma şu video geldi;

6 Beğeni

Ben 16 17 yıldır ekşisözlüğü okuyan biri olarak son 3 4 yılda denetimsizlikten rezil bir yere dönüştüğünü düşünüyorum. Zaten bu sebepten gerçekten içerik üreten içi dolu yorum yapanlar çoktan terketti sözlüğü

5 Beğeni

Haziranda iş sebebiyle Ankara’ya taşınmam gerek ancak evler korkunç pahalı. Kümes olarak nitelendireceğim yerlere 3 bin civarı istiyorlar. Eli yüzü düzgün yerler 5-6 bin. Ev bulamayacağım diye gerilmeye başladım. Toplu taşıma bir sorun, kira bir sorun, güvenlik başka sorun. Daha gitmeden dert sahibi oldum. İş ortamı nasıl olacak mobbing yaparlar mı o kısmı hiç düşünmüyorum bile.

4 Beğeni

İstanbuldan taşınıp bu sözü söylemiyorsunuzdur umarım.

2 Beğeni

Yok böğük şehre gelen Anadolu kızı sendromu. :sweat_smile:

[spoiler] kendimi Ayşecik gibi hissettim

2 Beğeni

Silifke’nin yoğurdu çalıyor yalnız, Ayşecik şehre adım atar atmaz asimile olmuş.

1 Beğeni

Filmlerde, dizilerde esas olayların geçtiği ana gelmeden önce arka planda çoğunlukla bayık müzik eşliğinde bu süreyi de böyle sıkıcı, olaysız, gereksiz, mevzu bahis edilmeyecek şekilde geçirdi klibi yaparlar ya birkaç dakikalık. Ardından 1 sene sonra ya da 5 sene sonra yazısı falan. Sanki tüm yaşantım o anlamsız klip gibi geliyor bazen. Mevzu bahis edilmeyecek bir yaşam. Tatmin etmemiş, isteklere ulaşılmamış, olabildiğince durağan, donuk gibi ama ne olduğunu farkedemeden hızlıca geçivermiş. Ne bir insana çokça etki etmiş, ne de etkilenmiş halde. Öylece, durağan. Belki de o yüzden kitaplar, mangalar, animeler, dizi, filmler bu denli iyi geliyor. Ayna nöronlar aracılığiyla kendi yaşayamadığım tüm bu hayatı, hayata dair her şeyi hissedebilme imkanı verdikleri için. İkinci elden yaşamak. Ama yine de yaşamak işte.

6 Beğeni

Dilbilim okuyanları dövesim geliyor. Ödevi için mi ya da sınavı için mi bilmiyorum ama galce çalışıyor. Bir insan daha ne kadar havalı olabilir? Ben de dilbilim kazanmak istiyorum. Öf.

1 Beğeni

Geçenlerde saçımda bir beyaz tel tespit etmiştim. Bugün topuz yaptığım saçlarımda beyazların arttığını fark ettim. Bir an Willy Wonka gibi tribe girsem de, yakıştığını düşündüm :smiley:
26 yaşımda yaşlılık psikolojisine girmemek için kendimi zor tutuyorum

1 Beğeni

Benim için işler yolunda, uzun bir vaktin ardından birkaç şey düzgün gitmeye başladı. Sosyal yeteneklerim oldukça ilerlemiş. İnanır mısınız? Esnafla bile arkadaşlık kurabilir hale geldim. Esnafla… Esnaf bu konuda bölüm sonu canavarıdır. Esnaf kafalayan adam ck2 de diplomasi kasan adamdır.

Son iki hafta içerisinde çok şey oldu. Yeni yeni iyi insanlarla tanıştım. Hani şöyle “Ulan bir tane mi dengesi yerinde insan yok? Nerede lan bu iyi insanlar?” dersiniz ya, hah işte onlara denk geldim. Sevdiğim insanların benim hakkımda güzel yorumlar yaptıklarını duydum. Ayrıca müzik konusunda idolüm olan kişilerle tanışma fırsatım oldu.

Talihsizliktir, boş bulunup sigaraya başladım. Devam etmek istemiyorum. Ama hayır da diyemiyorum. Annem intihar edeceğimi sanıyor. Ben mutluyum halbuki. Ablam barzo nişanlısını terketti. Bu konuda çok sevinçliyim. Ayrıca bir haftada 7 kişiye anime izlettim ve olumlu izlenimler alabildim. Bir arkadaşım “İmanlı olsan müslümanlık daha hızlı yayılırdı.” diye bir yorum yaptı. :sweat_smile:

Belki ben de abartıyor olabilirim. Uzun zamandır içim, yarınlara hiç böyle umut dolu olmamıştı. Sizler nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Rıhtımı o kadar sık günlük niyetine kullanır oldum ki en sonunda aylık ücrete tabii olacak. Teşekkürler az sayıda yazılarımı okuyan dostlarım. Sayenizde kendimi toparlayabiliyorum.

@Srbs Teşekürler hocam :grin: Umarım. @isos81 @nefarrias_bredd @Buyifix @Howl @J.S @alper @Agape @SJack , siz… Kaç yıldır aktif olarak buradaydım bilmiyorum ama sizlerden bu sürede çok şey öğrendim. Sağ olun hepiniz.

35 Beğeni

Kehribar üstat, nerede bu iyi insanlar diyorsun ya. İlk iş aynaya bak.
İkincisi bak burada bir tane daha var. @Howl
@Howl Kehribar sana diyor.

