Evet maalesef. Forumda gırla sırf üslubu ‘‘kabul edilebilir’’ olduğu için kurallara aykırı olmayacak 80 milyon tane ırkçı, faşist, cinsiyetçi ve dokunduğu noktalar çok kötü yerlere giden mesaj var ama tartışılan şey bu oluyor günün sonunda, oldukça can sıkıcı.
Sana yine hak verdim. Huylu huyundan vazgeçemiyor.
At gözlüklerini çıkarıp olaya bakmak varken hep karşı tarafın tepkilerini dil getirmek de ne bileyim. Olaya sebep olan kendisi beni de unutma diyen de kendisi. Gündem konusuna da arayıp da adını hatırlamadığınız filmler konusuna da denetmen olduĝum halde bakmıyorum. Diğer konulara da elimden geldiğince bakarım ama hepsine yetişemem. Bayraklanan ve rapor edilenleri de öyle hiç es geçmem ilgilenirim. Alay ederken iyiydi ama babanla alay et yazar bozuntusu denilince mi nerde bu denetmen oldu? Belli ki çok bozulmuşsun. Madem bozulacaksın alay etme de düzgünce özür dileyip muhabbetine uygun yerde devam et. ![]()
Suçlu olup başkalarını tahrik ettikten sonra haklıyım diyenlerde bugün gibi seninkisi. Madem haklısın niye çekip gidiyorsun? Yoksa eskisi gibi muhabbet edemeyecksiniz diye mi gidiyorsun?
Şu savunmayı yapan birine şartlar ne olursa olsun hak veremiyorum. Safkan bir “fallacy”.
Amanin ne olaylar dönmüş ne olaylar. Ben de bazen dalıp bir konu altında sohbet ediyorum. Etmesem iyi ama ediyorum
Bazı başlıklar da önemli değil ama diğer çok bakılan konularda çoğu kişi o konu dışında geyik dönmesini hoş karşılamayabilir. Bence bu kadar alınganlık bir şey yok, bu konu altında mis gibi sohbetinizi çevirin. Bu kadar olayı dallandırıp budaklandırmaya gerek yok bence.
Ahmet’in üstüne biraz fazla gidilmiş sanki ![]()
Muhtemelen olayı başka nedenlerden dolayı kişiselleştirdiler. Yoksa forumda 3 denetmenimiz daha var. Onları potaya sokmak istemiyordum ama mecburen eklemek zorunda kaldım.
Bence alınganlık bir şey yok. Bu konu altında muhabbet edin diye sadece uyarmışsın . Bu kadar alınıp, konuyu dallandırıp budaklandırmaya gerek yoktu bence.
Gerek olmayan o kadar şey oluyor ki Melih, gerek olan şeylere sıra gelmiyor. ![]()
Valla çok gereksiz bir mevzunun tartışması dönmüş ![]()
Çok stresli zamanlardan geçiyoruz, bunun etkisi gibi geliyor bana. İster istemez olumsuzluklar foruma da yansıyor.
Bu kez çok çok daha fazla haklısın. ![]()
Melih benim alınganlık yaptığım yok. Kendileri suçlu ama tepki gelince suçsuz görünmeye başlıyorlar. Ceza vermemişim bir şey yapmamışım. Sadece uygun yerde muhabbetinize devam edin dedim. Bunun üstüne kendileri kişiselleştirip üstüme gelmeye başladılar. Varsınlar gelsinler sorun yok. Hatalarını anlayıp olayı tatlıya bağlyacakları yerde aynı tutuma devam edip ortalığı karıştırıp gittiler.
Neyse sakinleşin bir hele tatlıya bağlanır konu ![]()
Benim gözlemlediğim kadarıyla sorun, sizin otorite olarak uyarıda bulunmanız ama karşı tarafın sizi otorite olarak kabul etmemesi ve tarafsızlığınıza inanmaması.
Böyle olunca, siz yersiz yere, kişisel düşüncelerinizle tepkinizi koymuş oluyorsunuz. Aynı şekilde, olaya müdahil olan diğerlerine de üslupları kaba olduğu halde sizinle aynı tarafta oldukları için daha toleranslı davranıyorsunuz.
Otoriteyi sağlamak ya da saygınlığınızı korumak için bu saatten sonra daha sert, daha baskıcı olmalısınız. Bunu pek mümkün görmüyorum. Bu sebeple devamını getiremeyeceğiniz bir durumu başlatmış olarak aldığınız yenilgiyi kabullenip sonrasında kamuoyu desteğini alabileceğiniz durumlarda tepkinizi gösterseniz daha olumlu olabilir.
Benim yenilgiyi kabul etme gibi bir durumum yok. Sadece artık uğraşamayacağımı ve yorulduğumu belirtmek istiyorum. Bu son olay da tamamen bırakma kararı almama neden oldu. 4 yıldır elimden geleni yapmaya çalıştım. Yeri geldi özür diledim yeri geldi yetkime dayanarak gereken neyse onu yaptım. Şöyle bir bakınca 4 yıl gerçekten de uzun bir süre denetmenlik yapmak için. Bilemiyorum belki de 5 yıldır. ![]()
Ben sizin denetmenliğinizi beğeniyorum. Defalarca hatalı olduğunuzu kabul ettiğinizi gördüm, bu harika bir vasıf. Bu konuda da sizi hatalı gördüğümden değil, sadece sonunda muallakta kalan, ikili bir münakaşaya dönmesine engel olamadığınızdan fikrimi belirttim. Siz bırakırsanız forum için de bir kayıp olur. Bakmayın tepki gösterdiklerine, içten içe hoşlarına gitmese kimse uzatmazdı tartışmayı.
Sen bilirsin ama bence iyi bir denetmensin. Bir falsonu görmedim, görürsem görevden ben alırım seni merak etme
![]()