Sonuncusu ve üçüncüsü, umut ve iyi insanlar bitmez. Kabul ediyorum, dünyanın en kötü olmasa da en sinirli ve tahammülsüz toplumlarından biriyiz. Bu ülke vicdanlı insanlar için cehennem, ancak gören gözlere aralarda çok iyi insanlar var.
Hayatta 9 kişide yanılıyorsun, kelek çıkıyor. Ancak 10. kişi öyle esaslı çıkıyor ki o 9 yanlış tercihi unutturuyor. İyi ki aramayı bırakmamışım diyorsun.

9 Beğeni

Saygılar hocam. Pek de hak etmediğim bir kredi verilmiş gibi hissediyorum ama olsun teşekkür ederim :hugs:.

Ayrıca çok sevindim böyle hissediyor olmanıza; tadını çıkarın :hugs:.

ek: Hocam ayrıca belirtmek isterim ki esnafla muhabbet edebilmek bu işin bence lokal maximumlarından biridir net. Saygı duydum.

3 Beğeni

İyi insanlar zaten dengesiz olur xd

Benim ablam özel bir okulda çalışıyor. Geçen gün öğrencilerden çirkin ördek yavrusu hikâyesini duymuş ve bugüne dek hep eksik bildiğini farketmiş bana anlatıyordu. Çirkin dedikleri ördek yavrusu aslında bir kuğu ve ördeklerin içinde sıradışı durduğu için ördekler ona çirkin diyor. Oysaki güzelliği ile bilinen bir kuğu.

Forumun olayı da bu. Forumda kendimizi daha iyi hissetmemizin sebebi bu. Buradaki çoğu arkadaş insan ilişkilerinde başarısız olunca sorunu kendinde aramaya meylediyor. Sadece yanlış ortamda bulunmanın kurbanı. Liseye başlayınca fark etmiştim ben de. Mahalle arkadaşları, ortaokul arkadaşları bunlar hep ortaya karışık sosyokültürel değerlerle donatılmış ortamlar. Bir bitki nasıl doğru toprakta, doğru mevsimde, doğru ışıkta meyve veriyorsa insan da aynı şekilde mutluluk üretir.

Bizim ülkenin çoğunluğu, sorunu kendinde aramayı akıl edemeyecek kadar çiğ özgüvenle taşan insanlarla dolu. Etrafınız böyle sahte özgüvenlerle kuşatılınca karşınızdaki insanın kendinden emin oluşuna tav olup sorunu kendimizde aramaya meylediyoruz. Bunun doğrusu insan kendini tanımalı kuğu mu ördek mi bilmeli, soruna da ona göre yaklaşmalı. Doğru teşhis doğru tedavi. Kendin için doğru yerde doğru insanlarla olmadığını önceden bir mesajda da belirtmiştin. Durumun değişmesine sevindim.

Mental açıdan çok dengesiz bir insanımdır ayrıca. Bu mesaji görünce şaşırdım o yüzden. Howl nickini seçme sebebim de bu. Gidip gelmeleriyle meşhur xd

@Srbs ben iyi biri değilim ki. Allah’ın bir lutfuyum xd

9 Beğeni

Hayat herşeye rağmen güzel, klişelere çok bağlanma. Ama seninle detaylı bir muhabbet sözüm var. Söyle müsait sakin bir kafa ile rahatsız edeceğim seni. :joy:

2 Beğeni

KPSS sınav ücretlerine bu sene zam gelmemiş. ‘‘Geçen sene zam yapmıştık zaten. Bu sene yapmayalım.’’ demişler! :cactus: :cactus: :cactus:

4 Beğeni

@Howl Forum üyeleri alıngan mı? diye bir anket başlatmış ( Anket Teknesi - Howl tarafından #1065 ) anketi görünce içimi dökesim geldi çünkü bu aralar çok alınganım.

Hatta o kadar alınganım ki alınma eşiğim bile kalmadı diyebilirim. Her şeye ama her şeye alınabiliyorum. Ülke gündeminden dünyadaki makro sorunlara, izlediğim dizinin sansürlenmesinden, istediğim kitabın yayımlanmamasına kadar her ama her şeye inanılmaz bozuluyorum. Sanki her şey ben üzüleyim, ponçik kalbim kırılsın diye kasıtlı yapılıyor gibi hissediyorum. Bugün mesela 4-5 haftadır oturduğum kurstaki sıra sevmediğim sıralardan biriyle değiştirilmişti “Ben diğer model sırayı seviyordum” diye ağlayacaktım neredeyse. Gerçekten çok mantıksız şeylere incir çekirdeğini bile doldurmayacak kadar küçük olaylara alınıyorum. Toplum içinde (burası da dahil) bir sürü şey söylemek istiyorum ama “Biri bişey der canım sıkılır” diye düşünüp kendimi engelliyorum. Yanımdakilere de işkence oldum resmen bu durumdan en kısa sürede kurtulmalıyım. :pleading_face:

11 Beğeni

Aynı sorundan ben de muzdariptim. Alıngan olmak sorun değil de, bu sebeple hayatımdaki güzel şeyleri de yıkıp mahvettim. Alınganlık ben de agresifliği de beraberinde getiriyordu, hemen kendime saldırı olarak algılayıp karşı atağa geçebiliyordum. Ya da küsüp ilişkimi koparıyordum. Sonrasında ise çok pişman oluyordum.(Bazılarından hala büyük pişmanlık duyuyorum, aklıma geldikçe kalbim sıkışıyor.) Artık saldırma kısmını kestim, alınsam da içime atıyorum.

6 Beğeni